Diaries out and about - Αύγουστος 2020

 Αυτό το καλοκαίρι ήταν διαφορετικό από τα άλλα. Όχι λόγω του ιού και του ότι έπρεπε να έχουμε το νου μας όπου κι αν πηγαίνουμε να φοράμε τη μάσκα μας ή να απολυμαίνουμε τα χέρια μας.

Για κάποιον μανιακό με την καθαριότητα -όπως εγώ- αυτά δεν ενοχλητικά ή υπερβολικά - don't judge me. 😁

Η διαφορά αυτού του καλοκαιριού ήταν ότι δεν χρώσταγα κανένα μάθημα για τον Σεπτέμβριο (μάλλον το σύστημά μου για το διάβασμα στην εξεταστική δούλεψε - βρες στα resources το αναλυτικό planner για την φετινή εξεταστική του Σεπτέμβρη)! 😎

Ετσι, είχα χρόνο για τις διακοπές μου αλλά και για να κάνω σχέδια για τα καινούρια πράγματα που ξεκινούν από Σεπτέμβριο! Συνέχισε να διαβάζεις ώστε στο τέλος να μάθεις και να *λάβεις* την πρώτη έκπληξη!




Ο Αύγουστος ξεκίνησε (spoiler alert: και συνεχίστηκε) πολύ ήρεμα. Το καρπουζένιο θέμα του bullet journal μου χρειάστηκε λίγα λεπτά για να φτιαχτεί, όμως είμαι τόσο περήφανη που επιτέλους έκανα ένα σχέδιο και πρόσθεσα χρώμα στις σελίδες μου! 🍉🍉 Μα δεν είναι πολύ φρέσκο;; 


Φέτος οι οικογενειακές μας διακοπές θα διαρκούσαν 12 μέρες και σε συνδυασμό με το ότι θα είχα μια βαλίτσα μαζί με την αδερφή μου, έβαλα στον εαυτό μου το 10x10 challenge, όπως είχα κάνει και πέρσι! Αν δεν ξέρεις, πρόκειται για ένα challenge από το οποίο δημιουργείς 10 outfits από 10 διαφορετικά τεμάχια, εξοικονομώντας χώρο στη βαλίτσα σου! ✌



Στο πνεύμα της ελαφριάς βαλίτσας, έγραψα και το blogpost "7 πράγματα που δεν χρειάζεται να πακετάρεις για τις διακοπές σου 🧳"! 👇



Τα ξημερώματα της ενάτης του μήνα φύγαμε για Σκιάθο, όπου φτάσαμε το μεσημέρι μετά από ένα καταπληκτικό ταξίδι μέσα στην αϋπνία και τη ναυτία. 🙄 Anyway, οι πρώτες μέρες στο νησί κύλησαν με χαλαρά μπανάκια σε γαλαζοπράσινα νερά και βραδυνές βόλτες στην πόλη της Σκιάθου.😍 Η παρακάτω φωτογραφία είναι από την παραλία Μπανάνα, με το πιο ξακουστό βασίλεμα του νησιού (αν τελευταία στιγμή δεν το έκρυβε ένα σύννεφο 😒).



Μετά από πέντε μέρες στη Σκιάθο, περάσαμε με το καράβι στη Σκόπελο, το νησί όπου γυρίστηκε το Mamma Mia! Αν και οι παραλίες της Σκοπέλου δεν με ενθουσίασαν, μου άρεσε περισσότερο το γραφικό στοιχείο που, σε σχέση με τη Σκιάθο, ήταν πολύ πιο έντονο μέσα στις γειτονιές της πόλης. 💙




Αυτό που *σίγουρα* με ενθουσίασε στην Σκόπελο ήταν οι σκοπελίτικες τυρόπιτες. 🤤 Καμία σχέση με αυτές που θα βρεις στην Αθήνα, όπως άλλωστε συμβαίνει και με κάθε παραδοσιακό προϊόν. Το κορυφαίο μαγαζί με σκοπελίτικες είναι "Ο Μιχάλης", από όπου δοκιμάσαμε και σκοπελίτικη μπουγάτσα (φύλλο σκοπελίτικης με γέμιση γλυκιάς μπουγάτσας). Perfection. 👌




Για να είμαι ειλικρινής, τη Σκόπελο τη χόρτασα μέσα στις πρώτες 3 μέρες (από τις 6 συνολικά) 😅 και ήθελα να γυρίσω πίσω στην Αθήνα, όπως εξομολογήθηκα σε αυτό το post στο Instagram. Ήθελα να γυρίσω για να ξεκινήσω τα projects μου, να μπω ξανά στους ρυθμούς μου και στο παραγωγικό μου mood. 😄


Υποθέτω ότι παραείμαι ενθουσιώδης σχετικά με τα projects που αναλαμβάνω, επομένως η πολλή ξεκούραση δεν είναι επιλογή τη στιγμή που νιώθω στον κόρφο μου μια δύναμη να μου λέει "έχεις τόσα δημιουργικά να κάνεις, μην κάθεσαι!"😁



Και *προφανώς* μόλις γύρισα στην Αθήνα έπιασα ένα κενό τετράδιο και ξεκίνησα το braindumping για τα δύο projects που θα με απασχολήσουν στους επόμενους μήνες.


Μέσα στο κλίμα των checklists και των υπόλοιπων λιστών, ετοίμασα ένα blogpost όλο αφιερωμένο στις λίστες για το bullet journal σου οι οποίες σίγουρα θα σε βοηθήσουν να βάλεις τη ζωή σου σε τάξη! 




Και τώρα....


..ώρα για την έκπληξηηηη!!!


Μετά από τόσα blogposts γύρω από την διαχείριση χρόνου και την παραγωγικότητα, δεν μπορούσα παρά να φτιάξω ένα PLANNER που να βάζει όλη τη θεωρία στην πράξη! 🔥

Με τη βοήθεια των κοριτσιών από την ομάδα μας στο Facebook, δημιουργήθηκε ένα planner για τον Σεπτέμβριο, το οποίο είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει! ✌

Είναι ιδανικό για όλους εσάς που θέλετε να οργανωθείτε, να βάλετε τη ζωή σας σε τάξη, να αυξήσετε την παραγωγικότητά σας και ταυτόχρονα να αφιερώνετε χρόνο για self care! 

Θα το βρείτε στα RESOURCES, χρησιμοποιώντας τον κωδικό που λαμβάνετε μαζί με το newsletter! (Αν δεν έχεις γραφτεί στο newsletter κάνε κλικ εδώ και ύστερα τσέκαρε το inbox σου! Δες και στα spam, γιατί μερικές φόρες το άτιμο κρύβεται εκεί 🙃 



xx





 

Share:

1 σχόλιο :

  1. 10% Titanium scrap price from Toto - India, China.
    In terms of prices, they titanium quartz are black titanium wedding band the rarest and most expensive metal used in the world. They can titanium trim walmart be found ford escape titanium 2021 at a lot of stores that carry vintage vintage titanium grades

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata