Δώσε μου 5 λεπτά και θα σου μάθω να φτιάξεις το δικό σου scrapbook! ✂️


Όλοι μας έχουμε κάπου μαζεμένα διάφορα εισιτήρια, καρτ ποστάλ και χάρτες από τα ταξίδια μας, έτσι δεν είναι; Και επίσης όλοι μας τα έχουμε τακτοποιημένα καταχωνιασμένα σε ένα κουτί, συρτάρι ή ντουλάπι, σωστά;

Αποφάσισα, που λες, πρόσφατα να κάνω μια εκκαθάριση στα συρτάρια μου, στα οποία είχε μαζευτεί τόση σαβούρα που σχεδόν τα λυπόμουν. Έφτιαξα, λοιπόν, δύο στοίβες: μια για όλα όσα θέλω να πετάξω και μια για αυτά που θέλω να κρατήσω. Αρχικά μου φάνηκε εύκολο, όμως όταν ήρθε η ώρα για διάφορα χαρτάκια, εισιτήρια κλπ μου μάζεψα μέσα στην χρονιά που πέρασε, απλώς ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ να τα αποχωριστώ. Μόνο και μόνο που τα κράτησα στα χέρια μου, μου ξύπνησαν τόσες αναμνήσεις, που τελικά αποφάσισα να μην τα πετάξω.

Η απάντηση στο ερώτημα: «να τα ξαναβάλω πίσω στο συρτάρι για να τα ξαναδώ όταν το συρτάρι αρχίσει πάλι να ασφυκτιά από το υπερβολικό βάρος;» ήταν προφανώς όχι.

Και κάπου εκεί, σκέφτηκα να μαζέψω όλες μου τις αναμνήσεις σε ένα μέρος, ώστε να μπορώ να τις βλέπω όποτε θέλω και χωρίς να χρειάζεται να τις ψάχνω σε ατελείωτους σωρούς ή να μπαίνω σε δίλημμα για το εάν θα έπρεπε να κρατάω ακόμα το εισιτήριο από ένα μουσείο του Μονάχου μερικό καιρό μετά.

Έτσι, μάζεψα μερικά εισιτήρια μουσείων, πλοίων, συναυλιών και εκδηλώσεων καθώς και κάρτες με ευχές από τα γενέθλιά μου. Σκέφτηκα επίσης να τυπώσω μερικές αστείες (ή και όχι) φωτογραφίες που ήταν κρίμα να μείνουν για πάντα σε ηλεκτρονική μορφή στο κινητό ή στον υπολογιστή μου και να ξεχαστούν.

Όλα αυτά αποφάσισα να τα συγκεντρώσω σε ένα τετράδιο aka scrapbook, που ουσιαστικά περιέχει scrap, δηλαδή "σκουπιδάκια" που μαζεύουμε με τον καιρό, όμως κουβαλούν μαζί τους αναμνήσεις και δεν θέλουμε να τα αποχωριστούμε.

Από καιρό έβλεπα τέτοια βιντεάκια και εικόνες και ειλικρινά ζήλευα που δεν είχα ένα τέτοιο, οπότε αποφάσισα πως είχε επιτέλους έρθει η στιγμή.

Σε αυτό το blogpost θα σου μάθω πώς μπορείς κι εσύ να φτιάξεις γρήγορα και εύκολα τα δικό σου scrapbook!




Θα χρειαστείς: 
1. Ένα scrapbook (duh) που πιστεύεις ότι έχει το σωστό μέγεθος, αριθμό σελίδων και -το βασικότερο- οι σελίδες του δεν είναι πολύ λεπτές, ώστε να μπορούν να αντέξουν όλα όσα θα κολληθούν και στις δύο πλευρές τους.

2. Διακοσμητικά για να στολίσεις τις σελίδες σου (προαιρετικό) και να προσθέσεις μια δική σου νότα και τσαχπινιά. Πολλά scrapbooks πωλούνται σε πακέτα μαζί με αυτοκόλλητα κλπ., αλλά φυσικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις υλικά που ήδη έχεις. Εγώ διάλεξα αυτό το πακέτο από το Πλαίσιο και έχω μείνει άκρως ικανοποιημένη με τη μεγάλη ποικιλία σε αυτοκόλλητα και διακοσμητικά χαρτιά που περιέχει.




3. Ένα ψαλίδι για να κόψεις ό,τι χρειάζεται

4. Μια λεπτή ταινία διπλής όψης, καθώς είναι πολύ πιο εύκολη στη χρήση της σε σχέση με την κόλλα και δεν λερώνει – hands up αν η αδεξιότητά σου είναι τόσο μεγάλη όσο η δική μου 🙋

5. Τέλος, θα χρειαστείς χρωματιστά μαρκαδοράκια και στυλό για περαιτέρω διακόσμηση ή/και κείμενο. Εγώ πρωτοτύπησα και προτίμησα να χρησιμοποιήσω έναν απλό μαύρο μαρκαδόρο  😎
           



Η διαδικασία
ΒΗΜΑ 1. Συγκέντρωσε όλα όσα θες να συμπεριλάβεις στο scrapbook και ταξινόμησέ τα με σειρά που σε βολεύει. Μπορεί να είναι χρονολογική (όπως έκανα εγώ) ή ανάλογη με τον τόπο, τα πρόσωπα ή τις περιστάσεις. Να θυμάσαι πως δεν υπάρχουν κανόνες και μπορείς να κάνεις Ό,ΤΙ θέλεις.

ΒΗΜΑ 2. Ακούμπησε τα ενθύμιά σου πάνω στη σελίδα προκειμένου να δεις ποια διάταξη σου αρέσει περισσότερο και μπορεί να επιδεχτεί μετέπειτα διακόσμηση (αν τελικά αποφασίσεις να το στολίσεις). Όπως είπα και παραπάνω, εδώ δεν υπάρχουν κανόνες, επομένως μη διστάσεις να τα τοποθετήσεις πλάγια ή με το ένα να επικαλύπτει μέρος του άλλου. Βάλε μπρος τη δημιουργικότητά σου λέμεεεε!

ΒΗΜΑ 3. Μόλις νιώσεις ότι η διάταξη που βρήκες είναι η κατάλληλη, κόλλησέ τα με την ταινία διπλής όψης στα αντίστοιχα σημεία πάνω στη σελίδα. Σχημάτισε με την ταινία ένα περίγραμμα γύρω από το χαρτάκι, για να είναι ασφαλές. Ένα tip είναι να βγάλεις μια φωτογραφία πριν τα γυρίσεις ανάποδα για να βάλεις την ταινία, διότι μπορεί να ξεχάσεις πώς τα είχες – ναι, μου συνέβη 😂



ΒΗΜΑ 4. Αφού πια βρίσκονται όλα κολλημένα στη θέση τους, μπορείς να στολίσεις τη σελίδα σύμφωνα με το γούστο σου! Μπορείς να προσθέσεις αυτοκόλλητα που απλώς την κάνουν πιο όμορφη αλλά και εκείνα που απεικονίζουν κάτι σχετικό με το θέμα της σελίδας. (Σε αυτή τη σελίδα δεν πρόσθεσα κάτι).


ΒΗΜΑ 5. Γέμισε τα κενά που υπάρχουν (αν υπάρχουν) με κείμενο. Μπορεί να είναι κάποιο σχόλιο, μια ημερομηνία, η τοποθεσία ή ακόμη και μια μικρή αφήγηση για εκείνη τη μέρα που πέρασες στο μέρος από το οποίο πήρες το εισιτήριο.


Έτοιμο!

Στο newsletter της Τρίτης θα μοιραστώ τις υπόλοιπες σελίδες που έφτιαξα στο δικό μου scrapbook, μαζί με τους αγαπημένους μου scrapbooking λογαριασμούς για να εμπνευστείς ακόμη περισσότερο! Πριν φύγεις λοιπόν, κάνε subscribe στο newsletter! 



xx






















Share:

Δημοσίευση σχολίου

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata