Self care - Μάρτιος

Ο Μάρτιος είναι ομολογουμένως ένας από τους πιο περίεργους μήνες, αφού το πώς θα κυλίσει η μέρα μας εξαρτάται από τις ορέξεις του καιρού, οι οποίες όπως έχεις καταλάβει τις τελευταίες μέρες είναι Ό,ΤΙ ΝΑ 'ΝΑΙ 🙃 . Ο καιρός, βέβαια, είναι το τελευταίο που απασχολεί τον κόσμο τις τελευταίες εβδομάδες, με τον κορωναϊό να έχει πάρει τα πρωτεία. 😬


Μιας και τα Πανεπιστήμια θα είναι κλειστά μέσα στις επόμενες 14 ημέρες, σκοπεύω να αφιερώσω χρόνο σε όλα όσα δεν έχω προλάβει τον τελευταίο καιρό, όπως το blog και η κοινότητά του, η σχολή (θέλω να διαβάσω κάποια μαθήματα που έχουν μείνει πίσω) και κυρίως Ο ΕΑΥΤΌΣ ΜΟΥ. Με τόσες απανωτές εργασίες, διαβάσματα κλπ, το τελευταίο που προλάβαινα να κάνω αυτές τις μέρες ήταν να αφιερώσω χρόνο για εμένα.


Για αυτόν τον λόγο, αυτό το self-care blogpost θα περιλαμβάνει ουσιαστικά όλα αυτά που σκοπεύω να κάνω μέσα στο υπόλοιπο του Μαρτίου προκειμένου να έχω σώας τας φρένας. 

Και γιατί να μην τα κάνεις κι εσύ; 👀 Τώρα με την περιορισμένη κυκλοφορία, έχουμε πολύ περισσότερο χρόνο για να κάνουμε πράγματα τα οποία διαφορετικά δεν θα προλαβαίναμε.

Φύγαμε!




ΟΙ ΔΩΔΕΚΑ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ. Στις 22/3 λήγουν οι 12 πρώτες εβδομάδες του 2020 και αν έχεις κι εσύ υιοθετήσει την πρακτική του να χωρίζεις το έτος σε περιόδους των 12 εβδομάδων, έχει έρθει η ώρα να τις αξιολογήσεις. Καταρχάς να πω ότι αυτή η μέθοδος βασίζεται στην ιδέα ότι είναι πολύ ευκολότερο να θέτουμε, να οργανώνουμε και να υλοποιούμε τους στόχους μας σε χρονικά διαστήματα των 12 εβδομάδων παρά ενός έτους, επομένως αποφάσισα (φέτος για πρώτη φορά) να το εφαρμόσω κι εγώ! Θα σε ενημερώσω άμεσα για το πώς πήγε, επομένως να περιμένεις άμεσα ένα τέτοιο blogpost. 😉 Μερικές απλές ερωτήσεις που μπορείς να κάνεις για την αξιολόγηση των 12 αυτών εβδομάδων είναι: 
  • Τι δούλεψε;
  • Τι δεν δούλεψε;
  • Ποιες διορθώσεις μπορώ να κάνω για τις επόμενες 12 εβδομάδες;
  • Ποιοι είναι οι στόχοι μου για τις επόμενες 12 εβδομάδες;
Έχω ήδη έτοιμο το spread στο bullet journal μου (δες το εδώ) και έχω περιέργεια να δω πώς θα το συμπληρώσω 🤔


BRAINDUMP. Αν διάβασες αυτό το blogpost, μάααλλον θα κατάλαβες πόσο πωρωμένη είμαι με το braindump! Για περισσότερες οδηγίες, απευθύνσου στο αντίστοιχο blogpost, όμως με λίγα λόγια αυτή η πρακτική σου επιτρέπει να μεταφέρεις οτιδήποτε έχεις στο μυαλό σου σε ένα ασφαλές μέρος. Έτσι, ούτε έχεις ένα σωρό πράγματα στο κεφάλι σου ούτε ξεχνάς τίποτα ούτε γίνοτνται οι στόχοι σου όνειρο θερινής νυκτός. 👌 Δοκίμασέ το, αλήθεια. Εκτός από αυτά, θα σε βοηθήσει πάρα πολύ και στην ανάθεση των στόχων σου για τις επόμενες 12 εβδομάδες, αφού θα ξέρεις ακριβώς τι σκέφτεσαι πως πρέπει να κάνεις ή τι έχει μείνει πίσω. 😎



SPRING CLEAN. Η άνοιξη είναι για εμένα μια καινούρια αρχή. Μπορεί η Πρωτοχρονιά να σηματοδοτεί την έναρξη του νέου έτους, όμως εγώ νιώθω να ζωντανεύω κάθε Μάρτιο, μόλις δω τις πρώτες ηλιόλουστες μέρες. Έχει κάτι αυτή η ζεστασιά του ήλιου, που με κάνει χαρούμενη και με ενθουσιάζει (μάλλον εμφανές 😂). Για αυτό, κάθε άνοιξη φροντίζω να κάνω ένα μεγάλο ξεσκαρτάρισμα (aka decluttering) και καθάρισμα του σπιτιού για να φέρω την ανανέωση της άνοιξης και μέσα στο σπίτι 😌. Μπορείιιι και να ετοιμάζω κάτι τέτοιο στα παρασκήνια του Athenian Girl Out and About, οπότε συντονίσου στο newsletter για να είσαι από τους πρώτους που θα το μάθει (πλησιάζεειιιιι!! 😄)!


ΛΕΛΟΥΔΑ. (Προφανέστατα αυτή η λέξη δεν αναγνωρίστηκε από το Blogger, αλλά anyway 😁) Δεν ξέρω τι έχω πάθει φέτος, όμως το έχω βάλει πείσμα ότι μέχρι το καλοκαίρι ο κήπος μου θα είναι χάρμα οφθαλμών. Έχω ήδη ένα παρτέρι με 3 τριανταφυλλιές και μερικές γλάστρες με μυρωδικά, όμως έχω εθιστεί και θέλω ΚΙ ΆΛΛΑ. Για να καταλάβεις πόσο πολύ έχω ενθουσιαστεί, έχω ήδη προμηθευτεί  70 βολβούς από 8 διαφορετικά είδη λουλουδιών και περιμένω τον καιρό να ζεστάνει για τα καλά ώστε να τους φυτέψω εάν ξεπεράσω ποτέ το δίλημμα του αν θα τους φυτέψω σε ζαρντινιέρα ή στο παρτέρι


ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΉΣ. Έχοντας μητέρα που γνωρίζει Ιταλικά σε καλό επίπεδο, αποφάσισα να την εκμεταλλευτώ. Τα Ιταλικά είναι μια γλώσσα που ανέκαθεν μου άρεσε, όμως (εκτός από μια φορά που δεν ευόδωσε) δεν είχα αφιερώσει τον χρόνο να μάθω. Αυτή τη στιγμή έχω 2 ολόκληρες εβδομάδες τελείως ελεύθερες και έχω πεισμώσει ότι θα μάθω τουλάχιστον κάποια βασικά. Τώρα θα μου πεις "Είχες τόσα καλοκαίρια φρι, τώρα το θυμήθηκες;". Εχμμ.. ναι. Αλλά κάλλιο αργά, παρά ποτέ 😁. Ας ελπίσουμε λοιπόν ότι ο αριθμός των μαθημάτων θα καταφέρει να γίνει διψήφιος. 🤞


ΜΑΣΤΕΡΣΕΦ. Έχοντας γίνει μάστερ της νοικοκυροσύνης στα υπόλοιπα μέρη του σπιτιού, έχει έρθει η ώρα να ανασκουμπωθώ και να μπω στην κουζίνα για να μαγειρέψω κάτι εκτός από ομελέτα και μακαρόνια. Σκοπεύω να κάνω τουλάχιστον δύο συνταγές (μην πέσουμε κατευθείαν στα βαθιά), τις οποίες θα βρω στο ίντερνετ, ώστε να μην μπορεί κανείς να με συγκρίνει με τη μητέρα μου (Σωστή;) 😁. Έχεις δει το κανάλι του Πάνου Ιωαννίδη (λατρεμένου κριτή του MasterChef) στο YouTube; Εκεί, που λες, μαθαίνει σε αρχάριους βασικά πράγματα της μαγειρικής (όπως κοπές κλπ) και επίσης έχει και διάφορες συνταγές. Φυσικά να μην ξεχνάμε και τον Άκη Πετρετζίκη (επίσης λατρεμένο) με τις απίθανες συνταγές του. 


Τώρα που ξαναδιαβάζω τα παραπάνω, τα σχέδιά μου είναι πιθανότατα αρκετά αισιόδοξα, όμως θα βάλω τα δυνατά μου να τα κάνω όλα, οπότε ακολούθησέ με στο Instagram και έχε τον νου σου στα Stories μου 😉!


Πώς θα αφιερώσεις εσύ χρόνο στον εαυτό σου αυτόν τον μήνα; 


xx 



Share:

Δημοσίευση σχολίου

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata