Μια ανασκόπηση του 2019 🌼


2019. Μα τι έτος! 😌 Νομίζω πως αυτή η χρονιά ήταν από τις καλύτερές μου, αφού οι εμπειρίες που απέκτησα και οι αναμνήσεις που δημιούργησα ήταν ανεπανάληπτες. 😄 Εχθές, αποφάσισα να κάνω μια ανασκόπηση του 2019 στο bullet journal μου και η διαδικασία ήταν πολύ πιο νοσταλγική από ό,τι περίμενα. Ανέτρεξα στην ατζέντα μου και στα Instagram Stories μου προκειμένου να τα θυμηθώ όλα, αφού έχω μνήμη χρυσόψαρου πολλές μικρές μα όμορφες στιγμές ξεχνιούνται πολύ εύκολα.

Σε αυτό το blogpost θα βρεις

  • Τα highlights του 2019
  • Τα σχέδιά μου για το Athenian Girl Out and About μέσα στο 2020


Τον Ιανουάριο είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου πως το 2019 θα είναι καλύτερο από το 2018, οπότε ξεκίνησα με πολλά κίνητρα για τη νέα χρονιά! Για να μεταδώσω το κλίμα της συντροφικότητας των γιορτών, έκανα ένα challenge στο Instagram, όπου κάθε μέρα υπήρχε ένα συγκεκριμένο θέμα για φωτογραφίες και στο τέλος διάλεξα τις αγαπημένες μου και τις ανέβασα όλες μαζί σε αυτό το blogpost. Αν είσαι από τους originals εδώ και συμμετείχες στο challenge, σε ευχαριστώ πολύ!🙏

Ένα δώρο που πήρα τα Χριστούγεννα ήταν ένα scrapbook, μαζί με ένα σωρό καλούδια για να το στολίσω. Αυτό το εκμεταλλεύτηκα πλήρως και ξεκίνησα ανά μήνα περίπου να το συμπληρώνω με φωτογραφίες, εισιτήρια και οτιδήποτε άλλο εκπροσωπούσε στιγμές που δεν θέλω να ξεχάσω ποτέ. Κάτι που επίσης δεν θα ξεχάσω ποτέ είναι η εμφάνιση του Γιάννη Κότσιρα και της Ελευθερίας Αρβανιτάκη 🎶, την οποία είχα την τύχη να παρακολουθήσω την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς! Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία, για την οποία προφανώς και έγραψα ένα blogpost.

Η εξεταστική και η έναρξη του νέου εξαμήνου έγιναν αρκετά ομαλά και τον Φεβρουάριο είχε έρθει πια η στιγμή για την ανανέωση του blog, μετά από λίγους μήνες λειτουργίας του. Έχω πει ότι είμαι αναποφάσιστη, σωστά 😁; Με την βοήθεια της Ειρήνης, λοιπόν, (@womansbookstorygr) φτιάξαμε το blog στη μορφή που το βλέπεις σήμερα (μην το συνηθίσεις, γιατί ετοιμάζουμε κι άλλες αλλαγές).

Τον Μάρτιο όλα πήραν τον δρόμο τους. Και στην σχολή καλά τα πήγαινα, και τα brunch μου τα έφαγα και τις εκδρομές μου στην Αρβανίτσα και στην Ερμιόνη πήγα  και στο θέατρο πήγα και όλα τα έκανα. Είχα πρόγραμμα. 😎

Τον Απρίλιο ήμουν απίστευτα οργανωμένη και ένιωθα ότι μπορούσα να κάνω τα πάντα. Έδωσα χρόνο στον εαυτό μου να διαβάσει και να ενημερωθεί στον τομέα της αυτοβελτίωσης και της προσωπικής επιτυχίας ακόμη περισσότερο από πριν. Έτσι, ανέβασα τον οδηγό μου για την οργάνωση της πιο παραγωγικής εβδομάδας, μια σειρά αποτελούμενη από 2 blogposts για τα οποία είμαι πολύ περήφανη💪. Μέσα σε αυτό το κλίμα οργάνωσης και προσήλωσης σε ό,τι έχει πραγματικά σημασία για εμένα, άρχισα να λέω μερικά «όχι», κάτι που μέχρι τότε δεν έκανα - #peoplepleaser. Αμέσως άρχισα να νιώθω ένα αληθινό #girlboss που μπορούσε να καταφέρει τα πάντα, επομένως οργάνωσα και τις καλοκαιρινές μου διακοπές για να είναι όλα on point ως το καλοκαίρι.✌

Στα τέλη του Απριλίου ήρθε η ώρα να εφαρμόσω όλα όσα έμαθα σχετικά με τις προτεραιότητες και είπα ένα μεγάλο «όχι» στο blog μου. Είχε έρθει ο καιρός να αφιερωθώ στη σχολή μου, τις προόδους, τις εργασίες και την εξεταστική.🤓 Δεν ήταν μόνο ότι δεν είχα τον χρόνο να ασχοληθώ με το blog, αλλά και ότι μέσα σε όλη αυτήν την τρέλα και τη βιασύνη να προλάβω τις προθεσμίες, κάθε έννοια έμπνευσης και δημιουργίας ποιοτικού περιεχομένου είχε χαθεί. Και με ξέρεις. Είμαι αιγόκερως τελειομανής και θέλω ό,τι διαβάζεις εδωπέρα να έχει υψηλή ποιότητα και να μην είναι ένα ακόμα κειμενάκι στο διαδίκτυο. Θέλω να έχει προηγηθεί ψάξιμο, σκέψη και διορθώσεις τόσες ώστε να μην υπάρχει καμία απορία και κανένα κενό.👌

Συνεπώς, μετά τις 26 Απριλίου, το επόμενο σημείο ζωής που έδωσα ήταν στις 12 Ιουλίου, όπου σε ένα μικρό blogpost μοιράστηκα τα highlights των δύο μηνών που έλειπα (επειδή προφανώς όλοι αναρωτιούνταν - #not). Μέσα σε αυτούς τους 2 μήνες έκανα επιτέλους ένα καλό στον εαυτό μου και αποσύρθηκα και από το Instagram, τον μεγαλύτερο κλέφτη χρόνου που έχει υπάρξει έβερ (ναι, είμαι από αυτούς που το ανοίγουν για να απαντήσουν σε ένα μήνυμα και όταν το κλείνουν έχουν πια βγάλει άσπρες τρίχες 🙃). Μπορείς να βρεις όλα όσα μου έμαθε αυτή η αποτοξίνωση αλλά και πρακτικά tips για το πώς να το κάνεις και εσύ εδώ.

Ιούλιος λοιπόν. Το πρώτο self-care blogpost είναι γεγονός και σημαίνει την πρεμιέρα μιας μηνιαίας σειράς blogposts αφιερωμένα στο πώς μπορείς να φροντίσεις τον εαυτό σου, χωρίς αυτό να σημαίνει σπα και βάψιμο νυχιών, αλλά αυθεντικό, ποιοτικό χρόνο.😌

Από τα τέλη Ιουλίου ως τις αρχές του Αυγούστου ήταν η περίοδος των διακοπών *τραγουδάει από μέσα της καλοκαιρινές διακοπές για πάνταααα*. Φέτος πήγα στην Πάρο, την Αμοργό και τη Σύρο και πέρασα πιθανότατα το καλύτερο καλοκαίρι της ΖΩΗΣ ΜΟΥ.🤙

Με γεμάτες τις μπαταρίες και τα μυαλά στα κάγκελα, γύρισα στην Αθήνα για να ξαναφύγω για Παύλιανη και λίγο αργότερα στο Αγκίστρι, ώστε να κλείσω και επισήμως τις διακοπές μου πριν να μπω στη διαδικασία να συμμαζέψω το κεφάλι μου.😅 Στα μέσα του Σεπτεμβρίου συνέβη. Το Athenian Girl Out and About έγινε ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ (δώδεκα μηνών όπως λέει κάθε Ελληνίδα μάνα)! Ο ενθουσιασμός ήταν μεγάλος, οπότε έδωσα πόνο και ξεκίνησα να γράφω πιο εντατικά σχετικά με την αυτοβελτίωση και ό,τι έχει να κάνει με self-development. Α! Να μην ξεχάσω και τα IGTV, που από τότε ανεβαίνουν κάθε Κυριακή στο Instagram του AGOA.👀

Το τελευταίο ταξίδι της χρονιάς ήταν στα Τρίκαλα, όπου πέρασα το πρώτο ΣΚ του Νοεμβρίου. Έβγαλα έεενα σωρό φωτογραφίες και βίντεο και έφαγα άλλον ένα σωρό νοστιμιές  *αναπολεί εκείνο το αρνάκι στη γάστρα 🤤*. Από τότε και μετά ξεκίνησε το πανηγύρι στη σχολή με τις εργασίες και τις προόδους να διαδέχονται η μία την άλλη και εμένα να βρίσκομαι σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης σε μια φάση τραγική, επομένως το AGOA έμεινε και πάλι λίγο πίσω (εντάξει πολύ 😫).

Το 2019 έκλεισε με τον πιο υπέροχο τρόπο, αφού δημιούργησα το πρώτο μου free workbook, το οποίο η κοινότητα του AGOA υποστήριξε με τόση αγάπη! 😚😚
Μέσα στις πρώτες μέρες του 2020 θα έρθει η νέα, ανανεωμένη ιστοσελίδα με το καινούριο logo και είμαι τόσο ενθουσιασμένη!😃 Ακόμη, σκέφτομαι να φτιάξω περισσότερα workbooks που θα σε βοηθήσουν στην καθημερινότητά σου αλλά και στο να θέτεις τους στόχους σου και το κυριότερο: να τους υλοποιείς. Στο διαδίκτυο αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν ένα κάρο τέτοια άρθρα, όμως εδώ θα φροντίζω να ανεβαίνει ό,τι πιο αυθεντικό, ενημερωμένο και αποδεδειγμένα επιτυχημένο, με βάση τους μεγάλους γκουρού της αυτοβελτίωσης και τις επιτυχίας.💡

Επίσης, θέλω η κοινότητα του Athenian Girl Out and About να μεγαλώσει και να γίνει μια μεγάλη κοινωνία από #bossbabes που θέλουν να επενδύσουν στον εαυτό τους, την πρόοδό τους και την πραγματοποίηση των ονείρων τους. ⭐ Stay tuned για όλα αυτά που έρχονται.

Αν δεν το έχεις κάνει ήδη, κάνε έγγραφή στο newsletter για να λαμβάνεις ειδοποίηση όποτε ανεβαίνει καινούριο blogpost, να μαθαίνεις νωρίτερα για όλα τα freebies καθώς και για να λαμβάνεις ένα μηνιαίο newsletter με όλα μου τα νέα (ελπίζω όντως να το τηρήσω, lol 😅)

Καλή χρονιά να έχουμε babes!

xx


Share:
Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata