Self care - Ιούνιος 2020

Και κάπως έτσι φτάσαμε στα μισά του 2020!

Νομίζω ότι αυτό το εξάμηνο θα μας μείνει αξέχαστο με όλα αυτά που συνέβησαν - έτη φωτός μακριά από τα σχέδιά μας για τη νέα δεκαετία.

Στο μεταξύ όλα κυλούν ήσυχα σε αυτή τη γωνιά του Internet, με το πρώτο blogpost του μήνα να είναι  αφιερωμένο (όπως μάαααλλλον έχεις δει από τον τίτλο) για self care.




Βόλτα


Τώρα που ο καιρός έχει φτιάξει και τα μαγαζιά έχουν ανοίξει, είναι ιδανική ευκαιρία για μια ωραία βόλτα στον ήλιο και για μια βιτρινοθεραπεία (ναι, το είπα) ή και ψώνια, πάντα τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα βεβαίως βεβαίως. Μπορείς να εξερευνήσεις περιοχές της πόλης σου τις οποίες για καιρό λες "κάποια στιγμή να πάμε κι εκεί", όμως ακόμη δεν το έχεις κάνει. 😏

Αυτό που παρατηρώ στον εαυτό μου είναι πως μετά τον περιορισμό κυκλοφορίας εξακολουθώ να έχω την τάση να μένω στο σπίτι και να το προτιμώ από το να βγαίνω έξω, εσένα; Ίσως ο κύριος Τσιόδρας να με έκανε *περισσότερο* σπιτόγατα από ό,τι ήδη ήμουν, ποιος ξέρει. 😁



Σχέσεις

Μετά από τόσο καιρό που κάναμε να δούμε τους ανθρώπους μας και τις ατελείωτες ώρες κλάματος μακριά τους, δεν έχουμε δικαιολογία για να μην περνάμε μαζί τους όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο! 🚶‍♀️🚶‍♂️ Συνδύασέ το με τις βόλτες και αφιέρωσε μια ώρα κάθε μέρα για περπάτημα με κάποια φίλη σου! Θα αναζωογονηθείς! 😌

Ειδικά τώρα που ξεκινάει η εποχή του διαβάσματος, βρίσκω το περπάτημα και την κουβεντούλα και το κουτσομπολιό με την κολλητή μου το μεγαλύτερο αγχολυτικό! 


Στόχοι

Ξέρω ότι με τις δεδομένες συνθήκες και την αβεβαιότητα που επικρατεί, είναι δύσκολο να βάζεις μεγάλους στόχους. Ωστόσο, θα σε συμβούλευα να επισκεφθείς τους στόχους που είχες βάλει στην αρχή της χρονιάς, μέσα στο κλίμα "New Year - New Me" και να δεις πού βρίσκεσαι ως προς αυτούς. 🎯

Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχεις ξεχάσει ή να έχεις αφήσει πίσω μερικούς και -πίστεψέ με- δεν είναι αργά για να τους ξαναπιάσεις! Αν δυσκολεύεσαι να βάλεις μακροπρόθεσμους ή μεγάλους στόχους, κάνε τα σχέδιά σου για μικρότερες χρονικές περιόδους, π.χ. για την επόμενη εβδομάδα.

Θα δεις αμέσως τα πράγματα να μπαίνουν σε μια σειρά και να ξέρεις ακριβώς τι πρέπει να κάνεις προκειμένου να κινηθείς προς τα εμπρός.



Podcast

Έχω ξαναμιλήσει για την μεγάλη μου αγάπη για τα podcasts, όμως πάει καιρός από τότε. Αν δεν ξέρεις, τα podcasts είναι μια νέα μορφή ψυχαγωγίας, ενημέρωσης και εκπαίδευσης, όπου μέσω κάποιας εφαρμογής μπορείς να ακούς τα επεισόδια του κάθε καναλιού δωρεάν! Υπάρχον podcasts σχετικά με οποιοδήποτε θέμα φανταστείς, επομένως θα σου έλεγα να ξεκινήσεις αμέσως!

Εγώ χρησιμοποιώ την εφαρμογή Acast και είμαι πολύ ικανοποιημένη 😉. Stay tuned για ένα αναθεωρημένο blogpost με τα podcasts στα οποία έχω εθιστεί που ακούω αυτόν τον καιρό. 



Βιβλία


Ώρα να εξομολογηθώ κάτι. Από την αρχή της χρονιάς δεν έχω τελειώσει κανένα βιβλίο. 😫 Έχω δύο μισοδιαβασμένα, όμως συνεχώς έβρισκα μια δικαιολογία για να μην κάτσω σε ησυχία για να απολαύσω και να τελειώσω ένα από αυτά. 🙄

Προκειμένου να μπω σε ρυθμό και να διαβάζω μερικές σελίδες την ημέρα, αγόρασα ένα καινούριο βιβλίο, το best-seller Atomic Habits, το οποίο λιγουρευόμουν εδώ και καιρό. Έχοντας ως κίνητρο να ξεκινήσω να διαβάζω αυτό, στοχεύω στο να τελειώσω τουλάχιστον το ένα από τα δύο μισοδιαβασμένα μου βιβλία!

Σατανικό; Όχι, το ξέρω, όμως με κάποιον τρόπο έπρεπε να κινητοποιηθώ. 🙈



Αν σου άρεσαν αυτές οι ιδέες, πρέπει οπωσδήποτε να δεις τα υπόλοιπα self care blogposts! Ανεβαίνει ένα σε κάθε αρχή του μήνα! ❤



Τι θα κάνεις μέσα στον Ιούνιο για να χαλαρώσεις μετά την ένταση των τελευταίων μηνών;


xx









Share:

Δημοσίευση σχολίου

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata