Το playlist μου - Summer version 🎵


Καλοκαιράκι. Η εποχή του χρόνου που τα ακουστικά γίνονται ένα με τα αυτιά μου: στο σπίτι, στην παραλία, στο αμάξι σε μακρινά ταξίδια (ή και όχι). Αυτό το playlist θα είναι πιο μεγάλο από τα άλλα και θα περιέχει podcasts, albums και μια λίστα τραγουδιών, ώστε να περάσεις ευχάριστα ένα εεμμ… αξιόλογο μέρος της ημέρας σου. Άλλωστε στο είχα υποσχεθεί στο blogpost σχετικά με το self care του Ιουλίου ;). Όπως και στα υπόλοιπα αντίστοιχα blogposts, έχω προσθέσει τα link στα πάντα για να σε διευκολύνω - #thankmelater.

Ξέρεις την αγάπη μου για τα podcast. Έχω μάλιστα γράψει ένα ολόκληρο blogpost για τα αγαπημένα μου, το οποίο μπορείς να βρεις εδώ. Όταν έχω παραπάνω χρόνο, προτιμώ να ακούω αυτά που διαρκούν περισσότερο πχ 40 λεπτά ως παραπάνω από μια ώρα. Ακούγεται τελείως φλώρικο. Επειδή είναι. Όμως, μου αρέσει να ακούω ολοκληρωμένες συνεντεύξεις, συζητήσεις και ιστορίες σε σχέση με μικρά επεισόδια των 20 λεπτών. Τα αγαπημένα μου είναι:



-       LET IT OUT


-       The Emma Guns Show

Πάμε τώρα στα μουσικά album τα οποία υπεραγαπώ και με απασχολούν για ομολογουμένως αρκετή ώρα…

-       The Greatest Showman (1η έκπληξη)

-       Origins – Imagine Dragons (2η έκπληξη)

-       Pray for the wicked – Panic! At the disco (3η έκπληξη)




Και για το τέλος σου έχω μια λίστα με μερικά από τα τραγούδια που έχουν κερδίσει επάξια μια θέση ανάμεσα στα αγαπημένα μου τώρα τελευταία (δυσκολεύτηκα πολύ να περιορίσω το μέγεθος της λίστας).












Share:

Δημοσίευση σχολίου

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata