Τι άλλαξα στο bullet journal μου για τον Σεπτέμβριο

Κάθε χρόνο, ο Σεπτέμβριος μου μοιάζει σαν μια δεύτερη Πρωτοχρονιά. 👀

Το έχω συνδέσει με την έναρξη της καινούριας σχολικής χρονιάς, η οποία, αν και σε οικείο περιβάλλον και με γνωστά πρόσωπα, θα διαφέρει από την προηγούμενη λόγω των νέων μαθημάτων, καθηγητών και γενικά θα είναι μια αναβάθμιση από την περσινή! ✨

Για αυτό, κάθε Σεπτέμβρη, μετά τις διακοπές, κάνω μια φρέσκια αρχή για τις συνήθειες και τους στόχους μου.✌

Βέβαια, ο φετινός Σεπτέμβριος δεν είναι για εμένα ο ιδανικός για πολύ προγραμματισμό και στοχοθεσία, 😬 εξαιτίας της αβεβαιότητας που επικρατεί με τη σχολή, επομένως αποφάσισα να επικεντρωθώ σε έναν άλλο τομέα όσον αφορά τους στόχους μου. 👇

Και αυτός ο τομέας είναι η αυτοβελτίωσή μου.✨

Το bullet journal είναι το τέλειο μέρος για να βάλεις ένα τέτοιο σχέδιο σε δράση και το εργαλείο που αποφάσισα να χρησιμοποιήσω για αυτόν τον σκοπό είναι τα trackers!

Ως trackers εννοούμε εκείνες τις σελίδες που είναι αφιερωμένες στην παρακολούθηση κάποιου τομέα της ζωής μας! ❤

Έτσι, μετά από πολλούς μήνες, επέλεξα να φτιάξω ένα mood tracker και ένα habit tracker, για να παρακολουθώ τη διάθεση και τις συνήθειές μου αντίστοιχα 😉

Και τα δύο τα πήρα από το planner του Σεπτεμβρίου που υπάρχει στα resources και μπορείς να κατεβάσεις κι εσύ *απολύτως δωρεάν*, εισάγοντας τον κωδικό που θα λάβεις με την εγγραφή σου στο newsletter!









Mood tracker

Γενικά δεν συνηθίζω να κάνω ένα βήμα πίσω και να αναγνωρίζω τα συναιθήματά μου. 😕Όποτε το έκανα στο παρελθόν, έβλεπα να μου κάνει καλό να παρακολουθώ την εναλλαγή των διαθέσεών μου μέσα στις ημέρες και να ανανγνωρίζω τι με βοήθησε να επανέρθω μετά από εεχμμμ... λιγότερο χαρούμενες ημέρες.😅

Αυτή τη φορά, αντί να το σχεδιάσω μόνη μου από την αρχή, πρόσθεσα το mood tracker από το planner μου. Διάλεξα να το κόψω με το χέρι περιμετρικά ώστε να προσθέσω έναν πιο "χειροποίητο" τόνο, αντί να κολλήσω απλώς ένα τετράγωνο χαρτί κατευθείαν από τον εκτυπωτή.

Το διακόσμησα με χρωματιστό washi tape (σαν το ζελοτέιπ αλλά με λιγότερο δυνατή κόλλα) για λίγο χρώμα και τσαχπινιά 😊!

Για κάθε συναίσθημα, αφιέρωσα ένα χρώμα, με το οποίο θα χρωματίζω το πλαίσιο μέσα στις κασέτες που αντιστοιχεί στην εκάστοτε ημέρα (είναι αριθμημένα)!






Habit tracker 

Μέσα στον Σεπτέμβριο θέλω να επανέλθω στις υγιεινές μου συνήθειες: να κάνω γυμναστική, να τρώω φρούτα και λαχανικά αλλά και στις βασικές πράξεις self care: journaling και διάβασμα βιβλίων. Μαζί, πρόσθεσα και το να ανεβάζω στο Instagram, κάτι που συχνά ξεχνάω. Ουπς. 😁 

Κάθε φορά που υλοποιώ κάτι από τα παραπάνω, θα σβήνω με μια γραμμή την αντίστοιχη μέρα από το tracker!

Για να προσκολληθώ πιο καλά σε αυτές τις συνήθειες, θα εφαρμόσω τον κανόνα των 2 ημερών ➡ δεν μπορείς να αφήσεις δύο συνεχόμενες μέρες να περάσουν χωρίς π.χ. να έχεις διαβάσει το βιβλίο σου. Αυτό βασίζεται στην ιδέα ότι όσο πιο πολλές μέρες συνεχόμενα "χτίζεις" μια συνήθεια, τόσο πιο πολύ αυξάνεις τη φόρα και το momentum σου, κάτι που εξασθενεί με την αποχή δύο ή περισσότερων ημερών. 😎






Αν θέλεις κι εσύ να παρακολουθήσεις τα συναισθήματα/διαθέσεις σου και τις συνήθειές σου, μπορείς  είτε να σχεδιάσεις τα δικά σου trackers είτε να πας αμέσως στα resources και να κατεβάσεις το planner μου!


xx 
















Share:

Δημοσίευση σχολίου

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata