Παραλήπτης: καλοκαίρι ✉️


Αγαπητό μου καλοκαίρι,


Φέτος μου έδωσες τις καλύτερες καλοκαιρινές αναμνήσεις, οπότε σου γράφω αυτό το γράμμα για να σε ευχαριστήσω. 😉


Μπορεί η αρχή σου να ήταν δύσκολη, όμως το υπόλοιπό σου επανόρθωσε και με το παραπάνω.


Αρχικά, τον Ιούνιο, με το Ice Cream Festival και με την συναυλία του Γιάννη Χαρούλη πήρα τις απαραίτητες δυνάμεις για τη θερινή εξεταστική. Σχεδόν.  Αυτή ήταν η δυσκολότερη που είχα έως τώρα, ίιισως διότι το μυαλό μου είχε τρέξει μερικές εβδομάδες μπροστά και βρισκόταν αλλού. Και αυτό το αλλού ήταν τα ταξίδια που ακολούθησαν στον Ιούλιο.


Πρώτα στην Πάρο και μετά στην Αμοργό, οι διακοπές της κοριτσοπαρέας μας ήταν ΦΑ-ΝΤΑ-ΣΤΙ-ΚΕΣ: εκδρομές, βουτιές, βόλτες, ξενύχτια και πάρα μα πάρα πολύ γέλιο. Τόσο που ένιωσα να αναζωογονούμαι και να φορτίζω με θετική ενέργεια #positivevibes. Πέρασα τόσο καλά, που δεν σκεφτόμουν καν να ακουμπήσω το κινητό μου για να βγάλω μια φωτογραφία, να κάνω ένα στόρι ή να μπω στη διαδικασία του ατελείωτου scrolling. Το ίδιο και στη Σύρο, αυτή τη φορά με την οικογένειά μου. Εκεί, πέρασα δώδεκα ολόκληρες μέρες με τους δικούς μου ανθρώπους, χωρίς το άγχος της καθημερινότητας. Περάσαμε κι εκεί τις μέρες μας ανακαλύπτοντας καινούρια μέρη, κολυμπώντας και τρώγοντας πολύ. ΠΟΛΥ. (Ετοιμάζεται post για τα καλύτερα μέρη για φαγητό στη Σύρο 😉)


Φέτος, έζησα στο έπακρο τις ξέγνοιαστες στιγμές που μου έδωσες, καλοκαιράκι μου. Τι έμαθα από αυτήν την ξεγνοιασιά; Έμαθα πως το να περάσεις τέλεια δεν απαιτεί πολλά. Δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω από ένα χαμόγελο, μια καλή παρέα, αρκετά λεφτά για τα τοπικά ΚΤΕΛ και ένα μαγιό. Ακόμη, η ξεγνοιασιά σου μου απέδειξε πως μόλις χαλαρώσω, μπορώ να δω πιο καθαρά τις χαρές της ζωής και την ομορφιά που υπάρχει παντού γύρω μου αλλά και μέσα μου, όπως επίσης και τη δημιουργικότητα που τόσο καιρό πίστευα ότι είχα χάσει.


Τώρα, ο Αύγουστος τελειώνει και είμαι απολύτως ικανοποιημένη με τους τελευταίους τρεις μήνες. Τα πήγα καλά. Έχω περάσει υπέροχα, έχω ζήσει, έχω αισθανθεί και έχω αποκτήσει πανέμορφες αναμνήσεις. Έχω χορτάσει ταξίδια με αποτέλεσμα να μη θέλω να ξαναβγώ από το σπίτι για μια εβδομάδα (ναι, το είπα).


Ευχαριστώ πολύ καλοκαίρι μου για όλα αυτά.


Σε ευχαριστώ <3



xx  
Share:

Δημοσίευση σχολίου

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata