Self care - Μάιος

Τις προηγούμενες εβδομάδες ήμουν πολύ παραγωγική. Τόσο παραγωγική που ξεπέρασα το όριο της υγιούς παραγωγικότητας και έφτασα στο στάδιο της εργασιομανίας. 🙄 Η έννοια του self care ήταν κάτι απίστευτα μακρινό και για αυτό φταίω εγώ και μόνο εγώ. Δεν μπορείς να λες ότι φροντίζεις τον εαυτό σου όταν δουλεύεις από τις 9 το πρωί ως τις 11 το βράδυ! 🙆‍♀️

Έτσι, πήρα μερικές μέρες ρεπό από το διάβασμα, το blog, την start-up επιχείρηση που ετοιμάζουμε για το JA Greece 2020 ώστε να ξεκουραστώ. Time for self care baby! ✌

Αυτές οι λίγες ημέρες έγιναν εβδομάδα και τα οφέλη της ήταν κάτι παραπάνω από ορατά. 👉 Κοιμόμουν καλύτερα, η ακμή μου μειώθηκε, το χαμόγελό μου επανήλθε και οι μαύροι κύκλοι εξαφανίστηκαν.

Εδώ να σημειώσω πως κατά τη διάρκεια αυτών των ημερών οι τύψεις μου για το ότι δεν διάβαζα εξακολουθούσαν να υπάρχουν και σίγουρα είναι κάτι που δουλεύω ακόμα, όμως τουλάχιστον είχαν μειωθεί σε σχέση με παλαιότερα.

Και φτάνουμε στο σήμερα. Η self care εβδομάδα έχει τελειώσει, εγώ πνίγομαι στις υποχρεώσεις και ταυτόχρονα προσπαθώ να εντάξω μερικές ώρες για τον εαυτό μου στην καθημερινότητά μου. Τα καταφέρνω; Πάσο. 🙊

Προκειμένου να βοηθηθώ και να αυξήσω η ίδια τον χρόνο που αφιερώνω για self care αλλά και για να σου υπενθυμίσω πόσο μα πόσο σημαντικό είναι να δίνεις περισσότερο ποιοτικό χρόνο στον εαυτό σου, έγραψα αυτό το blogpost, όπως και κάθε αρχή του μήνα.

Για να δεις όλα τα υπόλοιπα self care blogposts πάτα εδώ.





ΚΗΠΟΥΡΙΚΉ. Εάν δεν το έχεις δει στο Instagram μου, τις τελευταίες εβδομάδες έχω γίνει φυτο-χαζομαμά, αφού κάθε λίγη ώρα πηγαίνω στο παρτέρι μου για να ελέγξω αν φύτρωσε κάποιος βολβός από τους 70 που φύτεψα την Κυριακή του Πάσχα. 😁 Την αγάπη μου για τα λουλούδια την οφείλω στη γιαγιά μου και στον υπέροχο κήπο της, όπου κάθε άνοιξη μου δείχνει τα καινούρια λουλούδια που φύτεψε και μου λέει πόσο περήφανη είναι για αυτά. Έτσι, φέτος ακολούθησα τα χνάρια της και φύτεψα κι εγώ! Βρισκόμαστε στην τρίτη εβδομάδα μετά το Πάσχα και οι πρώτοι μίσχοι έχουν κάνει την εμφάνισή τους! Νομίζω καταλαβαίνεις πόσο μα πόσο *ενθουσιασμένη* είμαι! 🌼


JOURNAL. Έχω μιλήσει πολλές φορές για το journaling, όμως αυτόν τον καιρό έχει αποδειχτεί πιο χρήσιμο από ποτέ. Μέσα στην όλη τρέλα που αντιμετωπίζω με τις ατελείωτες υποχρεώσεις, την πιεσμένη μου ψυχολογία και τα λοιπά και τα λοιπά, το journaling είναι ο ιδανικός τρόπος για να βρεθώ με τον εαυτό μου, να αποκλείσω τους περισπασμούς και να βάλω το μυαλό μου σε τάξη. Μόλις δω ότι έχω γράψει όσα θέλω, αισθάνομαι απίστευτα κινητοποιημένη από τον ίδιο μου τον εαυτό. 😌 Έχω λύσει τα προβλήματά μου ολομόναχη και ξέρω ακριβώς τι πρέπει να κάνω. Ήταν ο σωτήρας μου μέσα στις εβδομάδες του αυτοπεριορισμού και μια από τις καλύτερες λύσεις για να μπω στη θέση μου μετά το κύμα πίεσης αυτής της περιόδου. 👌



ΎΠΝΟΣ. Δεν περίμενα να το πω αυτό ποτέ, όμως προχθές κοιμήθηκα 11 ώρες. Δεν το κάνω ποτέ αυτό! Όλοι ξέρουν ότι είμαι άνθρωπος του πρωινού ξυπνήματος (ναι, στείλε με στον τροχό) και το γουστάρω πολύ, όμως για μια μέρα, δεν έβαλα όριο στον εαυτό μου. Το προηγούμενο βράδυ είδα πάνω από το μισό "Never have I ever" στο Netflix (δες το, είναι φοβερό), κοιμήθηκα στις 2 (πολύ αργά για εμένα) και ξύπνησα 13.30. Ξέρεις κάτι όμως; Το απόλαυσα. 😊 Δεν νιώθω πια τόσο κουρασμένη και το ότι έδωσα μερικές ώρες στον εαυτό μου να ξεκουραστεί, με βοήθησε και στις επόμενες ημέρες, όπου δεν ένιωσα τύψεις με το να ξεκουραστώ. Για άλλη μια φορά, αποδείχτηκε ότι είχα πιέσει πολύ τον εαυτό μου και ο ύπνος ήταν το πιο απλό κι όμως τόσο σημαντικό πράγμα που χρειαζόμουν για να επανέλθω.

ΞΥΠΝΗΤΉΡΙ. Συνεχίζω στο κλίμα του ύπνου και έρχομαι να σου προτείνω αυτό: Βάλε για ήχο ξυπνητηριού ⏰ το αγαπημένο σου τραγούδι. Το ανέφερα σε αυτό το post μου στο Instagram και δεν περίμενα τόσους ανθρώπους να το σχολιάσουν και να πουν ότι θα το δοκιμάσουν! Πιστεύω πως είναι ο τέλειος τρόπος να ξεκινάς την ημέρα σου και να έχεις ένα τραγούδι κολλημένο στο μυαλό σου ώσπου να πας ξανά για ύπνο το βράδυ και έχω δοκιμάσει ΠΟΛΛΆ τραγούδια για αυτόν τον σκοπό. 

💡 Αν θέλεις να φτιάξω ένα playlist με διαφόρων ειδών, στιλ και mood τραγούδια, γράψε το μου στα σχόλια! Έχω ήδη αρκετές ιδέες 😉 



Ό,ΤΙ ΝΑ 'ΝΑΙ. Ναι, καλά διάβασες. Κάνε μια ασχολία που υπό διαφορετικές συνθήκες θα ήταν "χάσιμο χρόνου". Πλέον, όμως, έχουμε όλο το χρόνο στη διάθεσή μας. Είτε αυτό είναι να ξεκαθαρίσεις τη στοίβα με τα φυλλάδια που έχει μαζευτεί πάνω στο γραφείο σου είτε να καθαρίσεις τα τζάμια ή να σκουπίσεις την αυλή, κάνε το. Είναι μια εκπληκτική ευκαιρία για να σηκωθείς από την καρέκλα σου και να κάνεις κάτι διαφορετικό τουλάχιστον σας διάλειμμα από τη δουλειά σου, αντί να χαζεύεις στα social media. 😏

Για να σου δώσω ένα παράδειγμα, εγώ αφιέρωσα περίπου 15' για να ικανοποιήσω τον ψυχαναγκασμό μου και  για να βάλω τα βιβλία μου σε χρωματική σειρά και να τα φέρω όλα στο σωστό σημείο πάνω στο ράφι ώστε να μην είναι κανένα πιο έξω ή πιο μέσα σε σχέση με το άλλο. Και το κορυφαίο; Το έκανα στην απόλυτη ησυχία. Χωρίς μουσική, χωρίς podcast στο background. Αν δεν είναι αυτό self care για έναν Αιγόκερω, τότε δεν ξέρω τι είναι.  😎

Αυτό ήταν το self care blogpost για του Μαΐου, λοιπόν (Ας βάλουμε στα highlights ότι έμαθα με ποια κουμπιά βάζουμε ΅: Είναι Shift+w 🎊)

Τι θα κάνεις εσύ αυτόν τον μήνα για να να δώσεις στον εαυτό σου μερικές στιγμές self care και χαλάρωσης; Γράφε μου στα σχόλια (μαζί με το εάν θα σου άρεσε ένα playlist με τα top τραγούδια μου για ξυπνητήρι ⏰) 



xx









Share:

4 σχόλια :

  1. Τι να πούμε και εμείς που το κοιμάμαι στις 2 είναι καθημερινότητα 😂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οπωσδήποτε Playlist!!
    Αυτό το μήνα το ρίχνω στο περπάτημα και σκέφτομαι να κάνω μερικά αφρόλουτρα υπό το φως των κεριών με λίγη μουσική, να κάνω και καμιά κρέμα προσώπου παράλληλα!
    Καλή συνέχεια, με το καλό να ανθίσουν τα λουλούδια! 🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γουάου, τέλειο ακούγεταιιι!!! Το playlist είναι έτοιμο εδώ! https://atheniangirloutandabout.blogspot.com/2020/05/blog-post.html

      Διαγραφή

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata