10 items, 10 outfits: Καλοκαιρινές διακοπές


Έχεις ακούσει για το 10×10 challenge; Είναι μια ΕΥΦΥΕΣΤΑΤΗ  ιδέα σύμφωνα με την οποία πρέπει να δημιουργήσεις 10 σύνολα (outfits) από 10 τεμάχια! Ξεκίνησε ως ένας τρόπος να εκμεταλλευόμαστε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα ρούχα που ήδη έχουμε, ώστε να μην αγοράζουμε περισσότερα, αλλά έχει επεκταθεί και στον τομέα των ταξιδιών. Οι πρώτες που ξεκίνησαν με αυτό το challenge ήταν η Style Bee και η Caroline Joy (μπορείς να βρεις τα αντίστοιχα blogposts εδώ και εδώ). Όπως αναφέρουν, μέσα σε αυτά τα 10 τεμάχια δεν περιλαμβάνονται οι πιτζάμες, τα μαγιό, τα ρούχα γυμναστικής, τα εσώρουχα, τα αξεσουάρ (πχ καπέλα, φουλάρια, κασκόλ, γάντια) και τα κοσμήματα.

Έτσι, σήμερα θα σου δείξω τα 10 outfits που δημιούργησα για τις διακοπές μου χρησιμοποιώντας μόλις 10 τεμάχια!

Θα φύγω, που λες, για λίγο παραπάνω από μια εβδομάδα και θα επισκεφτώ την Πάρο και την Αμοργό με τις φίλες μου. Όλα όσα θα διάλεγα να πάρω μαζί μου, θα ήταν με βάση αυτά που θα κάνουμε μέσα στις διακοπές μας: εκδρομές, βόλτες και τα βράδια φαγητό και ποτάκι. Επομένως, τα σύνολα που θα δημιουργούσα θα έπρεπε να είναι κατάλληλα για αυτές τις περιστάσεις: άνετα, εύκολα να φορεθούν στη ζέστη και αρκετά καλά για μια βραδινή έξοδο.

Για αυτόν τον λόγο, τελικά επέλεξα ρούχα με ουδέτερα χρώματα, τα οποία μπορούν να συνδυαστούν με πολλούς διαφορετικούς τρόπους και να δώσουν πολλά outfits. Αντίστοιχα, το σακίδιο και τα πέδιλα που διάλεξα ταιριάζουν μεταξύ τους χρωματικά και μπορούν να συνδυαστούν με όλα τα ρούχα (ή τουλάχιστον έτσι λέω στον εαυτό μου).

Τα 10 αυτά τεμάχια είναι:

2 κοντομάνικα

1 κορμάκι

1 πουκαμίσα

3 σορτσάκια

1 φόρεμα

1 σακίδιο

1 ζευγάρι πέδιλα
 


Και τώρα… ώρα για τα 10 outfits!



   

  

  


Είμαι σίγουρη ότι αυτή η τακτική θα με βοηθήσει πολύ στο μέλλον για τα ταξίδια μου, αφού εξοικονομεί τόσο χώρο μέσα στη βαλίτσα μου και διευκολύνει τη μεταφορά της από τα αδύναμα χεράκια μου.

Τώρα που το σκέφτομαι, θα μπορούσα να το δοκιμάσω και μέσα στην χρονιά, προκειμένου να συνειδητοποιήσω επιτέλους ότι ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΑΛΛΑ ΡΟΥΧΑ.

Θα το δοκίμαζες ποτέ;



xx
Share:

Δημοσίευση σχολίου

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata