Νιώθεις την πίεση να σε κατακλύζει; Αυτές οι 8 πηγές θα σε βάλουν στη θέση σου!

Για πολλούς από εμάς, αυτές οι εβδομάδες είναι πολύ απαιτητικές για την ψυχολογία μας. Είναι συχνά πολύ πιεστικό να βρίσκεσαι 24/7 μέσα στο σπίτι και κάθε μέρα να μοιάζει ίδια με την άλλη.

Εκτός από αυτό, η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετωπίζω τόσο εγώ όσο και οι φίλες μου είναι η επίτευξη μιας ΙΣΟΡΡΟΠΊΑΣ μεταξύ των ωρών που είναι αφιερωμένες στο διάβασμα για τη σχολή και την χαλάρωση. Έτσι, τις πρώτες εβδομάδες κατέληγα να δουλεύω ως τις 11 το βράδυ, ενώ θα μπορούσα να έχω σταματήσει νωρίτερα και να κάνω πράγματα για τον εαυτό μου.

Όλο αυτό, με έβαλε σε μια επαναλαμβανόμενη ρουτίνα που με έφτασε στα όρια της υπερκόπωσης. Αντί, δηλαδή, να εκμεταλλεύομαι τον απεριόριστο χρόνο που διαθέτω για να ολοκληρώσω τις υποχρεώσεις μου και να ξεκουραστώ, τελικά δούλευα ΠΟΛΎ περισσότερο σε σχέση με πριν.

Έτσι, αποφάσισα να βρω τρόπους για να βοηθήσω την ψυχολογία μου και να ανεβάσω τη διάθεσή μου.

Σήμερα, θα μοιραστώ τις πηγές εκείνες που με βοήθησαν στο να κινητοποιηθώ, να βάλω το μυαλό μου σε μια σειρά και να φροντίσω τον εαυτό μου.

Στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι στην αγγλική γλώσσα, αφού δεν έψαξα στοχευμένα για ελληνικές. Είναι αυτές που πράγματι χρησιμοποίησα εγώ για να με ανεβάσουν και να με βάλουν στη θέση μου, επομένως δεν ήθελα να εξαναγκάσω τα πράγματα και να βρω απαραίτητα πηγές γραμμένες στην ελληνική, χωρίς να τις έχω δοκιμάσει. 😉




The Life Coach School Podcast: Handling Chaos #4   (άκου το δύο φορές και θα καταλάβεις πολλά περισσότερα!) και επεισόδιο  #314: What you can control

30 days of yoga- HOME Challenge και Yoga για αβέβαιες εποχές από τη Yoga with Adriene

Journal Your Fellings - A 30-Day Guided Journey από την Amber Rae

Εύκολα μαθήματα χορού στο IGTV από την Dianne Buswell

15 ιδέες για self care μέσα στο σπίτι από τη Lavendaire

Το δικό μου self care blogpost στα μέτρα του αυτο-περιορισμού αλλά και όλα τα self care blogposts που έχω γράψει!

Από πού παίρνεις δύναμη αυτές τις μέρες;

xx

Share:

Δημοσίευση σχολίου

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata