Τσαντάκι παραλίας: 5 πράγματα που δεν πρέπει να ξεχάσεις! (+ secret hack)

Έχετε ξεκινήσει να πηγαίνετε στις παραλίες; Εγώ ως τώρα μετράω 5 μπάνια και ανυπομονώ για τα επόμενα (δεν θα κάνω spoiler για το πού θα συνεχίσω τις διακοπές μου τον Αύγουστο 👀).

Αυτό που παρατήρησα φέτος ήταν το πόσο οργανωμένη ήμουν όσον αφορά τα πράγματα που έφερνα στην παραλία. Εγώ; Οργανωμένη; Μα πώς; 😂

Αντί να έχω μια τσάντα μέσα στην οποία πετάω όλα αυτά που χρειάζομαι και να καταλήγω να κουβαλάω έεενα σωρό πράγματα ή να ξεχνάω άλλα, φέτος έκανα στροφή στον *οργανωμένο μινιμαλισμό*. 😎

Αυτό που έκανα ήταν να έχω ένα τσαντάκι αφιερωμένο μόνο στα πράγματα της παραλίας, τα οποία δεν βγαίνουν ποτέ από εκεί.

Το τσαντάκι βρίσκεται μέσα στο σακίδιό μου, όπου επίσης υπάρχουν η πετσέτα, το κινητό και το βιβλίο μου. ⭐

Στο σημερινό blogpost θα βρεις τα πέντε πράγματα που υπάρχουν ΠΑΝΤΑ στο τσαντάκι παραλίας μου. Χωρίς υπερβολές. Χωρίς ελλείψεις. 

Συνέχισε να διαβάζεις και στο τέλος θα βρεις ένα extra hack που ίιιισως δεν είχες ξανασκεφτεί ως τώρα! 👇






Τσαντάκι 

Θα σου πρότεινα να έχεις (ή αν δεν έχεις να προμηθευτείς) ένα τσαντάκι το οποίο δεν είναι υφασμάτινο, καθώς το νερό και η άμμος που θα φτάσουν σε αυτό δεν θα σε ενθουσιάσουν ιδιαίτερα. 😒 

Το δικό μου είναι συνθετικό (πολυεστέρας), με αποτέλεσμα αν βραχεί να μπορεί να στεγνώσει γρήγορα - ευχαριστώ. ✌

Το αγόρασα φέτος από τα JUMBO και μπορείς να το βρεις εδώ.




Μαγιό

Πάντα έχω μαζί μου δύο μαγιό, μιας και πριν φύγω από τη θάλασσα θέλω να φοράω κάτι στεγνό και κατά προτίμηση χωρίς αλάτι και άμμο. 😁 Ένα δεύτερο μαγιό, λοιπόν, θα σε σώσει, ειδικά στην περίπτωση που στην παραλία δεν υπάρχει ντουζ και δεν μπορείς να βγάλεις από πάνω σου το αλάτι της θάλασσας - φαγούρα ftw.

Ένας ακόμα λόγος για τον οποίο αξίζει να έχεις μαζί σου μια δεύτερη αλλαξιά μαγιό είναι η περίπτωση να συνεχίσεις με φαγητό σε κάποιο μαγαζί μετά το μπάνιο, όπου δεν θες να είσαι βρεγμένη ή να παγώσεις αν βραδιάζει.





Υγιεινή

Δεν νομίζω να το βλέπεις αυτό πρώτη φορά ή να μην τα έχεις κι εσύ μέσα στην τσάντα σου, όμως ένα ζευγάρι χαρτομάντηλα και μωρομάντηλα τσέπης δεν μπορούν να λείπουν από το τσαντάκι θαλάσσης. Απλά πράγματα. 👌

Μαζί, φροντίζω να υπάρχει ένα Fenistil (δεν είναι διαφήμιση), για κάθε ενδεχόμενο. Μέλισσα; Φύκια; Κουνούπια; Μέδουσα; Σε οτιδήποτε τέτοιο και αν αντιδράσει το ευαίσθητο δέρμα μου, το Fenistil θα με βοηθήσει να ξεκοκκινίσω 100%. 

Αν πας στη θάλασσα με τα μέσα μεταφοράς, μην ξεχάσεις να προσθέσεις και μια έξτρα μάσκα (για καβάτζα), γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα ξεχάσεις να πάρεις μια μαζί σου. 😉






Γυαλιά

Για την καλύτερη δυνατή φροντίδα των ματιών μας στην παραλία, οι ειδικοί συστήνουν να φοράμε γυαλιά ηλίου. DUH. 🙆‍♀️ Εδώ έρχομαι εγώ να σου θυμίσω να πάρεις μαζί σου και την θήκη των γυαλιών σου, προκειμένου να μην τα αφήνεις πεταμένα πάνω στην ξαπλώστρα όταν πηγαίνεις να βουτήξεις!

Μέσα στην θήκη τους και μέσα στο τσαντάκι σου, θα είναι ασφαλή από πεσίματα, γρατζουνιές και χέρια ανθρώπων οι οποίοι δεν θα έπρεπε να έχουν πρόσβαση σε αυτά. 😊

Για εμένα που φοράω γυαλιά μυωπίας, 👓 το να φέρω μαζί μου μια θήκη και για αυτά, είναι ομολογουμένως κάτι που ξεχνάω συχνά. 😅 Πλέον, η θήκη αυτών των γυαλιών βρίσκεται μόνιμα μέσα στο τσαντάκι μου και δεν χρειάζεται να στριμώχνω αυτά και τα ηλίου μέσα στην ίδια θήκη όποτε θέλω να βουτήξω στη θάλασσα! ✌

Α, και να πω σε αυτό το σημείο πως δεν φοράω ποτέ φακούς επαφής στην παραλία, αφού η άμμος, το αλάτι, το νερό (θέλω να κάνω και βουτιές τρομάρα μου) και ο έντονος ήλιος σε συνδυασμό με την αντηλιά λόγω της άμμου δεν δημιουργούν τις ιδανικότερες συνθήκες για την υγιεινή των ματιών μου.









Χρήματα

Ακόμα και αν έχεις μαζί σου το πορτοφόλι σου, θα σε συμβούλευα να έχεις μερικά λεφτά και μέσα στο τσαντάκι, για εκείνη τη φορά που θα ξεχάσεις το πορτοφόλι ή για την ατυχή περίπτωση αυτό να χαθεί. 

Ανάλογα με το πού πηγαίνεις για μπάνιο, μπορείς να υπολογίσεις περίπου πόσα χρήματα θα χρειαστείς. Εγώ συνήθως έχω μαζί μου 15-20 ευρώ, αρκετά για να πληρώσω την ομπρέλα μου (αν πάω σε οργανωμένη παραλία) και κάποιο σνακ που ίσως θελήσω (τις περισσότερες φορές έχω μαζί μου σνακ από το σπίτι).





Secret hack!

Σου είπα πιο πάνω να έχεις μαζί σου ένα δεύτερο (ή και τρίτο;) μαγιό, για να αλλάξεις από το βρεγμένο. Και πού θα βάλεις το πρώτο, βρεγμένο μαγιό; 

Σε αυτό το σημείο, τόσα χρόνια συνέχιζα να εθελοτυφλώ, τυλίγοντας το βρεγμένο μου μαγιό μέσα στην πετσέτα μου, η οποία μετά έκανε ώωωρες να στεγνώσει.

Όχι πια. Επειδή η λύση είναι μία και είναι απλούστατη. Ένα σακουλάκι poly-bag είναι ακριβώς αυτό χρειάζεσαι για να αποθηκεύσεις το μαγιό σου ώσπου να γυρίσεις στο σπίτι/δωμάτιό σου. Τύλιξέ το καλά και θα αποφύγεις οποιαδήποτε διαρροή. 💪💪





Αυτά ήταν όλα όσα έχω μαζί μου στο τσαντάκι θαλάσσης μου! 🌊


Ποιο (ή ποια)  από τα παραπάνω υπάρχουν και στο δικό σου; 
Γράψε στα σχόλια παρακάτω (απαντώ σε όλα ❤)!!





xx 




Share:

Δημοσίευση σχολίου

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata