Όλα όσα έμαθα στον πρώτο χρόνο του Athenian Girl Out and About 🥳


ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΩ!

Πέρασε ένας χρόνος από τότε που έγραψα το πρώτο blogpost στο Athenian Girl Out and About! Ήταν ένας χρόνος τόσο γεμάτος με καλές (αλλά και άσχημες) στιγμές, που σίγουρα θα μου μείνει αξέχαστος 😉. Ταξίδια στην Πάρο, στο εξωτερικό, ξανά στην Πάρο, στην Αμοργό, στην Σύρο… Πολύ self-care, self-growth, οργάνωση, playlists, οδηγοί επιβίωσης

Μέσα σε αυτόν τον έναν χρόνο πήρα τόσα μαθήματα μέσω του blogging που διαφορετικά ίσως να αργούσα να μάθω. Έτσι, αποφάσισα να τα συγκεντρώσω σε αυτό το blogpost όχι μόνο για να τα διαβάσεις εσύ αλλά και για να μπορώ να τα επισκεφτώ σε έναν χρόνο από τώρα και να συνειδητοποιήσω την πρόοδο που θα έχω κάνει και έως τότε.

Ιδού. Τα 7 μαθήματα που μου δίδαξε το blogging ένα χρόνο μετά 😊


1.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ. Έχω πιάσει πολλές φορές τον εαυτό μου να ξαναδιαβάζει παλιά blogposts όπως αυτό ή αυτό και η αλήθεια είναι ότι όσο τα διαβάζω, χαμογελάω. Cringe? Πόσιμπολ. Το σίγουρο είναι ότι σε ένα blogpost δεν αποτυπώνονται μόνο οι εμπειρίες μου αλλά και η διάθεση και τα συναισθήματά μου. Έτσι, αν παρατηρήσεις σε αυτό το post η διάθεσή μου είναι άκρως χιουμοριστική και παιχνιδιάρικη ενώ εδώ είμαι πιο σοβαρή και συγκροτημένη. Με αυτόν τον τρόπο, λοιπόν, το blog λειτουργεί και σαν ένα ημερολόγιο, όπου μπορώ να θυμηθώ διάφορες στιγμές και εμπειρίες αλλά και να συνειδητοποιήσω το πόσο αλλάζω η ίδια με την πάροδο του χρόνου. Γενικά, προσπαθώ να βγάζω τον όσο γίνεται περισσότερο θετικό χαρακτήρα μου και ελπίζω να στο μεταφέρω - #positivevibes.

2.ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ. Όσο μεγάλωνα, πίστευα ότι η δημιουργικότητα απευθύνεται σε συγκεκριμένα άτομα. Στους καλλιτέχνες. Kαι ΣΙΓΟΥΡΑ δεν ήμουν ούτε είμαι ένας από αυτούς. Ωστόσο, μέσω του blogging έμαθα τελικά η δημιουργικότητα βρίσκεται μέσα στον καθένα μας, μα συνήθως την καταπιέζουμε και δεν της δίνουμε χώρο που χρειάζεται για να εκφραστεί. Έχοντας το blog και μπαίνοντας στη διαδικασία να κάτσω να γράψω, συνειδητοποίησα ότι με το που αφιέρωνα λίγο χρόνο αποκλειστικά στη δημιουργικότητά μου, τίποτα δεν φαινόταν πια δύσκολο. Οι ιδέες μετατρέπονταν σε λέξεις και οι λέξεις συνέθεταν ένα κείμενο – δημιούργημα δικό μου και μόνο δικό μου. Η δημιουργικότητα είναι μέσα μας. Αρκεί να της δώσουμε βήμα να εκφραστεί. Και όταν το κάνουμε, το αποτέλεσμα είναι πολύ ικανοποιητικό - #creativityfound.

3.Η ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΔΕΝ ΕΞΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ. Αμέσως μετά την παράγραφο για τη δημιουργικότητα, εκείνη για την έμπνευση ταιριάζει γάντι (υποθέτω). Η έμπνευση είναι κάτι που αρχικά με δυσκόλεψε και μάλιστα πιστεύω ότι προηγείται της δημιουργικότητας. Η έμπνευση είναι η ιδέα για να δημιουργήσουμε κάτι καινούριο από την αρχή. Όταν πρωτοξεκίνησα, το να παράγω ιδέες και να συνθέτω blogposts μου φαινόταν τόσο αβίαστο. Ήταν η αρχή και είχα τόσα στο μυαλό μου που ήθελα να μοιραστώ. Όταν όμως γύρω στα μέσα της άνοιξης ένιωσα την υπερκόπωση λόγω της σχολής να μου χτυπάει την πόρτα την οποία της άνοιξα διάπλατα, η έμπνευση χάθηκε. Τότε, αποφάσισα να κάνω ένα διάλειμμα και να δώσω χρόνο στον εαυτό μου. Αποδείχτηκε πολύ σοφή απόφαση, μιας και δίνοντας χρόνο στον εαυτό μου, κατάφερα να μειώσω το άγχος μου, να ξεπεράσω την υπερκόπωση και το κυριότερο: να πάρω αυτήν την πολυπόθητη ανάσα και να αποκτήσω εμπειρίες οι οποίες έπειτα θα έδιναν ώθηση στην έμπνευσή μου. 😌

4.Η ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ/-Η. Αυτό ισχύει παντού. Είτε στην εκπαίδευση, είτε στη γυμναστική είτε σε κάποιο χόμπι (το blogging εν προκειμένω), η εξάσκηση είναι ίσως η σημαντικότερη στρατηγική που απαιτείται προκειμένου το αποτέλεσμα να είναι όσο το δυνατόν καλύτερο. Θυμάμαι να περνάω ώρες διαβάζοντας άρθρα για το πώς να γράψεις ένα καλό blogpost. Σίγουρα με βοήθησαν, αφού έμαθα πράγματα που διαφορετικά θα μάθαινα εμπειρικά μετά από πολύ καιρό, όμως κάτι έλειπε. Και αυτό ήταν ότι δεν έγραφα τόσο πολύ. Αν και πάντα ήμουν καλή στην έκθεση, αυτό εδώ είναι διαφορετικό. Και όπως η έκθεση στο σχολείο, έτσι και το blogging απαιτεί να του αφιερώσεις χρόνο ώστε να βελτιστοποιήσεις τόσο τη γραφή σου όσο και τη φωτογραφία, τη σχεδίαση των εξώφυλλων κλπ. Είναι απίστευτο το πόσο έντονα φαίνεται η διαφορά στον τρόπο που έγραφα πριν από έναν χρόνο σε σχέση με σήμερα. Διαβάζοντας τώρα αυτά τα blogposts νιώθω ότι έγραφα λίγο χαώδη και ότι ίσως και να φοβόμουν λιγάκι να είμαι ο εαυτός μου. Αυτό ήρθε μόνο μετά από μερικούς μήνες εξάσκησης (πάλι καλά), όπου πλέον ένιωθα ότι ξέρω που πατάω και τι κάνω. 💪

5.Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ. Ως γνήσιο αιγοκεράκι, προτιμώ να κάνω τα πάντα μόνη μου, αλλά γρήγορα συνειδητοποίησα ότι υπήρχαν ορισμένα πράγματα για τα οποία χρειαζόμουν βοήθεια. Το κυριότερο από αυτά ήταν η μεγάλη ανανέωση του blog από ένα βασικό template που παρείχε η πλατφόρμα στη σημερινή του μορφή. Δίχως την Ειρήνη και τις γνώσεις της πάνω στον προγραμματισμό, τίποτα από όλα αυτά δεν θα είχε γίνει πραγματικότητα. Έπειτα, έγινα για μερικούς μήνες μέλος της οικογένειας του EditYourLifeMagazine, όπου δημοσίευα ένα blogpost μια φορά το μήνα σχετικά κυρίως για την πολυαγαπημένη μου παραγωγικότητα (δυστυχώς λόγω των υποχρεώσεων της σχολής δεν μπόρεσα να ανταποκριθώ για πολύ καιρό, οπότε χρειάστηκε να διακόψω αυτή τη συνεργασία αν και με μεγάλη μου χαρά θα ξαναέγραφα για τα κορίτσια). Αν διάβασες αυτό το blogpost, θα ξέρεις ότι πλέον ανήκω στην ομάδα των TravelBloggers, όπου κάθε τόσο ανεβάζω ένα ταξιδιωτικό αρθράκι (μπες να δεις). Είναι πραγματικά υπέροχο να μπορείς να δουλέψεις με άλλους ανθρώπους οι οποίοι έχουν επίσης επιλέξει να μπουν στον κόσμο του blogging όπως εσύ και να μοιράζεστε τις εμπειρίες και τις συμβουλές σας! ❤️

6.ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ. Ας το παραδεχτούμε. Το να γράψεις ένα καλό blogpost θέλει χρόνο. Και δεν εννοώ μόνο να το πληκτρολογήσεις. Από την ιδέα ως το ανεβασμένο blogpost, η διαδικασία είναι κάααπως χρονοβόρα: πρέπει να αναπτύξεις λίγο πρόχειρα το θέμα, να βρεις τις σωστές πληροφορίες, να έχεις το σωστό (και επεξεργασμένο) φωτογραφικό υλικό, να προσθέσεις όλους τους κατάλληλους συνδέσμους και να κάνεις διορθώσεις ξανά και ξανά. Ουφ! Όλα αυτά απαιτούν συνήθως δύο ώρες ή και περισσότερο. Προκειμένου να μπορέσω να αφιερώσω τις ώρες αυτές στο blogging κρατώντας την υπόλοιπη ζωή μου (said what?) σε ισορροπία, έπρεπε να μάθω να κάνω καλή διαχείριση του χρόνου μου. Για να είμαι ειλικρινής, αυτό δεν το έχω καταφέρει πλήρως, αφού πολλές φορές τυχαίνει να γράφω το blogpost την ημέρα πριν το ανεβάσω (γκουχ γκοχ αυτό που διαβάζεις τώρα  😁), όμως πιστεύω ότι βρίσκομαι σε καλό δρόμο.

7.ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ. Εκτός από τα παραπάνω, παρατήρησα πως από τη στιγμή που συνειδητοποίησα ότι το AGOA είναι ΟΛΟΔΙΚΟ μου και κανείς δεν μπορεί να θέσει κανόνες ή να επέμβει πάνω σε αυτό πέρα από ΕΜΕΝΑ, άρχισα να απελευθερώνομαι. Και με αυτό εννοώ ότι έπαψα να είμαι αμήχανη και άρχισα να γράφω ακριβώς όπως μιλάω και στις φίλες μου. Αποτύπωνα την κάθε μου σκέψη ακριβώς όπως μου ερχόταν στο μυαλό, με αποτέλεσμα κάθε blogpost να αντικατοπτρίζει εμένα και μόνο. Χωρίς να αντιγράφω το στιλ άλλων. Αυτό που έκανα (και συνεχίζω να κάνω) είναι να είμαι ο εαυτός μου, κάτι για το οποίο τον τελευταίο καιρό δυσκολευόμουν να κάνω και στη ζωή μου. Επομένως, με το που έμαθα να γράφω και να εκφράζομαι ακριβώς όπως θέλω ΕΓΩ αλλά και μόλις έφτιαξα το format του blog έτσι που να ταιριάζει στο ΔΙΚΟ ΜΟΥ γούστο, ένιωσα ότι μπορούσα να είμαι ο εαυτός μου και στην καθημερινή μου ζωή - #beyourself.



Πες μου, υπάρχει κάτι που θα ήθελες να δεις στο Athenian Girl Out and About μέσα στον δεύτερο χρόνο του;



xx


Share:

Δημοσίευση σχολίου

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata