Οι 3 ερωτήσεις που θα εκτοξεύσουν την παραγωγικότητά σου

Ο καιρός έχει φτιάξει για τα καλά και η αλήθεια είναι πως η παραγωγικότητα έχει αρχίσει να μειώνεται έναντι της επιθυμίας μας για μπάνιο, βόλτα και καφέ στον ήλιο. 🌞

Ενώ όμως όλα αυτά είναι καλά και ωραία κι αποτελούν πράξεις self-care, πολλές φορές καταλήγουμε στο σημείο να αναβάλλουμε σημαντικά πράγματα, ξοδεύοντας όλον μας τον χρόνο σε ασήμαντες εργασίες. 👀

Προκειμένου, λοιπόν, να μπορέσουμε να έχουμε χρόνο να ξεκουραζόμαστε ενώ παράλληλα οι δουλειές μας δεν μένουν πίσω, οφείλουμε να αφιερώνουμε τον χρόνο εργασίας μας σε πράγματα που είναι πράγματι σημαντικά και έχουν θετικές συνέπειες για εμάς (μακροπρόθεσμα ή βραχυπρόθεσμα).

Για  τη μείωση της αναβλητικότητας και της ενασχόλησης με ασήμαντες εργασίες, ο Brian Tracy , στο βιβλίο "Φάε τον βάτραχό σου" προτείνει 3 ερωτήσεις ώστε να φτάσεις στο ανώτατο όριο παραγωγικότητας, οι οποίες μπορούν να σε σώσουν, κάθε φορά που προτιμάς να χαζέψεις ή να φτιάξεις ένα πλάνο ημέρας που μάλλον δεν θα ωφελήσει καθόλου την απόδοσή σου. 😎

Σε αυτό το blogpost θα βρεις:
  • Τις 3 ερωτήσεις για το ανώτατο όριο παραγωγικότητας
  • Πώς μπορείς να τις βάλεις στην πράξη


3 ερωτήσεις για το ανώτατο όριο παραγωγικότητας


1) Ποιες είναι οι δραστηριότητες με τη μεγαλύτερη αξία;

Αυτό σημαίνει πως πρέπει να ξεκαθαρίσεις ό,τι είναι σημαντικό να γίνει και θα έχει αξιοσημείωτες συνέπειες στη ζωή σου. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι κάτι είναι επείγον, αλλά σημαντικό! 

Από όλη τη λίστα σου για τη σημερινή μέρα, κάνε μια διαλογή των πιο σημαντικών εργασιών και βάλε τις σε προτεραιότητα. Οι υπόλοιπες μπορούν να περιμένουν τη σειρά τους, αφότου οι σημαντικές έχουν ολοκληρωθεί. 👌



2) Τι μπορώ να πράξω εγώ -και μόνον εγώ- το οποίο θα κάνει τη διαφορά;

Εδώ η απάντηση αφορά αυτό που αν δεν γίνει από εσένα, δεν πρόκειται να γίνει από κανέναν. Είναι κάτι το οποίο θα σε βοηθήσει να προχωρήσεις μπροστά και απαιτεί αποκλειστικά δική σου δουλειά για να υλοποιηθεί. 🎯

Ένα παράδειγμα εδώ, είναι το διάβασμα. Αν ο στόχος σου είναι να πάρεις το πτυχίο σου, τότε η δουλειά που πρέπει να γίνει από εσένα -και μόνον εσένα- είναι να διαβάσεις για να αποκτήσεις καλές γνώσεις και να γράψεις καλά στις εξετάσεις.

Αντίστοιχα, αν έχεις ένα blog που θέλεις να κάνεις πιο δημοφιλές, η δουλειά που πρέπει να κάνεις εσύ -και μόνον εσύ- είναι να είσαι συνεπής με το περιεχόμενο που δημοσιεύεις, να έχεις μια παρουσία στα social media κλπ.



3) Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω καλύτερα τον χρόνο μου αυτή τη στιγμή;

Απαντώντας ξεκάθαρα αυτή την ερώτηση-κλειδί, θα δεις την αναβλητικότητά σου να ελαχιστοποιείται. Κάνε αυτήν την ερώτηση στον εαυτό σου πολλές φορές μέσα στην ημέρα και δώσε ειλικρινείς απαντήσεις. 

Θα συνειδητοποιήσεις -συνδέοντάς το με τις προηγούμενες ερωτήσεις-  πως πολλές από τις δραστηριότητές σου μέσα στην ημέρα δεν έχουν μεγάλη σημασία ούτε σε βοηθούν να πας μπροστά, ενώ μερικές μπορούν να ανατεθούν σε κάποιον άλλον, ο οποίος πιθανότατα να το κάνει καλύτερα και γρηγορότερα (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα φορτώνεις τη δική σου δουλειά σε άλλους). ✌




Οι 3 ερωτήσεις στην πράξη


Τώρα θα σου δείξω πώς θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις αυτές τις ερωτήσεις, χρησιμοποιώντας δεδομένα από τη δική μου ζωή. 👇

Η λίστα μου για σήμερα περιέχει τα εξής:
- να στείλω ένα email
- να κλείσω ραντεβού στον γιατρό
- να αλλάξω σεντόνια
- να καθαρίσω την αυλή
- να τελειώσω το βιβλίο μου
- να δω το τελευταίο επεισόδιο του Brooklyn 99 
- να κάνω γυμναστική
- να ανεβάσω νέο post στο Instagram του Athenian Girl Out and About 


Ποιες είναι οι δραστηριότητες με τη μεγαλύτερη αξία;
- να κλείσω ραντεβού στον γιατρό
- να διαβάσω
- να κάνω γυμναστική
- να ανεβάσω νέο post στο Instagram του Athenian Girl Out and About 

Τα υπόλοιπα περιεχόμενα στη λίστα μου μπορούν να περιμένουν και να πραγματοποιηθούν είτε αφότου τελειώσω τα σημαντικά, είτε στα διαλείμματά μου.


Τι μπορώ να πράξω εγώ -και μόνον εγώ- το οποίο θα κάνει τη διαφορά;
- να κλείσω ραντεβού στον γιατρό
να διαβάσω
- να κάνω γυμναστική
- να ανεβάσω νέο post στο Instagram του Athenian Girl Out and About 

Όλα τα υπόλοιπα μπορούν να γίνουν από κάποιον άλλο μέσα στο σπίτι ή πολύ απλά δεν θα κάνουν κάνουν κάποια σπουδαία διαφορά στην πρόοδό μου εάν τα πράξω. 



3) Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω καλύτερα τον χρόνο μου αυτή τη στιγμή;
Διαβάζοντας για την εξεταστική.


👉 Με βάση τα παραπάνω και υποθέτοντας πως όλες οι δουλειές θα γίνουν από εμένα, το πρόγραμμα της ημέρας θα μπορούσε να εξελιχθεί ως εξής (αυτά που όρισα πιο πάνω ως σημαντικά είναι σημειωμένα με bold):

09.00-14.00   Διάβασμα

14.00             Αποστολή email

16.00             Νέο post στο Instagram (τότε παρατηρώ τη μέγιστη αλληλεπίδραση στα posts μου)

16.15             Καθάρισμα της αυλής

16.30             Αλλαγή σεντονιών
  
17.00             Τηλεφώνημα στον γιατρό (τότε ξεκινούν οι ώρες γραφείου του)

17.00-19.00   Διάβασμα

19.00-20.00   Γυμναστική

20.30-21.00   Τελευταίο επεισόδιο του Brooklyn 99 

21.00-22.00   Βιβλίο 



Παρατήρησε ότι έχω τοποθετήσει τις πιο σημαντικές και δύσκολες δραστηριότητες στις ώρες που είμαι πιο παραγωγική, δηλαδή το πρωί (09.00-14.00) και το απόγευμα μετά τις 17.00. 💪


Ακολουθώντας το παραπάνω πρόγραμμα, είναι σίγουρο πως η μέρα θα είναι παραγωγική, αφού θα αφιερώσω την ενέργειά μου σε ό,τι είναι πραγματικά σημαντικό, απαιτεί δουλειά που χρειάζεται να κάνω μόνον εγώ αλλά και δεν αποτελεί σπατάλη χρόνου. 🌱




💡 Πώς σκοπεύεις να χρησιμοποιήσεις αυτές τις 3 ερωτήσεις;


👉 Αν σου φάνηκε χρήσιμο αυτό το blogpost, τότε σίγουρα πρέπει να διαβάσεις το


x






Share:

Δημοσίευση σχολίου

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata