Τα σχέδιά μου για το β' μισό του 2020 ⭐

Πρέπει να το παραδεχτώ. Η Αμοργός μου έκανε πολύ καλό. 😌 Γύρισα πολύ πιο χαλαρή και ανανεωμένη, μετά από την πιο περίεργη εξεταστική που έχουμε ζήσει ΕΒΕΡ. 

Και όσο κι αν αισθάνομαι ότι έχω ένα σωρό υποχρεώσεις, λόγω των πολλών σχεδίων που έχω κάνει, τελικά το καθαρό μυαλό μου μπόρεσε να κάνω ένα μεγάααλο braindump και έπειτα να αφιερώσει χρόνο για journaling (έγραψα 3 σελίδες Α4 ✌), ώστε να μπουν όλα σε σειρά.

Σχέδια για τη σχολή, σχέδια για το blog, σχέδια για το Instagram, σχέδια για δύο καινούρια projects που ετοιμάζω και είμαι *σίγουρη* ότι θα σου αρέσουν πολύ. 👀

Όσα σχέδια όμως κι αν κάνουμε, το 2020 μας απέδειξε πως δεν μπορούμε να τα ελέγξουμε όλα!

Για αυτό, προσπάθησα να σχεδιάσω το υπόλοιπο του 2020 όχι με συγκεκριμένες ημερομηνίες ή εβδομάδες στις οποίες θα πραγματοποιηθεί το καθετί (όπως έκανα στην αρχή του έτους), αλλά με στόχους, τους οποίους χώρισα σε επιμέρους βήματα σε ένα αναλυτικό checklist, προκειμένου να υλοποιηθούν ανάλογα με τις συνθήκες που θα προκύψουν.

Το επόμενο εξάμηνο θα είναι διαφορετικό από τα προηγούμενα που έχουμε ζήσει και δεν έχω κανέναν σκοπό να εξαναγκάσω τις καταστάσεις. 

Βλέποντας και κάνοντας λοιπόν.

Για να διευκολυνθώ και να βάλω τη σκέψη μου σε μια σειρά, χώρισα τη ζωή μου σε κατηγορίες: σχολή, Athenian Girl Out and About (blog, Instagram, Facebook, Pinterest), project 1, project 2 (δεν θα τα αναλύσω εδώ, γιατί προς το παρόν είναι μυστικά 🙊), προσωπικά.

Να τα σχέδια που έκανα 👇




Σχολή

Από το φθινόπωρο θα είμαι πια τεταρτοετής. Σε περίπτωση που δεν γνωρίζεις, σπουδάζω Διατροφή και Διαιτολογία στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και ΛΑΤΡΕΥΩ τη σχολή μου. Το 4ο έτος έχει ως εξής: το πρωί κάνουμε πρακτική και το απόγευμα έχουμε μερικές ώρες μάθημα, ενώ παράλληλα με όλα αυτά πρέπει να γράψουμε την πτυχιακή μας.

Ακούγονται πολλά, όμως είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρω μια χαρά. 💪

Είμαι πολύ ενθουσιασμένη, καθώς είχα την τιμή να επιλεχθώ από έναν από τους καλύτερους καθηγητές μας για να γίνω μέλος της ερευνητικής του ομάδας! ⭐ Αυτό σημαίνει ότι θα μπορέσω να εμπλακώ σε δύο έρευνες που θα πραγματοποιήσει, αποκτώντας έτσι τεράστια εμπειρία και γνώσεις! 

Ταυτόχρονα, δέχτηκα να πάρω και πτυχιακή μαζί του, κάτι που με γεμίζει αισιοδοξία και με κάνει να ανυπομονώ να έρθει ο Σεπτέμβριος. ✨

Οπότε, όσον αφορά τη σχολή, έχουμε: πρακτική, μαθήματα, πτυχιακή, έρευνα. Θα τα καταφέρω 🤞🤞




Blog


Μέσα σε αυτό το blog γράφω για θέματα που απασχολούν φοιτητές που βρίσκονται στην ίδια φάση με εμένα: θέλουν να οργανώσουν τη ζωή τους, να διαχειριστούν τον χρόνο τους και να πάνε καλά στη σχολή τους, ενώ παράλληλα έχουν χρόνο για την κοινωνική τους ζωή. 🌿

Μιας και πλέον η εξεταστική μου έχει τελειώσει, δεν θα δεις άλλο τέτοιο περιεχόμενο ως την αρχή του επόμενου έτους, αφού δεν νομίζω πως μέσα στο κατακαλόκαιρο ενδιαφέρεται κανείς να διαβάσει για το πώς μπορεί να είναι πιο παραγωγικός ή το πώς να μη χαζεύει στα διαλείμματά του

Επομένως, για το υπόλοιπο του καλοκαιριού, το blog θα ακολουθεί τις ασχολίες μου: τα ταξίδια μου 🚢, το τι πακετάρω (μπορείς να δεις το πώς εδώ) κλπ. 🧳

Από τέλη Αυγούστου θα ξεκινήσει και πάλι δειλά-δειλά το "self-growth" περιεχόμενο, αφού πολλοί μπαίνουν πάλι σε ρυθμούς εξεταστικής/ πρακτικής/ πτυχιακής, θέματα τα οποία θα καλύψω σε βάθος όταν έρθει η ώρα. 

Εκτός αυτών, θα έρθουν ολόφρεσκα printables (αν δεν τα έχεις δει, ρίξε μια ματιά στα RESOURCES, βάζοντας τον κωδικό που θα λάβεις με την εγγραφή σου στο newsletter) !!! 😄




Instagram 


Το Instagram θα κινείται στους ρυθμούς του blog, με εικόνες από τα ταξίδια μου (οι πρώτες αμοργιανές έχουν ήδη κάνει την εμφάνισή τους 💙) αλλά και περισσότερο lifestyle, κάτι που μου είχε λείψει μετά από περίπου 2 μήνες studygram. 

Έχω ήδη αποθηκευμένα μερικά posts λογαριασμών που θαυμάζω ώστε να εμπνευστώ και να δώσω έναν φρέσκο αέρα στο περιεχόμενο που ανεβάζω 🌿

Όπως ίσως έχεις παρατηρήσει, είμαι και πολύ πιο ενεργή στα Instagram Stories, αφού έχω πιο πολλά πράγματα να μοιραστώ τώρα σε σχέση με την περίοδο της εξεταστικής! Εκτός από αυτό, λατρεύω την αλληλεπίδραση που έχουμε με αφορμή κάποιο relatable story, κάτι που ουσιαστικά ήταν ο αρχικός λόγος δημιουργίας του Athenian Girl Out and About: η σύνδεση. 🤗

Φυσικά, τα Monday Motivation και τα Saturday Positivity δεν θα μπορούσαν να λείπουν! Μου αρέσει πολύ να συγκεντρώνω τα καλύτερα αντίστοιχα posts που κυκλοφορούν και να γεμίζω με motivation και θετικότητα τα stories σου!

Τέλος,  θα προσπαθήσω να επανέλθουν σιγά-σιγά τα IGTV, μιας και το editing είναι από τα χόμπι που έμειναν πίσω λόγω της εξεταστικής και σε κάθε περίπτωση δεν θέλω να κάνω καιρό να το ξαναπιάσω!




Facebook 


Η ομάδα μας, Babes out and about, δημιουργήθηκε 4 μήνες πριν και αριθμεί πια 50 μέλη, κάποια  πολύ ενεργά και κάποια λιγότερο. Μέσα στην εξεταστική είχαμε την ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα μέσω των staudy groups που φτιάχναμε και μελετούσαμε παρέα μέσω Google Meet. 😊

Στόχος μου εδώ είναι αρχικά να κάνω την ομάδα πιο δραστήρια, ενθαρρύνοντας όλα τα μέλη να αλληλεπιδρούν, να κάνουν ερωτήσεις και να δημοσιεύουν τις καλύτερες αλλά και τις χειρότερες στιγμές τους, ώστε να δεθούμε σαν κοινότητα.

Αν δεν είσαι μέλος, μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου εδώ, ενώ αν είσαι babe out and about, πήγαινε να μοιραστείς ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ έχεις στο μυαλό σου - πού θα πας διακοπές ή μια καινούρια συνταγή ή μήπως την καινούρια τσάντα που αγόρασες; 👀

Σε δεύτερο χρόνο, θα στοχεύσω στην αύξηση των μελών της ομάδας. Προφανώς δεν έχει νόημα να έχει μια ομάδα εκατοντάδες μέλη τα οποία όμως δεν είναι ενεργά και δεν αλληλεπιδρούν μεταξύ τους!
 



Προσωπικά 

Τους προηγούμενους μήνες, λόγω του lockdown δεν μπορούσα να πηγαίνω γυμναστήριο, επομένως έκανα γυμναστική στο σπίτι: γιόγκα, λίγα βαράκια και λάστιχο. Ωστόσο, το να περιμένω να μου έρθει η όρεξη για γυμναστική δεν πήγε και πολύ καλά 😅. 

Τώρα που τα γυμναστήρια είναι ανοικτά, αποφεύγω να πηγαίνω αφού ειλικρινά δεν θέλω να βρίσκομαι σε έναν κλειστό χώρο με κόσμο 😐. Έτσι, θα πάμε βλέποντας και κάνοντας, δηλαδή θα δω αν θα ξαναπάω γυμναστήριο από Σεπτέμβρη, ανάλογα με τις συνθήκες που θα επικρατούν αλλά και την πολιτική υγιεινής που θα ακολουθεί το γυμναστήριο.

Ως τότε, θέλω να αυξήσω τις φορές μέσα στην εβδομάδα που κάνω γυμναστική μόνη μου στο σπίτι, ενώ στις διακοπές θα προσπαθώ να κολυμπάω στη θάλασσα για περισσότερη ώρα.

Κάτι ακόμα που θέλω να πετύχω ως το τέλος του 2020 είναι να μπορέσω να διαχειριστώ με *ψυχραιμία* όλα αυτά που έχω αναλάβει. Να έχω ένα πρόγραμμα στο οποίο μπορώ πραγματικά να ανταποκριθώ, ώστε να είμαι συνεπής τόσο στις αυξημένες ακαδημαϊκές μου υποχρεώσεις όσο και στην κοινωνική μου ζωή. 😎

Αν όλα πάνε καλά με τον ιό, θέλω πάαααρα πολύ να ξανακατέβω στο κέντρο (έχω να κατέβω από τον Μάρτιο) και να ανακαλύψω καινούρια μαγαζάκια για φαγητό ή ποτό αλλά και όμορφες #instagramable γωνιές! 💭




Χαιρετώ, λοιπόν, και επισήμως το κάπως ανώμαλο πρώτο εξάμηνο της δεκαετίας και καλωσορίζω το δεύτερο, ελπίζοντας να μείνω υγιής, δυνατή, χαρούμενη και δημιουργική!

Το ίδιο εύχομαι και σε εσένα και σε προτρέπω να ανοίξεις ένα τετράδιο ή να πάρεις ένα φύλλο χαρτί και να ξεκινήσεις να σχεδιάζεις τους υπόλοιπους μήνες του 2020!


Θυμήσου!! 👇


Το ότι οι προηγούμενοι μήνες δεν πήγαν όπως τους θέλαμε δεν σημαίνει πως ολόκληρη η χρονιά πήγε στράφι!
Υπάρχει ακόμα ΑΠΛΕΤΟΣ χρόνος για να κάνουμε τα όνειρά μας πραγματικότητα και να δουλέψουμε σκληρά για να γίνουμε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας!




xx 















Share:

Δημοσίευση σχολίου

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata