Self care - Το σεπτεμβριανό 🍂


Επιτέλους Σεπτέμβριος! Ναι, είμαι από αυτούς τους ανθρώπους που ανυπομονούν να έρθει αυτός ο μήνας.😁 Έχω και επιχειρήματα: δεν έχει τόση ζέστη ώστε να χρειάζεσαι δύο ντουζ τη μέρα αλλά ούτε και τόσο κρύο που να μην μπορείς να κάνεις μπάνιο στη θάλασσα. Επίσης, δεν έχουμε επιστρέψει ακόμη στους φυσιολογικούς μας ρυθμούς, οπότε επιτρέπεται ένας κάποιος βαθμός χαλάρωσης, ενώ ταυτόχρονα προσπαθούμε απελπισμένα να ανασυνταχθούμε μετά την καλοκαιρινή ραστώνη. 

Και σε αυτό το σημείο έρχεται να δέσει το σεπτεμβριανό self-care blogpost, που όπως ίσως έχεις καταλάβει, γίνεται μηνιαία σειρά (να το περιμένεις στο πρώτο blogpost κάθε μήνα). Πάμε;


1.ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ. Πάρε ένα τετράδιο/ημερολόγιο/αρχείο Word και κατάγραψε τις καλοκαιρινές σου εμπειρίες! Έχω παρατηρήσει ότι ξεχνάω τόσες στιγμές και λεπτομέρειες που τώρα μπορεί να μου φαίνονται αυτονόητες όμως το καμένο μου μυαλό δεν πρόκειται να θυμάται μετά από δύο εβδομάδες μήνες. Ξεκίνα να γράφεις και ΜΗ σκεφτείς εντάξει, τόσα φτάνουν. Άφησε το στυλό να κυλάει πάνω στις σελίδες και όλες τις εικόνες και τα γεγονότα στο μυαλό σου να μετατραπούν σε λέξεις.

2.ΤΥΠΩΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ. Στα πλαίσια του εγχειρήματος «μην ξεχάσεις τις όμορφες στιγμές των διακοπών», εκτύπωσε μερικές φωτογραφίες και πρόσθεσέ τες σε ένα scrapbook ή σε κορνίζες! Εγώ συνήθως εκτυπώνω μερικές γελοίες αυθόρμητες φωτογραφίες για το scrapbook, ώστε να μου θυμίζουν τις χαρούμενες στιγμές που πέρασα και μερικές πιο εχμμ… ευπαρουσίαστες για τις κορνίζες.

3.ΥΠΝΟΣ. Κάθε χρόνο γυρνάω από τις διακοπές μου και κάθε έννοια ωραρίου ύπνου πολύ απλά δεν υφίσταται. Μετά από τόσες μέρες ξενυχτιού και ξυπνήματος το μεσημέρι (#sorrynotsorry), το μέχρι τότε άριστα καλοκουρδισμένο ελβετικό βιολογικό μου ρολόι έχει απηυδήσει. Έτσι, προσπαθώ από μόνη μου να το επαναφέρω στα φυσιολογικά του ωράρια και να συμπληρώνω το πολυπόθητο εννιάωρο εντός λογικών ωρών κατά τη διάρκεια του 24ώρου (το 00.00-09.00 ακούγεται αρκετά ελκυστικό). Όταν με το καλό ξεκινήσει η σχολή, το εννιάωρο θα γίνει οκτάωρο, όμως έχουμε ακόμα καιρό για αυτό. ✌️

4.ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ. Μετά από τόση έκθεση στον ήλιο και στο αλάτι της θάλασσας είναι λογικό τα μαλλιά μας να αρχίσουν να διαμαρτύρονται*. Κλείσε ένα ραντεβού στο κομμωτήριό σου για ένα φρεσκάρισμα και κούρεμα. Αχχχ αέρας ανανέωσης.

5.ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΟΥ. Αν δεν έχεις κουραστεί από την πολλή εξερεύνηση των διακοπών σου, μπορείς να αφιερώσεις μερικές μέρες στην εξερεύνηση της ίδιας σου της πόλης! Ο Σεπτέμβριος είναι ο ιδανικός μήνας για να το κάνεις αυτό, αφού όχι μόνο είσαι ακόμα στο κλίμα των διακοπών αλλά και τα κεντρικά σημεία έχουν πια λιγότερους τουρίστες οπότε μπορείς να τα ευχαριστηθείς. 📸

Τι σχέδια έχεις κάνει για τον Σεπτέμβρη; Γράψε στα σχόλια!



xx
Share:

Δημοσίευση σχολίου

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata