Diaries out and about: Μάιος 2020

Μετά τις σειρές: Self care, Playlists, Bullet journal, Οδηγός επιβίωσης, έρχεται να προστεθεί και άλλη μία:

Εδώ και καιρό ήμουν σε δίλημμα για το εάν αυτή η σειρά θα δημοσιευθεί εδώ στο blog ή στο newsletter, επομένως σας ρώτησα μέσα από το newsletter και οι απαντήσεις ήταν ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ 50-50 🙃.

Έτσι, αποφάσισα να δημοσιεύσω τη σειρά εδώ και να δούμε πώς θα πάει.

Γράψε μου στα σχόλια πού θα προτιμούσες να το δεις: blog ή newsletter;

Ο Μάιος μου φάνηκε πως πέρασε σαν αιώνας, δεν ξέρω για εσένα  👀. Με τόσα πράγματα που είχα να τρέχουν ταυτόχρονα (blog, σχολή, διαγωνισμός καινοτομίας) ήθελα να συγκεντρώσω τα highlights και τις καλύτερες στιγμές του μήνα, ώστε να μπορώ να επανέρχομαι στο μέλλον και να θυμάμαι εκείνες τις μικρές και ωραίες στιγμές που έζησα.

Παράλληλα, αυτό το blogpost είναι και για εσένα που θα μπορέσεις να δεις όλα όσα συνέβησαν στο Athenian Girl Out and About τον τελευταίο μήνα και να ρίξεις μια ματιά σε οτιδήποτε τυχόν έχασες! 
 



Το μαγιάτικο εξώφυλλο του bullet journal μου ήταν από τα ωραιότερα που έχω κάνει ποτέ!
Δες το IGTV με τον σχεδιασμό του εδώ και το self care blogpost στο οποίο παρουσιάζεται εδώ.



Οι βολβοί που φύτεψα το Πάσχα ξεκίνησαν να φυτρώνουν! Μπορείς να παρακολουθείς την πορεία του #gardenproject στο αντίστοιχο highlight στο Instagram μου! 😉



Το πρώτο παγωτό για φέτος ήταν τα ΑΓΑΠΗΜΈΝΑ ΜΟΥ μπισκότα Παπαδοπούλου με παγωτό (τα πήρα σε πακέτο δωδεκάδας 🙊)



Ξεκινήσαμε τις βόλτες μετά από 2 μήνες!



Αφιέρωσα χρόνο για να φροντίσω το δέρμα μου, χρησιμοποιώντας τα προϊόντα που κάνουν συχνά εμφανίσεις στα Stories μου αλλά ίσως είδες και εδώ



Φυσικά, ο τελευταίος μήνας της σχολής μόνο χαλαρός δεν ήταν, αφού μιας και δεν είχαμε τίποτα να κάνουμε, οι καθηγητές μας αποφάσισαν να φορτώσουν με εργασίες, παρουσιάσεις κλπ.



Μοιράστηκα το απόλυτο hack για να ξεκινήσεις ήρεμα και με καλή διάθεση τη μέρα σου εδώ




Έκανα ένα ξεφύλλισμα όλων των bullet journal μου ώστε να βρω τα καλύτερα weekly logs για το αντίστοιχο blogpost που θα βρεις εδώ - #νοσταλγία



Γιορτάσαμε σε μια πλατεία τα γενέθλια της κολλητής μου, κάτι που δεν περίμενα να έχει τόση πλάκα (τραγουδούσαμε για τα χρόνια πολλά μέσα σε μια πλατεία γεμάτη πιτσιρίκια που έτρεχαν και ούρλιαζαν - goals)



Έγραψα ένα από τα blogposts για τα οποία νιώθω απίστευτα υπερήφανη: "7 βήματα για το ποιο παραγωγικό home office που είχες ποτέ! 💡" , με βάση όλη τη βιβλιογραφία και την αρθρογραφία που κυκλοφορεί γύρω από το θέμα αυτή τη στιγμή.



Κάναμε το πρώτο μας LIVE στην ομάδα Babes out and about στο Facebook! Ήταν ένα study with me, στο οποίο αφιερώσαμε δυόμιση ώρες για να γίνουμε παραγωγικές διαβάζοντας/δουλεύοντας παρέα με τη μέθοδο Pomodoro 😉



Μετά από πολύ καιρό συνεργάστηκα με μια άλλη blogger (The Greek Books Thief) για να μοιραστούμε τις ιδέες μας για πράγματα που μπορούν να δώσουν νόημα στην έννοια του διαλείμματος, η οποία έχει ταυτιστεί με το scrolling στα social media! 




Αυτές ήταν οι κορυφαίες στιγμές του Μαΐου! 


Ποιες ήταν οι δικές σου; 



xx















Share:

Δημοσίευση σχολίου

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata