Πώς διαχειρίζεται τον χρόνο της μια *πολύ* οργανωμένη φοιτήτρια ✨

Έχω δώσει αμέτρητες συμβουλές για το πώς να οργανώσεις το χρόνο σου ανάλογα με την καθημερινότητα και τις ανάγκες σου. 💪

Πού και πού αναφέρω και πράγματα που κάνω εγώ για να οργανωθώ, όμως ποτέ δεν είχα αναλύσει τη μέθοδο που ακολουθώ συνολικά!👀

Φέτος, οι ανάγκες μου έχουν αλλάξει λόγω του κορωνοϊού, αλλά και του ότι ως τελειόφοιτη γράφω πτυχιακή, κάνω πρακτική το πρωί (δηλαδή κενό προς το παρόν εξαιτίας του lockdown) και τρεις φορές την εβδομάδα μεσημεριανά μαθήματα.

Αυτό σημαίνει ότι δεν έχω πια στάνταρ διάβασμα και εργασίες για επτά μαθήματα και άλλα τόσα εργαστήρια, όπως τις άλλες χρονιές! 😇 Το πρόγραμμά μου καθορίζεται αποκλειστικά από εμένα - όσο τουλάχιστον δεν είμαι στην πρακτική τα πρωινά.😅



Σε αυτό το blogpost θα βρεις:

  • Με τι ασχολούμαι αυτόν τον καιρό 
  • Τι συστήματα χρησιμοποιώ για να οργανωθώ 
  • Πώς χρησιμοποιώ το καθένα για να οργανωθώ




Με τι ασχολούμαι αυτόν τον καιρό


Για τη σχολή: 

  • πτυχιακή
  • 3 μαθήματα

Εκτός σχολής:

  • Athenian girl out and about 
  • a nutritious notebook 


Όπως καταλαβαίνεις όλα αυτά διαφέρουν μεταξύ τους, επομένως πρέπει να βρω ένα σύστημα οργάνωσης το οποίο να τα εξυπηρετεί όλα!



Ποια συστήματα χρησιμοποιώ;


  • Bullet journal 
  • Ατζέντα 
  • Google Calendar 
  • Trello



Πώς χρησιμοποιώ το κάθε σύστημα για να οργανωθώ;


BULLET JOURNAL. Εδώ κάνω το μηνιαίο μου πλάνο και θέτω τους στόχους μου ως τον επόμενο μήνα κι έπειτα κατανέμω το καθετί σε κάθε εβδομάδα. Αν οι στόχοι μου είναι περίπλοκοι, τους σπάω σε μικρά και συγκεκριμένα βήματα τα οποία είναι εύκολα να πραγματοποιήσω και γράφω εκείνα κάτω από την εβδομάδα στην οποία αντιστοιχούν.

Αυτό αυξάνει κατά πολύ την παραγωγικότητά μου, αφού ξέρω ακριβώς τι έχω να κάνω και δεν είμαι αναβλητική με τη δικαιολογία "δεν ξέρω από πού να ξεκινήσω".

Μερικές ιδέες για το πώς μπορείς να σχεδιάσεις το δικό σου weekly log θα βρεις εδώ.





ΑΤΖΕΝΤΑ. Κάθε Κυριακή επισκέπτομαι το bullet journal και το σημείο με τα to-do's της εβδομάδας που έρχεται. Ύστερα σημειώνω οτιδήποτε είναι σίγουρο ότι θα συμβεί π.χ. κάποιο ραντεβού, μάθημα ή τηλεδιάσκεψη κλπ.. Μετά κατανέμω ό,τι δεν έχει συγκεκριμένη ημερομηνία στις διάφορες ημέρες της εβδομάδας με κριτήριο το πόσο σημαντικά, είναι πόσο θα με κουράσουν και αν θα μπορώ να ανταπεξέλθω στα μαθήματα που ενδεχομένως έχω αλλά και αντίστροφα (πόσο θα με κουράσει το μάθημα για να μπορέσω να ολοκληρώσω αυτή την εργασία).

Δύο σημεία προσοχής εδώ είναι: 

  1. να έχω τελειώσει τις δουλειές μου το πολύ ως τις 7-8μ.μ.
  2. να μην κανονίζω πολλά για το σαββατοκύριακο, ώστε να το διαμορφώσω όπως με βολεύει όταν έρθει η ώρα του




GOOGLE CALENDAR. Μιας και ζούμε στην εποχή του zoom, δέχομαι συνεχώς emails με links για τηλεδιασκέψεις. Προκειμένου να μην ψάχνω κάθε φορά το link, προσθέτω την εκάστοτε τηλεδιάσκεψη στο Google Calendar μαζί με το link της. Έτσι είμαι πιο γρήγορη όταν έχει έρθει η ώρα να συνδεθώ. 😎



TRELLO. Το Trello είναι μια εφαρμογή με στόχο τη διαχείριση μεγάλων projects. Εκεί οργανώνω το περιεχόμενο που θα ανέβει στο εδώ αλλά και στο a nutritious notebook, ώστε να μπορώ να φτιάχνω ένα μακροπρόθεσμο πλάνο και να είμαι σίγουρη ότι υπάρχει λογική αλληλουχία μέσα στο περιεχόμενο.

Επιπλέον, εκεί κρατώ τις ιδέες μου και διάφορες πηγές που βρίσκω στο διαδίκτυο για να τα έχω όλα συγκεντρωμένα σε ένα σημείο! ✨





Ανάλογα με το πώς κυλάει κάθε εβδομάδα ή ημέρα, ο τρόπος με τον οποίο οργανώνομαι μπορεί να διαφέρει. Για αυτό, το συγκεκριμένο σύστημα είναι αρκετά ευέλικτο και μπορεί να προσαρμοστεί στις συνθήκες που επικρατούν, με αποτέλεσμα να μην αγχώνομαι ✌



Εσύ πώς διαχειρίζεσαι τον χρόνο σου;


Αν σου άρεσε αυτό το blogpost, σίγουρα θα λατρέψεις τον οδηγό οργάνωσης της πιο badass εβδομάδας!

Αν ακόμα ψάχνεις ποιο είναι το ιδανικό σύστημα οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου για εσένα, θα σου φανεί πολύ χρήσιμο το άρθρο με τις διαφορές μεταξύ του bullet journal, της ατζέντας και του Google Calendar, με τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα τους



Για να μην μπεις καν στον κόπο να βρεις ένα σύστημα εξ αρχής, στα RESOURCES θα βρεις ΔΩΡΕΑΝ το μηνιαίο planner που θα σε βοηθήσει να:

  • οργανώσεις τον μήνα και τις εβδομάδες του
  • θέσεις τους στόχους σου
  • παρακολουθήσεις τα έξοδα, τις συνήθειες και τα συναισθήματά σου
  • φτιάξεις ένα ημερήσιο πλάνο ανά ώρα
  • αφιερώσεις περισσότερο χρόνο για self care κάθε μέρα!


xx


















Share:

2 σχόλια :

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata