7 πράγματα που δεν χρειάζεται να πακετάρεις για τις διακοπές σου 🧳

Πόσες φορές έχεις πακετάρει όοολη σου την προίκα και έχεις επιστρέψει από τις διακοπές σου με ένα σωρό αχρησιμοποίητα πράγματα; 😏

Ξέρεις για ποια λέω. 👀 Για εκείνα που ταξιδεύουν μαζί σου στον πιο μακρινό προορισμό και μπαίνουν πάλι κατευθείαν στη θέση τους όταν γυρίσεις. Ανέπαφα. 🙈

Ο μόνος τους ρόλος είναι να πιάνουν χώρο στη βαλίτσα και να προσθέτουν βάρος τους ώμους του αγοριού σου.

Τα ξέρω κι εγώ αυτά, γιατί κι εγώ έτσι ήμουν. Ωστόσο, έχω καταλάβει πια το μοτίβο αυτών των άχρηστων πραγμάτων και να μην τα πακετάρω πια, με αποτέλεσμα η βαλίτσα μου να είναι πολύ ελαφρύτερη και να υπάρχει περισσότερος χώρος μέσα της για να φέρω πράγματα από τα ταξίδια μου! 😎

Για το σημερινό blogpost συγκέντρωσα τα 7 αντικείμενα (ή κατηγορίες αντικειμένων) που κατά 99% ΔΕΝ χρειάζεσαι στις διακοπές σου!

Μετά από αυτό το blogpost θα αναθεωρήσεις ορισμένα πράγματα και πιθανότατα θα βοηθηθείς να ταξιδέψεις ελαφρύτερα 😉. Ο κουβαλητής σου (μπαμπάς; φίλος; αμόρε;) θα σε ευγνωμονεί 😂



Όλη η ντουλάπα



Βαθιά ανάσα. Λοιπόν. Στις διακοπές μας θέλουμε μεν να είμαστε όμορφες, όμως δεν χρειάζεται να φοράμε κάτι τελείως διαφορετικό κάθε ημέρα - εκτός κι αν έχουμε ιδρώσει ή λερωθεί φυσικά. 🙆‍♀️ Δεν θα καταλάβει κανείς ότι φόρεσες δύο φορές το ίδιο σορτσάκι ούτε θα ενδιαφερθεί κανείς για το ότι φόραγες και πέρσι το ίδιο φόρεμα. 

Πάρε ένα χαρτί και γράψε τις ημέρες στις οποίες θα είσαι μακριά από το σπίτι. Έλεγξε τον καιρό αλλά και τις δραστηριότητες τις οποίες έχεις προγραμματίσει και προσπάθησε να σκεφτείς τι είδους ρούχα θα πάρεις μαζί σου. Σκέψου πως κάθε ρούχο θα φορεθεί 2-3 φορές και πώς μπορείς να το συνδυάσεις με άλλα κομμάτια (τσέκαρε αυτό και αυτό το blogpost για να δεις πώς φτιάχνω 10 outfits με 10 τεμάχια).

Αμέσως θα δεις την ποσότητα των ρούχων που θα πακετάρεις τελικά να μειώνεται στο μισό από αυτά που είχες υπολογίσει. Αν μείνεις κάπου όπου θα έχεις διαθέσιμο πλυντήριο ρούχων, ακόμα καλύτερα! ✌




10 ζευγάρια παπούτσια

Εκτός των παραπάνω, υπάρχει άλλος ένας λόγος για τον οποίο ΔΕΝ χρειάζεσαι να πάρεις πολλά παπούτσια μαζί σου. Και αυτός ο λόγος είναι η πρακτικότητα

Πρώτον, τα παπούτσια πιάνουν αρκετό χώρο μέσα στη βαλίτσα, τον οποίο θα αναγκαστείς να στερήσεις από κάτι άλλο, πιθανότατα πιο σημαντικό.

Δεύτερον, αν το παρατηρήσεις, τελικά μέσα στις διακοπές μας φοράμε το πολύ 3 διαφορετικά είδη παπουτσιών: σαγιονάρες, πέδιλα και κλειστά παπούτσια (για περπάτημα). 

Ειδικά αν ο προορισμός σου είναι κάποιο νησί, δεν υπάρχει λόγος να κουβαλάς τακούνια ή πλατφόρμες, μιας και τα πλακόστρωτα δρομάκια τα έχουν κανονίσει αλλιώς. 💙





Κοσμήματα

Για να είμαι σαφής εξαρχής, έχω πάντα σκουλαρίκια στα αυτιά μου, τα οποία αλλάζω ανά μερικό καιρό και στο αριστερό μου χέρι έχω βραχιόλια (όχι στο δεξί, επειδή δεν με βολεύει στο γράψιμο 😅). Στον λαιμό έχω δύο κολιέ, ένα κοντό και ένα πιο μακρύ. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχω κάποια τεράστια ανάγκη να προσθέσω κάτι έξτρα για να βγω.

Έτσι, οποτεδήποτε κι αν πήρα μαζί μου επιπλέον σκουλαρίκια, κολιέ κλπ, πολύ απλά δεν τα φόρεσα. Και για να είμαι ειλικρινής, δεν *σκέφτηκα* να τα φορέσω. Όποτε ετοιμάζομαι να βγω κάπου στο νησί για βόλτα, φαγητό ή ποτό, με νοιάζει απλώς να είμαι εμφανίσιμη και άνετη. Τα σκουλαρίκια που ήδη στολίζουν τα αυτιά μου και τα κολιέ που κρέμονται από τον λαιμό μου είναι αρκετά. 😇





Μακιγιάζ

Μπορούμε παρακαλώ να συμφωνήσουμε στο ότι δεν χρειάζεται να κουβαλήσεις ένα μικρό Hondos Center; Ευχαριστώ. 😊

Στις εξόδους μας κατά τις διακοπές θέλουμε να είμαστε όμορφες, ναι. Αυτό που παρατηρώ, όμως, είναι ότι τελικά κάααθε χρόνο τα μόνα καλλυντικά που χρησιμοποιώ είναι: foundation, ρουζ (και για σκιά), μάσκαρα, κραγιόν. Δεν το συζητάω καν για παλέτα ματιών, highlighter, bronzer κλπ. 

Φυσικά, αν προορισμός σου είναι η Πάρος και σκοπεύεις να κλαμπάρεις και να είσαι 🔥, είναι άλλη υπόθεση. Εδώ όμως μιλάω για εκείνες τις διακοπές που πας για να χαλαρώσεις, να εξερευνήσεις και να μη σε νοιάζει και τόσο αν θα σε κοιτάνε όλοι μέσα στο club. 

Για να είμαι ειλικρινής, οι αυγουστιάτικες διακοπές μου θα ανήκουν στη 2η κατηγορία, οπότε σκέφτομαι να μην πάρω καν καλλυντικά μαζί μου - #savage 😎





Περιποίηση προσώπου

Αν με ακολουθείς στο Instagram, σίγουρα έχεις καταλάβει την αγάπη μου για τις μάσκες προσώπου. 😍 Όταν πακετάρω, λοιπόν, κάθε φορά σκέφτομαι να πάρω μαζί μου καμιά-δυο, μαζί με ένα scrub για λίγο self care βρε αδερφέ.

Μμμμ... ναι. 🙄

Μέσα στις τελευταίες 5 φορές που το έχω κάνει αυτό, δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μα ΠΟΤΈ μάσκα προσώπου. 😁 Μάλλον η ξεγνοιασιά και η χαλάρωση με κυριεύουν και βαριέμαι να κάνω οτιδήποτε από όλα αυτά. 

Για την υγεία της επιδερμίδας μου μού αρκούν ο αφρός καθαρισμού και η ενυδατική μου κρέμα. 👌 Το scub είναι έτσι κι αλλιώς άχρηστο, αφού τη δουλειά του την κάνει το αλάτι της θάλασσας, μέσα στην οποία μπορώ να κάτω *αρκετή* ώρα.

Επομένως, θα σε συμβούλευα να μείνεις στη βασική σου ρουτίνα και να αφήσεις τα πολλά - πολλά. Κράτα τα για όταν θα γυρίσεις σπίτι και θα θες μια ανανέωση. 😉





Ισιωτική μαλλιών

Τα μαλλιά μου είναι ίσια, επομένως ο μόνος λόγος για να πάρω μαζί μου αυτή τη γκουμούτσα είναι να ξεφορτωθώ το φριζάρισμα μετά το μπάνιο. Κάτι που δεν κάνω ούτε όσο βρίσκομαι στην Αθήνα, εδώ που τα λέμε. 😂

Αν σκοπεύεις να πάρεις μαζί σου την ισιωτική, σκέψου πόσο πολύ ταλαιπωρούνται τα μαλλιά μας όσο είμαστε σε διακοπές: ήλιος, αλάτι, καθημερινό λούσιμο. Είναι κρίμα να προσθέσεις ΚΑΙ τη θερμότητα. Γνώμη μου. 🙊





Βιβλία

Πλέον με ξέρω και δεν κάνω το λάθος που έκανα παλιά. Σε πολλούς αρέσει να καταβροχθίζουν βιβλία και να διαβάζουν 3 βιβλία σε 5 μέρες διακοπών. Εγώ δεν είμαι από αυτούς. Ξέρω ότι για να τελειώσω ένα βιβλίο θα χρειαστώ αρκετές ημέρες, αφού περνάω τις περισσότερες ώρες της μέρας μου στο γυρουλιό (out and about που λέμε και στο χωριό) ή βλέποντας ταινίες/ σειρές στο κρεβάτι για ξεκούραση το μεσημέρι. 

Για αυτό, περιορίζομαι στο ένα βιβλίο μόνο και δεν παίρνω μαζί μου όλα τα αδιάβαστα που έχω, τα οποία μόνο βάρος προσθέτουν στη βαλίτσα μου. Ένα περιττό βάρος που ξέρω ότι θα δεν θα μου είναι χρήσιμο.




Λοιπόοοονννν;;;; Αναθεώρησες για μερικά πραγματάκιααα;;;



Αν σου άρεσε αυτό το άρθρο, σίγουρα θα λατρέψεις αυτό για 10 pieces x 10 outfits!




xx 



Share:

Δημοσίευση σχολίου

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata