Ήρθε η ώρα για το self care του Οκτωβρίου! 🍂


Βρε καλώς τον Οκτώβριο! Τον μήνα που σηματοδοτεί την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους. Παρά την απογοήτευση όλων για το επίσημο τέλος των καλοκαιρινών διακοπών, εγώ πάω κόντρα στο κατεστημένο και είμαι απίστευτα ενθουσιασμένη για αυτόν τον μήνα! Και πώς να μην είμαι; Αναμένεται η σύσκεψη κορυφής με τις συμφοιτήτριές μου που έχω να δω καιρό, αρχίζει η σχολή που τόσο αγαπώ, έχω πολλάααα σχέδια για το Athenian Girl Out and About και γενικά είμαι πιο ήρεμη, δημιουργική και αισιόδοξη από ποτέ.

Αυτό το self-care blogpost θα είναι ένα μεταβατικό από τις διακοπές (που για τους φοιτητές επεκτείνονται και μέσα στον Σεπτέμβριο) στη ρουτίνα της σχολής, οπότε θα προσπαθήσω να ενσωματώσω τόσο την επαναφορά μας στην πραγματικότητα όσο και την αφιέρωση χρόνου στον εαυτό μας. Ας ελπίσουμε ότι θα τα καταφέρω.

Πάμε λοιπόν. 5 ιδέες για self-care τον Οκτώβριο!




#1. ΝΤΕΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΤΑ ΕΙΔΗ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. Να και κάτι που σίγουρα δεν περίμενες. Μετά το καλοκαίρι, όπου τα πινέλα και τα σφουγγαράκια για το μακιγιάζ έχουν χρησιμοποιηθεί τόοοσες φορές, μα δεν έχουν πλυθεί εδώ και εχμ.. πολύ καιρό, έχει έρθει πια η ώρα να καθαριστούν. Αμήν. Είναι μια δουλειά που γενικά αποφεύγω να κάνω (μη μου πεις ότι εσύ τρελαίνεσαι να καθαρίζεις τα πινέλα σου ανά λίγες εβδομάδες 🤥), ακόμη κι αν βρίσκονται σε κατάσταση τέτοια που να είναι προτιμότερο να απομακρυνθούν μαζί με ραδιενεργά απόβλητα, παρά να τα ακουμπάω στο πρόσωπό μου. Τώρα που το σκέφτομαι, ίου 🤢. Τόσα υπολείμματα από τα προϊόντα μακιγιάζ και τόσα μα τόσα μικρόβια και εγώ εξακολουθώ να τα βάζω στο πρόσωπό μου. Μμμμ.. όμορφα.👏👏

Ήρθε επιτέλους, λοιπόν, η ώρα να πλυθούν. Εγώ τα ξεπλένω κάτω από τη βρύση μαζί με σαπούνι ντεμακιγιάζ, τρίβοντάς τα στην παλάμη ή στο πάνω μέρος του χεριού μου. Θέλει ιδιαίτερη υπομονή ειδικά όταν έχεις έξι μήνες να το κάνεις όμως όταν τα πινέλα σου είναι πεντακάθαρα και έχουν πια το αρχικό τους χρώμα, η ικανοποίηση θα είναι μεγάλη, τόσο για εσένα όσο και για το δέρμα σου. Κυρίως το δεύτερο.

#2. ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ. Το έχω αναφέρει σε αυτό και αυτό το blogpost, όμως θα το πω κι εδώ να τριτώσει το κακό. Η ευεξία που προσφέρει η γυμναστική αφορά τόσο το σώμα όσο και την ψυχή, επομένως λίγη άθληση δεν θα μπορούσε να λείπει από μια λίστα για self-care. Μετά την επιστροφή μου στο γυμναστήριο, ένιωσα όλο μου το σώμα να ενεργοποιείται και τους μύες που δεν θυμόμουν ότι έχω να δουλεύουν ξανά. Ταυτόχρονα, ένιωσα κάθε έννοια άγχους να υποχωρεί σιγά σιγά και γενικά να αρχίζω να βρίσκω τον εαυτό μου. Συνεπώς, αν δεν το έχεις ήδη βρει, ψάξε λίγο και διάλεξε το είδος της γυμναστικής που ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ  να κάνεις, και ξεκίνα! Είτε είναι τρέξιμο, αεροβική, pilates ή γιόγκα, το σίγουρο είναι ότι θα σε ωφελήσει, αρκεί όπως είπα να σου αρέσει και να μην το κάνεις καταναγκαστικά. 💪

#3. ΜΑΣΤΕΡΣΕΦ. Γενικά δεν φημίζομαι για τις μαγειρικές και ζαχαροπλαστικές μου ικανότητες, όμως είμαι αποφασισμένη να αφιερώσω περισσότερο χρόνο σε αυτό. Έχει μια μαγεία το να φτιάχνεις κάτι νόστιμο από το μηδέν. Έτσι, μέσα στον Σεπτέμβριο έφτιαξα τα αυθεντικά αμερικάνικα cookies 🍪 της Γωγώς Δελογιάννη (μπορείς να βρεις τη συνταγή εδώ). Αν και με παίδεψε λίγο, τελικά τα μπισκότα βγήκαν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ. Και ξέρεις κάτι; Χάρηκα πάρα πολύ όταν δοκίμασα την πρώτη μπουκιά. Είχα περάσει μια ώρα μακριά από το κινητό, είχα βάλει την μουσική μου (φθινοπωρινό playlist έρχεται σύντομα), έκανα κάτι καινούριο και… φάγαμε και μπισκότα 😋. Μάλιστα, μπορείς να βρεις το time-lapse της παρασκευής τωνμπισκότων στο IGTV μου (το ήξερες ότι ανεβαίνει εκεί καινούριο επεισόδιο κάθε Κυριακή; ) Μέσα στον Οκτώβριο θέλω να δοκιμάσω κι άλλες καινούριες συνταγές, οπότε αν έχεις κάποια που πιστεύεις ότι πρέπει σίγουρα να κάνω, άφησέ τη στα σχόλια παρακάτω 😉

#4. ΒΙΒΛΙΟΦΑΓΙΑ. Ο Οκτώβριος είναι πολύ καλός μήνας για διάβασμα: σιγά σιγά αρχίζει το κρύο (καιρός για δύο) και οι κουβερτούλες κάνουν την πρεμιέρα τους για το φετινό φθινόπωρο και χειμώνα. Σε αυτό το κλίμα, πώς να μη σου πάει η καρδιά να αρχίσεις ένα καινούριο βιβλίο ή να ξαναδιαβάσεις ένα αγαπημένο σου; Αφιέρωσε λίγο χρόνο από τη μέρα σε ένα βιβλίο της αρεσκείας σου, κρατώντας το κινητό μακριά. Όταν διαβάζω, νιώθω ότι ο χρόνος σταματά, αφοσιώνω την προσοχή μου στο βιβλίο και όταν τελικά το κλείνω, νιώθω πραγματικά περήφανη που πέρασα μερική ώρα κάνοντας κάτι μόνο για εμένα. Και μιας και ξεκινήσαμε πιο πριν με τις προτάσεις, μήπως έχεις κάποιο βιβλίο να μου προτείνεις; Έχω αρχίσει να ξεμένω.📚

#5. ΠΡΙΝ ΤΗ ΣΧΟΛΗ. Ως ένα ομολογουμένως υπερβολικά οργανωμένο άτομο, το να είμαι απολύτως προετοιμασμένη πριν ξεκινήσει το νέο εξάμηνο, είναι αυτονόητο. Έτσι, έπλυνα τον σάκο μου, πήρα καινούρια τετράδια και όση γραφική ύλη χρειαζόμουν, άδειασα από περσινά φυλλάδια τον φάκελο που παίρνω μαζί μου και πέρασα το πρόγραμμά μου στο Google Calendar. Περισσότερα για το πώς να ξεκινήσεις ανώδυνα το νέο εξάμηνο θα βρεις εδώ, ενώ στο IGTV μου υπάρχει ένα μικρό μέρος της προετοιμασίας που έκανα πριν το ξεκίνημα της σχολής. 



Αν σου άρεσε αυτό το self-care blogpost, δες και το αντίστοιχο για τον μήνα του Σεπτεμβρίου εδώ!  



xx


Share:

Δημοσίευση σχολίου

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata