Το playlist μου - Spring version 🎧


Τώρα που ο χειμώνας έφυγε μια και καλή (ελπίζω), νιώθω μια φρεσκάδα, μια όρεξη για ζωή βρε παιδί μου. Έχω κάνει ξεκαθάρισμα στη ντουλάπα μου, στα συρτάρια μου, στο κινητό και τον υπολογιστή μου και ξαφνικά όλα φαίνονται τόσο ανάλαφρα. Έτσι, μέσα σε αυτή τη φρεσκάδα και την ανανέωση, είπα να ανανεωθώ επιτέλους και μουσικά και να αλλάξω λιγάκι το playlist το οποίο άκουγα σχεδόν όλο τον χειμώνα (μπορείς να το βρεις εδώ).




Έχει έρθει πια η ώρα για μουσική πιο ζωηρή και δυναμική, μακριά από το βαρύ και chill στιλ του χειμώνα. Είναι αυτή που ακούς και σε χαλαρώνει και σε γεμίζει αισιοδοξία όταν συνειδητοποιείς ότι έχεις να κάνεις 3 εργασίες μέσα σε 2 εβδομάδες - #myliferightnow
Το στιλ μου στη μουσική παραμένει, όπως είχα πει και σε εκείνο το blogpost, ό,τι να ‘ναι, επομένως να περιμένεις πάνω κάτω τους ίδιους καλλιτέχνες, τους οποίους όμως έχω ψάξει λίγο παραπάνω.

Παρακάτω, λοιπόν, έχω φτιάξει μια λίστα με τα αγαπημένα τραγούδια αυτής της περιόδου. Κάποια είναι παλαιότερα, ενώ κάποια άλλα είναι νέες κυκλοφορίες (είναι αυτή η ανάγκη για ανανέωση που λέγαμε).

Όπως και στο προηγούμενο blogpost, έχω προσθέσει τα link τους, ώστε κάνοντας κλικ επάνω τους να μπορείς να τα ακούσεις κατευθείαν στο YouTube (σε έφτιαξα πάλι) 😉



























Whatever It Takes - Imagine Dragons (δεν άντεχα να μη βάλω κι άλλο Imagine Dragons)
Ποιο είναι το δικό σου ανοιξιάτικο playlist?
Ψάχνω για νέες προτάσεις 😉
xx








Share:

Δημοσίευση σχολίου

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata