Μονοήμερη στη Ερμιόνη 🚗

Γειααα! Τι κάνουμε; Ελπίζω να νιώθεις κι εσύ τόση αισιοδοξία και ενθουσιασμό όση εγώ! Η άνοιξη έχει μπει για τα καλά και έχει έρθει η ώρα να απαλλαχθούμε από την κατάθλιψη του χειμώνα βγαίνοντας από το σπίτι και να αρχίζοντας ξανά τις εξερευνήσεις κάτω από τον ανοιξιάτικο ήλιο.

Αυτό κάναμε κι εμείς λίγες μέρες πριν, όταν αποφασίσαμε να κάνουμε μια μονοήμερη εκδρομή στην Ερμιόνη Αργολίδας, για την οποία είχαμε ακούσει πολύ καλά λόγια. Τι καλύτερο από μια εκδρομή σε μια παραλιακή πόλη μια ηλιόλουστη μέρα; Πολλά πράγματα, αν σκεφτούμε ότι τελικά είχε συννεφιά, πολύ αέρα και κρύο. Ευχαριστώ άνοιξη.

Ξεκινήσαμε, λοιπόν, από την Αθήνα και μετά από τρεις ώρες φτάσαμε στην Ερμιόνη. Μπορώ να πω ότι περίμενα περισσότερη ζωντάνια μετά από όλα όσα είχα διαβάσει στο ίντερνετ για το ότι δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα νησάκια του Αργοσαρωνικού. Μάλλον το γεγονός ότι ακόμη βρισκόμαστε εκτός σεζόν έπαιξε μεγάλο ρόλο σε αυτήν την απόλυτη ησυχία, εκτός κι αν είναι τα πάντα τόσο ήρεμα ακόμη και το καλοκαίρι (δεν έχω ιδέα, οπότε σχολίασε από κάτω αν ξέρεις κάτι παραπάνω).

Αφότου κάναμε μια βόλτα στο λιμάνι και χαζέψαμε στα μαγαζάκια με τα τουριστικά, συνεχίσαμε να περπατάμε προς τα κάτω το λιμάνι, ώσπου φτάσαμε σε ένα μικρό εκκλησάκι, από το οποίο η θέα της θάλασσας είναι μαγευτική. Λίγο πιο κάτω, υπάρχει μια ταβέρνα με θαλασσινά αλλά και κρεατικά, την οποία τιμήσαμε δεόντως - #sorrynotsorry. Κι ας ήταν ακόμα 12.30 το μεσημέρι. Εξάλλου, ήταν cheat day από το 90 dayschallenge 😉

Αφού φάγαμε τον πεντανόστιμο σαργό μας και εφόσον ως γνωστόν «το ψάρι είναι φρούτο» είπαμε να γυρίσουμε πίσω στο λιμάνι της Ερμιόνης, μέσα από την ιστορική διαδρομή Μπίστι. Υπάρχουν δύο μονοπάτια τα οποία μπορεί να ακολουθήσει κανείς: το πρώτο κάνει τον κύκλο της μικρής χερσονήσου (1.350 μέτρα), ενώ το δεύτερο διέρχεται από το εσωτερικό της (508 μέτρα). Εμείς προτιμήσαμε να ακολουθήσουμε τη μεγάλη διαδρομή, η οποία εκτείνεται πλάι στη θάλασσα. Ήταν πολύ εύκολη και τη διανύσαμε σε λιγότερο από 20 λεπτά (άσε που είχαμε ήδη χωνέψει το ψάρι). Η ενημερωτική πινακίδα στην αρχή της διαδρομής, αναφέρει πως μέσα στην χερσόνησο υπάρχουν πολλά σημεία αρχαιολογικού ενδιαφέροντος, όπως τείχη αλλά και ο ναός του Ποσειδώνα, όμως δεν είδαμε και πολλές πινακίδες μέσα στο μονοπάτι που να υποδεικνύουν πού θα πρέπει να στρίψουμε για να τα δούμε. Μπορεί και να υπήρχαν, όμως η καταπληκτική θέα της θάλασσας από ψηλά ίσως να μη μας επέτρεψε να παρατηρήσουμε τίποτε άλλο πέρα από αυτή.

Στη διαδρομή συναντήσαμε έναν παλιό φάρο που μέχρι σήμερα καθοδηγεί τα πλοία προς το λιμάνι της Ερμιόνης αλλά και τον ανεμόμυλο των Μητσαίων, αγωνιστών του 1821.