Plan with me - 2019 & Ιανουάριος '19


…τώρα, πριν περάσει το όλο mood του New Year New You






Και μπήκαμε αισίως στο 2019. Άντε να δούμε τι μας επιφυλάσσει. Έχω το προαίσθημα ότι όλα θα πάνε καλά και συνήθως τα προαισθήματά μου βγαίνουν αληθινά (όχι δεν είμαι σαβββατογεννημένη).

Μέσα στο όλο κλίμα New Year - New You, έκατσα να φτιάξω το bullet journal μου, μόνο που αυτή τη φορά δεν έκανα μια ακόμη κλασσική εναλλαγή μήνα. Όοοοχι. Αυτή τη φορά επένδυσα λίγο χρόνο παραπάνω (εντάξει, αρκετό) για να αφιερώσω μερικές σελίδες στις καλύτερες στιγμές και σε όλα όσα με έκαναν να νιώθω ευγνώμων το 2018 αλλά και στους στόχους του 2019 (Ψιιιτ, σε αυτό το ποστ έχω μοιραστεί τα παραπάνω).




Παλιότερα, δεν σκεφτόμουν καν να κάνω μια ανασκόπηση του έτους. Τα τελευταία 2 χρόνια, ωστόσο, παρατήρησα πως η όλη διαδικασία του να ψάξω τις φωτογραφίες στο κινητό μου, να ξεφυλλίσω την ατζέντα της χρονιάς που πέρασε και να ξαναδώ τα Stories που είχα ανεβάσει, φέρνουν μια πολύ γλυκιά νοσταλγία. Σε αυτό το σημείο να τονίσω ότι δεν πρέπει να υποτιμάτε τα Instagram Stories. Είναι το καλύτερο ημερολόγιο που είχατε ποτέ, καθώς μπορείτε να θυμηθείτε αμέσως τα μέρη, τους ανθρώπους και τα συναισθήματά σας βλέποντας ένα απλό Boomerang - #millenialslife.

Όπως κάνω κάθε μήνα, έτσι και για την καινούρια χρονιά, αποφάσισα να έχω ένα theme. Ένα σλόγκαν βρε παιδί μου. Είναι ωραίο να κοιτάς πίσω μετά από μερικές εβδομάδες και να παίρνεις λίγη έμπνευση από την ημέρα που το είχες γράψει. Ναι, τότε που ένιωθες μια απίστευτη ενέργεια και ενθουσιασμό για μια καινούρια αρχή, σε αντίθεση με τώρα που είσαι ξαπλωμένος/-η βλέποντας Netflix θέλοντας να παρατήσεις τους πάντες και τα πάντα. Η αλήθεια είναι πως σκεφτόμουν αρκετές μέρες μέχρι να βρω το σωστό theme, ώσπου τελικά κατέληξα στο «be fresh and make memories», επειδή έτσι θέλω να είμαι μέσα στο ’19: φρέσκια και έτοιμη για περιπέτειες - #yolo.




Έπειτα, έφτιαξα μια πολύ γενική άποψη του έτους, όπου απλούστατα έγραψα όλους τους μήνες και από κάτω τις αντίστοιχες σημαντικές ημερομηνίες. Και εδώ σου έχω ένα πολύ πολύ καλό tip. Όπως είναι γνωστό, όλοι βάζουμε στόχους στην αρχή κάθε χρονιάς, όμως τελικά μας βρίσκει η επόμενη Πρωτοχρονιά και δεν έχουμε υλοποιήσει ούτε τους μισούς, σωστά; Ε, λοιπόν, υπάρχει λύση για αυτό. Αφού φτιάξεις μια λίστα με τους στόχους σου, αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να τους κατανείμεις σε μήνες. Για παράδειγμα, εγώ σαν στόχο για το ’19 έχω να δω μια συγκεκριμένη θεατρική παράσταση, την οποία προγραμμάτισα για τον Φεβρουάριο, με το σκεπτικό να πάω αφότου ξεμπερδέψω με την εξεταστική. Με αυτόν τον τρόπο, δρομολογείς διάφορα γεγονότα τα οποία πιθανότατα θα έχεις ξεχάσει 2 εβδομάδες μετά από εκείνη την κρίση παραγωγικότητας της Πρωτοχρονιάς. Έτσι, οι στόχοι υλοποιούνται μεθοδικά, χωρίς να προσπαθείς απεγνωσμένα να τους καταφέρεις όλους τον Ιανουάριο ή να τους καθυστερείς ώσπου να φτάσει Δεκέμβριος και τελικά να τους αναθέτεις για την επόμενη χρονιά - #truestory.




Μετά από όλα αυτά, σειρά είχαν τα παλιά, καλά κι αγαπημένα logs: το μηνιαίο/εβδομαδιαίο, Braindump και Gratitude. Αν παρατήρησες στη φωτογραφία, δίπλα σε κάθε εβδομάδα έχω σχεδιάσει ένα κουτάκι, με σκοπό να καταγράφω τα εβδομαδιαία μου έξοδα - #adulting.




Αν έχεις διαβάσει αυτό το ποστ για το πώς σχεδίασα τον Δεκέμβριο, ίσως θυμάσαι ότι είχα φτιάξει ένα habit tracker. Πού είναι αυτά τώρα, οέο; Εεεε, νααα…. ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ. Κακά τα ψέματα, η εξεταστική δεν αφήνει και πολλά περιθώρια ούτε για 8ωρο ύπνο, ούτε για διάβασμα βιβλίων (λογοτεχνικών εννοώ – από ακαδημαϊκά είμαι ευχαριστημένη, δεν μπορώ να πω) ούτε για άλλες τέτοιες δραστηριότητες. Βλέποντάς το καθαρά ρεαλιστικά, επομένως, αποφάσισα να μη φτιάξω habit tracker.

Όσον αφορά το mood tracker, ακόμη ψάχνω ένα αρκετά καλό σχέδιο που να μπορώ εύκολα να ζωγραφίζω κάθε μέρα ανάλογα με το μουντ μου, όμως δεν έχω βρει ακόμα κάτι αρκετά καλό. Σκέφτομαι να τυπώσω έναν που θα βρω στο ίντερνετ, ώστε να μη χρειαστεί να το σχεδιάσω, γιατί ΠΡΟΦΑΝΩΣ βαριέμαι δεν προλαβαίνω. Stay tuned στα Stories μου.

Πώς οργάνωσες εσύ το νέο έτος και τον πρώτο του μήνα;

xx


Share:

Δημοσίευση σχολίου

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata