Self care - Σεπτέμβριος 2020

Νιώθω πως αυτός ο Σεπτέμβρης θα είναι τόσο αβέβαιος... Ξεκινάω το τέταρτο έτος αναλαμβάνοντας πρακτική και πτυχιακή και δεν έχω ιδέα τι να περιμένω.. 😶
 
 
Προς το παρόν έχω αρκετή αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία και υποθέτω ότι όλα θα πάνε καλά. Κι αν δεν πάνε, θα τα φέρω εγώ στα μέτρα μου. 💪

Όπως και να 'χει, μιας και τον Σεπτέμβριο δεν έχω να δώσω κάποιο μάθημα, θα αφοσιωθώ στην προετοιμασία της πτυχιακή και στη δημιουργία περιεχομένου για το blog. ✌

Όπου κι αν βρει τον καθέναν μας ο Σεπτέμβρης, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι χρειάζεται να αφιερώνουμε συχνά - αν όχι καθημερινά- χρόνο στον εαυτό μας - #selfcare. 😇

Σε αυτό το blogpost θα βρεις 4 πράγματα που μπορείς να κάνεις προκειμένου να περάσεις μερικό ποιοτικό χρόνο με και για τον εαυτό σου. ❤





Μάζεμα βαλιτσών

Είμαι από τους μεγαλύτερους υποστηρικτές του να μαζεύουμε τις βαλίτσες από τα ταξίδια μας μέσα στις πρώτες 24 ώρες μετά την επιστροφή μας στο σπίτι. Αν έχεις ακόμα τη βαλίτσα μέσα στη μέση, αν δεν έχεις πλύνει τα ρούχα που φόρεσες στις διακοπές σου, αν οι πετσέτες της παραλίας είναι ακόμα πάνω σε εκείνη την καρέκλα, ήρθε η ώρα να ανασκουμπωθείς. 👀

Βάλε την αντίστροφη μέτρηση στο κινητό σου να μετρήσει 20', μέσα στα οποία θα αναλάβεις το τακτοποιήμα όλων των αντικειμένων που δεν ανήκουν στη φθινοπωρινή σεζόν. Το να έχεις αντίπαλο τον εαυτό σου μέσα σε αυτό το χρονικό όριο *δουλεύει* απέναντι στο χάζεμα στο TikTok. 😁

Εμπιστεύσου με και δοκιμασέ το. Αφού τελειώσεις αυτό το άρθρο, εεεε!!! 👀




Εκκαθάριση

Μετά από τόσους μήνες μέσα στο σπίτι, είναι *σίγουρο* ότι θα έχει μαζευτεί πολλή σαβούρα εκεί μέσα.🙈 Δεν εννοώ σκουπίδια και άπλυτες κατσαρόλες (ελπίζω, δηλαδή), αλλά εκείνα τα συρτάρια που κλείνουν με δυσκολία, τη ντουλάπα που μοιάζει με ναρκοπέδιο και το τραπέζι που έχει μετατραπεί σε πάγκο καταστήματος με ρούχα.😬

Για να κάνεις μια φρέσκια αρχή αυτόν τον Σεπτέμβρη, με καθαρό μυαλό και ανανεωμένη διάθεση, πρέπει να φροντίσεις τον χώρο σου. Μέσα στα resources θα βρεις ένα challenge 5 ημερών που έκανα πριν μερικούς μήνες, στο οποίο κάθε μέρα αναλαμβάνω να κάνω ξεσκαρτάρισμα (decluttering) σε έναν τομέα. Είτε το έκανες τότε είτε όχι, δεν θα ήταν άσχημη ιδέα να αφιερώσεις μερικό χρόνο σε αυτό.😎

Σου υπόσχομαι ότι θα νιώσεις ένα μεγάλο βάρος να φεύγει απ'τους ώμους σου, ενώ είναι και τέλεια ευκαιρία για να μετακινήσεις μερικά πραγματάκια σε άλλες θέσεις και να αλλάξεις τη διαρρύθμιση του σπιτιού/δωματίου σου (έστω και η θέση ενός διακοσμητικού στο ράφι μου δίνει έναν αέρα ανανέωσης!).😌



Πρόγραμμα

Για τους περισσότερους (αν όχι για όλους), αυτός ο μήνας είναι συνυφασμένος με την επιστροφή στη ρουτίνα: το σχολείο, τη σχολή, τη δουλειά.

Αυτό που σίγουρα χρειαζόμαστε, λοιπόν, είναι ένα πρόγραμμα το οποίο ανταποκρίνεται στις ανάγκες μας και μας δίνει αρκετή ευελιξία μεταξύ των υποχρεώσεών μας, ώστε να μπορέσουμε να τις υλοποιήσουμε. Και όλα αυτά *ενώ* φροντίζουμε τον εαυτό μας.🤩

Αν αυτό σου φάνηκε περίπλοκο και ήδη άρχισες να κάνεις δεύτερες σκέψεις για το πώς σοτ καλό θα τα καταφέρεις, σου έχω τη λύση.👇

Το PLANNER ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ έφτασε στο Athenian Girl Out and About και είμαι παραπάνω από ενθουσιασμένη που μπορώ επιτέλους να το μοιραστώ!🎉🎉

Μέσα σε αυτό θα έχεις την ευκαιρία να κάνεις braindump, να ασχοληθείς με τους στόχους σου, να παρακολουθήσεις τα έξοδα, τις συνήθειες αλλά και τα συναισθήματά σου, να διαχειριστείς τον χρόνο σου, έχοντας ταυτόχρονα χώρο να εξατομικεύσεις το planner ανάλογα με τις ανάγκες σου!✌

Θα το βρεις στα resources, εισάγοντας τον κωδικό που θα λάβεις κάνοντας εγγραφή στο newsletter




Αναμνήσεις 

Παρατηρώ να ξεχνάω εύκολα διάφορα γεγονότα που συνέβησαν πριν μερικά χρόνια. Γεγονότα που τότε ήμουν σίγουρη πως θα θυμάμαι για πάντα. 😩Όμως όχι. Εκτός κι αν ανοίξω τα παλιά μου ημερολόγια, όλες αυτές οι στιγμές παραμένουν θαμμένες κάπου βαθιά στο μυαλό μου, χωρίς κάποιο ερέθισμα για να ξαναβγούν στην επιφάνεια.🙃

Για αυτό, όχι μόνο κρατάω διάφορες κάρτες και εισιτήρια από τα ταξίδια μου αλλά και τυπώνω τις αγαπημένες μου φωτογραφίες: όχι τόσο τις στημένες όσο εκείνες που είναι πιο αυθόρμητες και συνδέονται με μια ιστορία που δεν θέλω να ξεχάσω. 👌

Όλα αυτά, τα προσθέτω στο scrapbook μου, το οποίο ουσιαστικά είναι ένα λευκωμα με κολάζ από διάφορες στιγμές. Βέβαια, έχω κι άλλα αναμνηστικά, με το κυριότερο όλων να είναι ένα καρύδι που παραλίγο να πέσει με το αγκαθωτό του τσόφλι πάνω στο κεφάλι μου όταν ήμασταν διακοπές στο Στρασβούργο το 2018.🙊

Αλήθεια. Βρίσκεται στο ράφι μου. Δίπλα μου. 😁😁

Όλες αυτές τις φαινομενικά χαζομαρούλες που έχεις μαζέψει με τον καιρό και έχουν συναισθηματική αξία, μην τις κρύβεις. Έχε τες κάπου όπου ξέρεις ότι θα κοιτάς συχνά και θα θυμάσαι τις εμπειρίες που συνδέοντε με αυτές. Μην τις καταχωνιάζεις σε ένα συρτάρι για να έχεις να τις θυμάσαι *κάποτε*!🧡



Είθε ο Σεπτέμβριος να είναι ανανεωτικός, φρέσκος, με πολλές χαρές, ευκαιρίες και... joking.. Welcome to level 9 of Jumanji (credits: η αδερφή μου) 






Υ.Γ. Σε αυτό το blogpost βρήκες ιδέες για να φροντίσεις τον ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. Αν γύρισες αυτές τις μέρες από τις διακοπές σου, κάνε λίγη υπομονή και μείνε μερικές μέρες στο σπίτι, πριν να δεις τις παρέες ή τον παππού και τη γιαγιά σου ώστε να φροντίσεις και ΑΥΤΟΥΣ!  - #staysafe ❤




xx 



















Share:

1 σχόλιο :

  1. Ανώνυμος15/2/22

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata