Πώς σχεδίασα τo 2021 στο BULLET JOURNAL μου 📔 (αναμνήσεις, trackers, στόχοι και άλλα!)

 Καλή χρονιά! 🎉🎉


Σου εύχομαι μέσα απ'την καρδιά μου το 2021 να σου φέρει υγεία, αισιοδοξία, ελπίδα και να μπορέσεις να καταφέρεις ό,τι έχεις στο μυαλό σου!  🙏


Στο σημερινό blogpost θα δεις πως σχεδίασα το 2021 στο bullet journal μου! Εσύ έφτιαξες το δικό σου; Μπορείς να πάρεις ιδέες από εδώ! 😇 

Στα RESOURCES θα βρεις τη λίστα με τα newsletters των τελευταίων ημερών, στα οποία κάναμε την ανασκόπηση του 2020 και αναγνωρίσαμε, θέσαμε και οργανώσαμε τους στόχους του 2021! ✨


Σε αυτό το blogpost θα βρεις:
  • Ποιο bullet journal και τι γραφική ύλη χρησιμοποίησα
  • Πώς σχεδίασα το 2021 και γιατί

Αν τώρα κάνεις τα πρώτα σου βήματα στον κόσμο του bullet journal, διάβασε ΑΥΤΟ

Πάμε! 👇👇👇




Ποιο bullet journal και τι γραφική ύλη χρησιμοποίησα



Μετά από πολύ καιρό, συνέβη κάτι πολύ βολικό: το bullet journal μου τελείωσε με το τέλος του έτους! Έτσι, αφού γέμισα τις τελευταίες σελίδες του bullet journal μου με την ανασκόπηση του 2020, ξεκίνησα ένα καινούριο για το 2021!

Το προηγούμενο bullet journal μου ήταν από τη Legami Milano και με βόλεψε μια χαρά! Το καινούριο είναι ένα sketchbook από την Flexbook. Διάλεξα αυτό, διότι όχι μόνο μπορεί άνετα να διπλώσει στα δύο (η εταιρεία κατέχει πατέντα για αυτό) αλλά και επειδή οι σελίδες του είναι φτιαγμένες από χαρτί τέτοιο που διευκολύνει τη σχεδίαση και εμποδίζει το μελάνι να φαίνεται στην πίσω όψη. ✌


Όσον αφορά τη γραφική ύλη, χρησιμοποίησα το κλασικό στυλό μου (uni-ball eye micro), ένα μολύβι, ένα τρίγωνο και μια γόμα. Για να σχεδιάσω τα πλαίσια που θα δεις παρακάτω, χρησιμοποίησα μια κάρτα που είχα από ένα πακέτο με είδη χειροτεχνίας για scrapbook ✨




Πώς σχεδίασα το 2021 και γιατί



Φέτος αποφάσισα το εξώφυλλο (και τελικά όλο το planning της χρονιάς) να είναι μίνιμαλ, επομένως έγραψα "2021" με λατινικούς αριθμούς (ΜΜΧΧΙ) και το άφησα έτσι (χωρίς σχέδιο) 🤍




Όσο έκανα την ανασκόπηση του 2020, παρατήρησα ότι πολλές όμορφες στιγμές είχαν χαθεί μέσα στο instagram, το ημερολόγιο και το bullet journal μου και δυσκολεύτηκα να τις συγκεντρώσω όλες μαζί. Έτσι αφιέρωσα δύο σελίδες όπου κατά τη διάρκεια της χρονιάς θα σημειώνω τις καλύτερες στιγμές μου. 😃 Σχεδίασα τέσσερα πλαίσια: ένα αφιερωμένο για κάθε τρίμηνο του έτους 😉 έτσι όχι μόνο θα κάνω πιο εύκολη την ανασκόπηση στο τέλος του έτους αλλά και θα μπορώ να γυρνάω σε αυτή τη σελίδα οποιονδήποτε μήνα και να νιώθω περήφανη για ό,τι έχω καταφέρει και να νοσταλγώ τις υπέροχες στιγμές που έζησα 😌




Στην επόμενη σελίδα έκανα την άσκηση που προτείνει η Lavendaire: παροντικό εγώ vs μελλοντικό εγώ. Ουσιαστικά σε αυτή την άσκηση σχεδιάζεις και περιγράφεις τον εαυτό σου την τελευταία μέρα της χρονιάς που τελείωσε και της χρονιάς που έρχεται (δηλ. 31/12/2020 vs 31/12/2021). Αυτό έχει στόχο να σε βοηθήσει να έχεις ένα συγκεκριμένο όραμα για τον εαυτό σου και να μπορείς να επανέρχεσαι σε αυτή τη σελίδα ώστε να παίρνεις έμπνευση και κίνητρο από τον ίδιο σου τον εαυτό! Το έχω ξανακάνει τις προηγούμενες δύο χρονιές και πραγματικά ήταν πολύ βοηθητικό! 👌




Στη διπλανή σελίδα έκανα ένα πολύ πρόχειρο πλάνο του έτους. Κάτω από κάθε μήνα σημείωσα γιορτές, γενέθλια και οποιαδήποτε σημαντική ημερομηνία προκύψει μέσα στη χρονιά. 🎉



Το επόμενο spread είναι ένα τα αγαπημένα μου, που αποδείχθηκε πάρα πολύ χρήσιμο μέσα στο 2020! Είναι ένα gift tracker 🎁, όπου σημειώνω τι δώρο πήρα/ έδωσα σε ποιον/ από ποιον καθώς και τη χρηματική του αξία! Βοηθάει πολύ στο να έχεις μια κατεύθυνση όταν θες να αγοράσεις ένα δώρο - που να μην είναι ίδιο με αυτό που σου έφεραν! 😁




Συνεχίζουμε με άλλα δύο trackers. Το πρώτο αφορά τα έξοδα τα οποία κάνω ανά μήνα και βοηθάει πάρα πολύ στη διαχείριση των χρημάτων μου. 💶 Το δεύτερο αφορά τις ημερομηνίες της περιόδου μου, που επίσης θέλω να παρατηρώ. Αυτό το συνδύασα με ένα σχήματάκι που είδα στο Pinterest και δείχνει μία ταμπέλα που λέει "Welcome to Satan's waterfalls"  και βρήκα αρκετά αστείο 🙊😂 Pερισσότερες ιδέες για trackers θα βρεις ΕΔΩ!




Οι λίστες είναι αναπόσπαστο κομμάτι του bullet journal μου και δεν θα μπορούσαν να λείπουν από τον φετινό ετήσιο προγραμματισμό! Όπως και πέρυσι, έφτιαξα μία σελίδα αφιερωμένη ειδικά στις ταινίες, τις σειρές και τα βιβλία της χρονιάς. Ειδικά για τις ταινίες, αυτή η λίστα βοηθάει όταν λέμε ότι θέλουμε να δούμε μία ταινία αλλά δεν ξέρουμε ποια να πρωτοδιαλέξουμε (συμβαίνει και σε εσάς; 🤔). 





Τέλος, αφιέρωσα μία σελίδα για τους στόχους του πρώτου τριμήνου 2021. Γενικά με βοηθάει πιο πολύ να χωρίζω το έτος σε 4 τρίμηνα τα οποία μπορώ να διαχειριστώ καλύτερα. Στο τέλος του κάθε τριμήνου κάνω μία ανασκόπηση αναθεώρηση για αναδιοργάνωση των στόχων και θέτω καινούργιους για το επόμενο 🎯. Για λόγους ιδιωτικότητας (και σασπένς 😎) έβγαλα τη φωτογραφία πριν τους καταγράψω.




Για περισσότερα άρθρα γύρω από το bullet journal πάτα ΕΔΩ

Πώς οργάνωσες εσύ το έτος σου; Αν δεν το έχεις κάνει ακόμα, πήγαινε στα RESOURCES και βρες τα τελευταία newsletters που θα σε καθοδηγήσουν βήμα βήμα! 🤗

Αν δεν μπορείς να διαλέξεις αν θα οργανωθείς σε bullet journal, ατζέντα ή Google calendar, αυτό το blogpost θα σου λύσει τα χέρια! 




xx  








Share:

Δημοσίευση σχολίου

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata