Diaries out and about - Ιούλιος 2020

Καλό μήνα!! ❤

Ο Ιούλιος ήταν εεμμ... πώς να το πω.. γεμάτος. Γεμάτος αλλά και ανανεωτικός. 👌

Μέσα στον Ιούνιο δεν είχα τον χρόνο και, για να είμαστε ειλικρινής, δεν είχα σπουδαία νέα, άρα τα Diaries out and about του προηγούμενου μήνα αναβλήθηκαν. 

Αντιθέτως, με το τέλος της εξεταστικής και την αρχή των διακοπών, ο Ιούλιος μου φάνηκε σαν αιώνας, όμως για πρώτη φορά δεν παραπονιέμαι για αυτό, αλλά το απολαμβάνω. 😌

Απολαμβάνω τον χρόνο που έχω για να ξεκουραστώ, να ανανεωθώ, να αποκτήσω αναμνήσεις και ταυτόχρονα να είμαι δημιουργική και να συνεχίσω να μαθαίνω πώς μπορώ να μεγαλώσω το Athenian Girl Out and About και να γίνω καλύτερη στη μελλοντική δουλειά μου (σπουδάζω Διατροφή και Διαιτολογία).


Συνέχισε να διαβάζεις για ένα συμμάζεμα όλων όσων συνέβησαν στις προηγούμενες 31 ημέρες !  👇



Ο μήνας ξεκίνησε με την εξεταστική - που είχες ήδη αρχίσει από τον Ιούνιο - και το Athenian Girl Out and About γέμισε με αντίστοιχο περιεχόμενο! Instagram Stories με τις σημειώσεις μου και την πορεία μου στο διάβασμα της ύλης, posts από το γραφείο μου και φυσικά πολλές συζητήσεις στο Instagram και στο study group (που διοργανώσαμε μέσω της ομάδας μας στο facebook)!




Θυμάσαι που είχα φυτέψει βολβούς στον κήπο μου; Ε... να.. το αποτέλεσμα δεν ήταν τόσο ικανοποιητικό όσο περίμενα 😁. Τα φυτά ήταν υπερβολικά ψηλά και τα λουλούδια τους μαραίνονταν πολύ γρήγορα, με συνέπεια το παρτέρι μου να μοιάζει σαν έναν μαραμένο pinterest-wannabe κήπο. Τι έκανα για αυτό; Ξερίζωσα όλα τα φυτά με σκοπό του χρόνου να μελετήσω περισσότερο τι λουλούδια θα φυτέψω, lol 🙆‍♀️


   



Στις 11 Ιουλίου φύγαμε για Αμοργό, από όπου έδωσα το τελευταίο μου - online - μάθημα για φέτος και οι καλοκαιρινές διακοπές ξεκίνησαν και επισήμως! 😎🌊




Αντί για την Αιγιάλη όπου με φιλοξένησαν πέρσι, φέτος έμεινα για 9 μέρες στα Κατάπολα, για τα μυστικά των οποίων μπορείς να διαβάσεις εδώ




Όπως ίιισως κατάλαβες, τα Κατάπολα τα ερωτεύτηκα κι έτσι αποφάσισα μια μέρα να γυρίσω κάτω από τον καυτό ήλιο τα στενά τους για να αιχμαλωτίσω την ομορφιά τους μέσα στο κινητό μου και το Αμοργιανό IGTV είναι γεγονός! 🍉




Πίσω στην Αθήνα και ξεκίνησα να κάνω την κλασική ενδοσκόπηση που κάνω στα μισά της χρονιάς, κάνοντας τα σχέδιά μου για το υπόλοιπο του 2020: σχολή, blog, social media και 2 μυστικά project που θα λατρέψεις! 👌




Παρά τη ζέστη, δεν κάθομαι και τόσο μέσα στο σπίτι, αφού έχω ήδη κάνει τις βόλτες μου στην Καλλιθέα, τη Γλυφάδα και την Ανάβυσσο (για μπανάκι) 💙








Τα προϊόντα του μήνα ήταν:

Μάσκα Προσώπου για Ενυδάτωση & Καταπράυνση με Φραγκόσυκο - Apivita (link): πολύ ενυδατική, ειδικά για όταν το δέρμα μου ξεραίνεται μετά τη θάλασσα!

Longstay Liquid Matte Lipstick Kissproof Νο 33 - Golden Rose (link): Δεν φεύγει με τίποτα και είναι το ιδανικό nude για πιο ανοιχτόχρωμες, χωρίς να είναι "ψόφιο"!

Double Wear Stay-in-Place Makeup SPF 10 - Estee Lauder (link): Είναι το κατά κοινή ομολογία απόλυτο foundation, με καλή διάρκεια, φοβερή εφαρμογή και ανάλαφρη αίσθηση! 

Απλό μπλέιζερ - ZARA (link): επιτέλους βρήκα το μεσάτο και απίστευτα κομψό μπλέιζερ που έψαχνα τόσο καιρό! 




Αυτά ήταν τα δικά μου νέα! 


Πώς τα πέρασες εσύ μέσα στον Ιούλιο; Γράψε μου στα σχόλια!




Υ.Γ. Είχαμε εκπτώσεις αυτόν τον μήνα, οπότε δεν κατάφερα να συγκρατηθώ! 🙊




xx 






Share:

Δημοσίευση σχολίου

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata