Ο δεκάλογος του μήνα - Νοέμβριος 2018


Δεν ξέρω για εσένα, αλλά ο Νοέμβριος μου φάνηκε σαν αιώνας. Σαν να ήταν συγχωνευμένος μαζί με τον Δεκέμβριο. Οι χριστουγεννιάτικοι στολισμοί έχουν ξεκινήσει ήδη από τις αρχές του μήνα και δεν είναι να σου κάνει εντύπωση το ότι μου φαίνεται σαν να έχουμε μπει στα Χριστούγεννα ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΜΗΝΑ. Πάμε να δούμε τα top10 του Νοέμβρη;
Ζωή: Θυμάσαι που πριν από έναν μήνα έλεγα πως η ζωή μου είναι άλλα ντ’ άλλων; Μου πήρε αρκετό καιρό από τότε που ξεκίνησε η σχολή -και ουσιαστικά η χειμερινή μου ρουτίνα- όμως νομίζω ότι επιτέλους κατάφερα να τακτοποιηθώ. Έχω πια ένα σχεδόν σταθερό πρόγραμμα -μην τα θέλουμε και όλα- με αποτέλεσμα να είμαι ελάχιστα αγχωμένη για το πότε θα κάνω το καθετί. Έτσι, είχα αρκετό χρόνο για να διαβάζω, να πηγαίνω τα γυμναστήριά μου, να συναντώ τις φίλες μου και όλα αυτά χωρίς να φρικάρω για πιθανά πράγματα που έχω ξεχάσει ή που δεν έχω προλάβει να κάνω λόγω λάθους προγραμματισμού. Όλα καλά λοιπόν. Οι υπεροργανωτικές μου παραξενιές ικανοποιήθηκαν. 😊 Επίσης, δοκίμασα τις μαγειρικές μου ικανότητες με την απόφασή μου να φτιάξω κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα εβδομαδιαία φαγητά. Δοκίμασα, λοιπόν, οι πένες αραμπιάτα και το κοτόπουλο α λα κρεμ του Άκη Πετρετζίκη. Ήταν απίστευτα εύκολα (ή τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε) και Π Ε Ν Τ Α Ν Ο Σ Τ Ι Μ Α. Ειδικά το κοτόπουλο α λα κρεμ το έχω συστήσει σε τουλάχιστον 10 άτομα, αφού η γεύση του ήταν απερίγραπτη. Για να δούμε αν θα πάρω τέτοιες πρωτοβουλίες και τον Δεκέμβριο.

Μέρη: Η αλήθεια είναι ότι δεν πολυβγήκα μέσα στον Νοέμβριο, κυρίως εξαιτίας των απέλπιδων προσπάθειών μου να καταφέρω να μπω σε αυτό το καταραμένο πρόγραμμα και τηρήσω μια σειρά στο διάβασμά μου, κάτι που από ό,τι φαίνεται θα με απασχολήσει αρκετά αυτό το εξάμηνο - #studentlife. Ρίζωσα όμως στο «Ρίζα ρίζα» (το ‘πιασες; ) στο Κουκάκι, όπου πήγαινα σχεδόν μια φορά την εβδομάδα για τα καταπληκτικά τους pancakes, τηγανιά ή/και ποτάκι.  

Ταινίες: Επιτέλους μια καινούρια ελληνική ταινία! Είδα που λες, το Αιγαίο SOS που μου φάνηκε αρκετά καλό. Είχε ωραίο χιουμοράκι, αν και περίμενα να είναι πολύ πιο αστείο κρίνοντας από το τρέιλερ... Με εξαίρεση τον Αθερίδη, τον Βλάχο, την Συριοπούλου και τον Λεβεντογιάννη, δεν ήξερα το υπόλοιπο καστ, όμως ήταν όλοι φοβεροί. Προφανώς αξίζει να τονίσω την γκεστ εμφάνιση της Φουρέιρα, η οποία τραγουδά το «Καραμέλα» που είναι άλλωστε και το soundtrack της ταινίας.  

Μουσική: Εδώ έχω ΣΠΟΥΔΑΙΑ νέα. Δεν ξέρω με ποιο να πρωτοξεκινήσω. Καταρχάς, οι αγαπημένοι μου Imagine Dragons έβγαλαν καινούριο άλμπουμ με τίτλο Origins! Φοβερό άλμπουμ με τραγούδια τα οποία με το που τα ακούς λες: Ναι, είναι ξεκάθαρα Imagine Dragons. Έχουν βρει απόλυτα το στιλ τους και πάλι καλά κατά τη γνώμη μου, γιατί κι εμείς το λατρεύουμε. Δεύτερον, το άλμπουμ με όλα τα τραγούδια της υπέροχης-καταπληκτικής-θαυμάσιας ταινίας-μιούζικαλ The Greatest Showman ερμηνεύθηκε από επαγγελματίες τραγουδιστές και το αποτέλεσμα ήταν φοβερό. το καινούριο αυτό άλμπουμ πήρε το όνομα The Greatest Showman: Reimagined και περιλαμβάνει όλα τα τραγούδια με μικρές αλλαγές στον ρυθμό ή ίδια. Απλά άκου το A million dreams από την Pink,  το Rewrite The Stars από τους Anne-Marie & James Arthur, το This is me από τους  Keala Settle, Kesha & Missy Elliott και το The greatest show από τους panic! At the disco αλλά και από τους Pentatonix. ΤΕΛΕΙΑ. Τέλος, να μην ξεχάσω μια λίγο άχρηστη πληροφορία: ο Hugh Jackman, πρωταγωνιστής της παραπάνω ταινίας θα κάνει παγκόσμια περιοδεία με τα τραγούδια που ακούγονται σε αυτήν! Να και κάτι που δεν περιμέναμε. Αναμένουμε για το πώς θα πάει. 😉

Βιβλία: Στα τέλη του μήνα δανείστηκα από τη βιβλιοθήκη της σχολής το: 7συνήθειες των εξαιρετικά αποτελεσματικών ανθρώπων, το οποίο δυστυχώς δεν κατάφερα να τελειώσω μέσα μόλις στις 10 μέρες που είχα μέχρι να το επιστρέψω, διότι είχαν γίνει ένα σωρό κρατήσεις για αυτό -κλαψ. Ο Stephen Covey εξηγεί αναλυτικά -αναλυτικότατα μάλιστα σε κάποια σημεία- τις 7 αυτές συνήθειες εξηγώντας τες σε θεωρητικό αλλά κυρίως σε πρακτικό επίπεδο και προτείνοντας συγκεκριμένα βήματα που μπορεί να βάλει ο αναγνώστης σε εφαρμογή για να τις επιτύχει. Επιτέλους ένα βιβλίο που δεν μιλάει με αερολογίες για ένα τέτοιο θέμα! Πολλά παραδείγματα, χειροπιαστές αποδείξεις και απλά, κατανοητά βήματα για την επίτευξη των 7 συνηθειών:

1)    Να είστε επιδραστικός

2)    Ξεκινήστε έχοντας κατά νου το τέρμα

3)    Προτεραιότητα στα βασικά

4)    Επιδιώξτε το αμοιβαίο όφελος

5)    Επιδιώξτε πρώτα να κατανοήσετε, μετά να γίνεται κατανοητός

6)    Επιδιώξτε τη συνεργασία

7)    Ακονίστε το πριόνι

Μου άρεσε τόσο πολύ που αποφάσισα να το αγοράσω! Ενημέρωσέ με εάν θα ήθελες να δεις ένα αδρό review του βιβλίου που πραγματικά μου άνοιξε τα μάτια.

 Τιβί: Λοιπόν. Η ελληνική τηλεόραση με απωθεί όλο και πιο πολύ τελευταία. Το μόνο που μου αρέσει πια είναι η καινούρια εκπομπή του Νίκου Μουτσινά, ο οποίος σχολιάζει με το γνωστό του καυστικό χιούμορ την ελληνική τηλεόραση, το Instagram και τους σελέμπριτζ. Εντάξει, τα τρία παραπάνω δεν φημίζονται για το υψηλό επίπεδό ή IQ τους, οπότε η εκπομπή έχει πάντα αρκετό υλικό. Δεν ξέρω για εσένα, όμως εγώ γελάω ΠΟΛΥ. Μου φτιάχνει τα μεσημέρια, μπορώ να πω.

Ίντερνετ: Δεν νομίζω να το έχω αναφέρει εδώ, αλλά ο αγαπημένος μου άντρας youtuber  είναι ο Joe Sugg (aka ο αδερφός της Zoella). Αυτός, λοιπόν, πήρε την απόφαση να δεχτεί τη πρόσκληση από το Strictly Come Dancing και να συμμετάσχει στον διαγωνισμό χορού, που ουσιαστικά είναι ίδιο με το δικό μας Dancing  with the stars (αλήθεια θα γίνει φέτος;). Μάντεψε τι έβλεπα κάθε Σάββατο. Ναι. Το βρετανικό Dancing. Μάλιστα, λίγες μέρες μετά το live, ο Joe ανεβάζει στο YouTube ένα βίντεο με εκείνον και την παρτενέρ του να αντιδρούν στα βιντεάκια που έβγαζε στις πρόβες και να σχολιάζουν μαζί το πόσο γελοίος ήταν τις προσπάθειές του μέχρι να βγάλει την εκάστοτε χορογραφία. ΛΙΩΣΙΜΟ.

Φάσιον/Μπιούτι: Εντάξει, το παραδέχομαι. Τον Νοέμβριο έκανα μεγάλη ζημιά. Πήγα ένα ωραίο πρωινό Σαββάτου στο Εκπτωτικό χωριό MacArthur Glen, από όπου αγόρασα σε πολύ καλή τιμή μια μπορντώ ζιπ-κιλότ και ένα λευκό τοπάκι από τα Toi & Moi και ένα κολάν γυμναστικής από την Adidas. Εκτός από αυτά, πήρα ένα μαύρο πουλοβεράκι και ένα γκρι blazer από τα H&M και ένα ζευγάρι από τα πιο στιλάτα μαύρα μποτάκια που έχω δει ποτέ – #consumerism. Όσον αφορά το μπιούτι, σκεφτόμουν εδώ και καιρό να πάρω αυτό το κραγιόν της radiant, το οποίο όμως δοκίμασα -πάλι καλά- και δεν μου ταίριαζε καθόλου. Και κάπως έτσι ο τομέας του μπιούτι μένει κενός για αυτόν τον μήνα και το πορτοφόλι μου μένει με 13 ευρώ επιπλέον, αφού τελικά δεν έκανα αυτήν την αγορά.

Φιλοσοφίες: Είπα αυτή τη φορά να γράψω τις φιλοσοφίες πριν από το quote του μήνα επειδή μου φάνηκε ότι ταιριάζει περισσότερο σε αυτό το σημείο. Σταματάω να λέω άσχετα (πάλι) και μπαίνω στο ψητό. Μέσα στον Νοέμβριο, νιώθω ότι βρήκα τον εαυτό μου. Δεν ξέρω αν για αυτό ευθύνεται η επιστροφή μου στον σωστό προγραμματισμό, στην καλή διατροφή, στο shopping therapy ή στον σχεδόν καθημερινό 10λεπτο διαλογισμό. Το πιθανότερο είναι να οφείλεται στο γεγονός ότι γενικά αφιέρωσα χρόνο στον εαυτό μου.  Μάλλον τελικά πρέπει να αφήνουμε λίγο χρόνο μέσα στη μέρα μας για αυτό. Δεν είναι δυνατόν να δουλεύει κανείς όοολη τη μέρα. Παρατήρησα ότι με το να απομακρύνομαι από το κινητό και το ανελέητο διάβασμα και με το να πιάνω χαρτί και μολύβι και να γράφω όλα όσα υπάρχουν στο κεφάλι μου, πραγματικά χαλάρωνα. Και το βιβλίο που διάβασα βοήθησε περισσότερο από αυτό που περίμενα στο να δω τα πράγματα διαφορετικά, πιο απλά και πιο αποτελεσματικά. Τελικά η παραγωγικότητα δεν αφορά το πόσες ώρες δουλεύεις. Αφορά το πόσο αποτελεσματικά δουλεύεις. Και για να το καταφέρεις αυτό πρέπει να έχεις οργανώσει σωστά την ημέρα σου. Και για να έχεις οργανώσει σωστά τη μέρα σου πρέπει αυτή να περιλαμβάνει χρόνο όχι μόνο για τις βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις σου αλλά και για τους μακροπρόθεσμους στόχους σου. Και για να έχεις μακροπρόθεσμους στόχους, πρέπει να έχεις κοιτάξει το τέρμα, δηλαδή το πού θες να φτάσεις. Και για να το κάνεις αυτό πρέπει να αφιερώσεις χρόνο για να βρεις τον εαυτό σου. 5 «και» αργότερα, νομίζω ότι έγινα σαφής. Όλα ξεκινούν από εσένα. Εσύ είσαι αυτός/αυτή που θα καθορίσει το μέλλον σου και άρα το παρόν σου. Επένδυσε χρόνο πάνω σε αυτό. Δεν είναι εύκολο. Όμως είμαστε όλοι μαζί σε αυτό και είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρουμε. Ο καθένας με τον δικό του τρόπο.

Quote: Be addicted to having your shit together. Δεν εξηγώ περαιτέρω. Νομίζω ότι αυτή η φράση τα λέει όλα.



Κάπως έτσι κύλησε ο Νοέμβριός μου! Πωπω… Ο προ-τελευταίος μήνας του 2018. Απίστευτο. Ανυπομονώ για το τί θα φέρει ο Δεκέμβριος. Έχω πολλά σχέδια στα σκαριά, επομένως... Get ready!



xx
Share:
Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata