Self care Δεκεμβρίου - καθυστερημένο και γιορτινό 🎉


Ο Νοέμβριος ήταν ένας μήνας πολύ γεμάτος, όπως ήταν και οι πρώτες εβδομάδες του Δεκεμβρίου😶. Αν σκεφτείς ότι το self-careblogpost κανονικά είναι το πρώτο άρθρο του μήνα, όμως αυτή τη φορά ανεβαίνει 20 μέρες μετά, μπορείς να καταλάβεις πόσο απασχολημένη ήμουν.😅

Εκτός από τα τόσα blogposts, έμεινα πίσω και στο Instagram, όπου τα IGTV μου έμειναν μερικές εβδομάδες πίσω (μπορείς να δεις το πιο καινούριο εδώ), αλλά και στα καθημερινά μου posts και stories. Ωστόσο, οι διακοπές των Χριστουγέννων με περιμένουν και είμαι πανέτοιμη να τις εκμεταλλευτώ στο έπακρο!💪 Σκοπεύω να γράψω πολλά blogposts αλλά και να ετοιμάσω αρκετά IGTVs, προκειμένου να έχω ένα αρχείο σε περίπτωση που κάτι τέτοιο επαναληφθεί (winter exams be like: hold my beer🍺 ).

Όπως καταλαβαίνεις, ο Δεκέμβριος θα είναι ένας μήνας καταλυτικός για το self-care, αφού όσες δουλειές κι αν έχω, υπάρχει σίγουρα περισσότερος χρόνος σε σχέση με την υπόλοιπη χρονιά.🤞

Να, λοιπόν! Ο δεκεμβριανός κατάλογος self-care!


1.Journaling. Το έχω πει ξανά και ξανά, όμως δεν υπάρχει τίποτα που να μπορεί να σε αποφορτίσει περισσότερο από λίγο χρόνο με εσένα και τις σκέψεις σου.😌 Είναι ό,τι πιο θεραπευτικό έχω βρει και μου έκανε πολύ καλό τον τελευταίο καιρό, όταν ένιωθα ότι όλα έτρεχαν σε εξωφρενικά γρήγορους ρυθμούς και εγώ προσπαθούσα απελπισμένα να συμβαδίσω😇. Η αλήθεια είναι ότι το να προσκολληθείς σε μια συνήθεια σαν αυτή είναι λίγο δύσκολο, επομένως μπορείς να το κάνεις σαν challenge για μερικές μέρες, στις οποίες θα γράφεις κάθε μέρα και ΣΟΥ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ότι θα δεις άμεσα τα καλά του αποτελέσματα. Περισσότερα για το journaling, το μηνιαίο μου challenge αλλά και όλα όσα μου συνέβησαν μετά από αυτό, θα βρεις εδώ.

2.Δημιουργία περιεχομένου. Εδώ αναφέρομαι σε όσους έχουν μια πλατφόρμα στην οποία δημιουργούν περιεχόμενο, όπως blog, Instagram, YouTube, Facebook κλπ. Αυτό που παρατήρησα τον τελευταίο καιρό, όσο δηλαδή είχα πείσει τον εαυτό μου ότι δεν προλαβαίνω να γράψω για το blog ή να ετοιμάσω κάποιο IGTV, είναι ότι ΜΠΟΡΟΥΣΑ να βρω χρόνο🙃. Είκοσι λεπτά την ημέρα αρκούν για να κάνεις ένα πρόχειρο προσχέδιο, να γράψεις ή να κάνεις οτιδήποτε άλλο πέρα από το τίποτα. Μέσα στις διακοπές και ενόψει των μεγάλων σχεδίων που έχω για αυτό το Athenian Girl Out and About, έχω θέσει στον εαυτό μου τον κανόνα να αφιερώνω μία ώρα την ημέρα σε αυτό.👌 Έτσι, όχι μόνο θα έχω την ευκαιρία να δημιουργήσω κάτι που τόσο αγαπώ, αλλά και θα έχω λόγο να μείνω λίγο μακριά από τα βιβλία που από ό,τι φαίνεται θα με κατασπαράξουν μέσα στις επόμενες ημέρες και να κάνω κάτι δημιουργικό.

3.Ύπνος. Μέσα στο Λύκειο δημιουργείται στα περισσότερα παιδιά η νοοτροπία του να έχουν τύψεις όταν παίρνουν έναν υπνάκο το μεσημέρι αντί να κάθονται να διαβάζουν.😓 Αυτό συνέβη και σε εμένα, μέχρι πολύ πρόσφατα, όταν δηλαδή η απαιτήσεις της καθημερινότητας άρχισαν να υπερβαίνουν τις δυνάμεις μου. Τελικά, πώς είναι δυνατόν να παραμένεις παραγωγικός/-ή όταν η κούραση και η εξάντληση σε τραβάνε πίσω; Τριάντα λεπτά ύπνου ημερησίως (ειδικά στον καναπέ) είναι ό,τι πρέπει😴. Να μην ξεχάσω να αναφερθώ και στο γεγονός ότι οι διακοπές δεν σημαίνουν απαραίτητα ότι θα κοιμόμαστε μονίμως αργά το βράδυ. Ίσα ίσα. Αν δεν έχω κάτι να κάνω, το πιθανότερο είναι να βρεθώ κάτω από τα σκεπάσματά μου κατά τις 11μ.μ.. Το μόνο σίγουρο είναι πως το επόμενο πρωί θα νιώθω ξεκούραστη και φρέσκια (αμήν).

4.Σχέδια για τις διακοπές. Μπορεί να μην έχω κανονίσει να πάω κάπου, όμως έχω αρχίσει να ψάχνομαι για εκδηλώσεις και σημεία που θα μυρίζουν Χριστούγεννα. Επίσης, σκέφτομαι να διοργανώσω μια συμμάζωξη στο σπίτι, επομένως μια έρευνα για ιδέες για finger foods, στολισμό κλπ. δεν βλάπτει! 😉 Αυτές οι δύο εβδομάδες είναι ιδανικές για να κάνουμε ένα μεγάλο διάλειμμα από την καθημερινότητα και να αλλάξουμε παραστάσεις κάνοντας κάτι διαφορετικό είτε μόνοι μας είτε με ανθρώπους που αγαπάμε (και αυτό self-care θεωρείται), οπότε μια βόλτα στο ΚΠΙΣΝ ή στο Μέγαρο Μουσικής για πατινάζ,⛸ στην Ερμού για χάζεμα βιτρινών ή κυριολεκτικά οτιδήποτε διαφορετικό από την καθημερινότητα (ακόμα και μέσα στο σπίτι) θα είναι μια χαρά. 

5.Planning. Πολλές φορές τα σχέδιά μας για διάφορους λόγους δεν πάνε όπως τα είχαμε προγραμματίσει αρχικά🙄. Έτσι, μου φαίνεται πολύ χρήσιμο να αναδιοργανώνομαι με βάση τα καινούρια δεδομένα που προκύπτουν, ώστε να είμαι πιο ευέλικτη και κυρίως: πιο ψύχραιμη - #controlfreak. Αυτή τη στιγμή έχω δίπλα μου μια λίστα με όλα αυτά που θέλω να κάνω μέσα στις γιορτές, αφού κλασικά όοοο,τι δεν προλαβαίνω να κάνω την υπόλοιπη χρονιά το σπρώχνω κάτω από το χαλί: στην περίπτωσή μας στο to-do list των διακοπών😁. Ωστόσο, μια απλή λίστα δεν ενδείκνυται για την πραγματοποίηση των περισσότερων πραγμάτων. Χρειάζεται μια κατηγοριοποίηση και ένας προγραμματισμός προκειμένου όντως να κάνεις ό,τι χρειάζεται και να μην τα αναβάλεις για τις επόμενες διακοπές (Καλό Πάσχα βρε!). Μπορείς να βρεις την μέθοδο οργάνωσής μου εδώ (α’ μέρος) και εδώ (β’ μέρος). Α, και μην ανησυχείς για το πώς θα οργανώσεις το 2020! Θα επανέλθω δριμύτερη με έεενα σωρό καινούρια blogposts και φρέσκο υλικό! ✌


Αν και καθυστερημένο, αυτό το blogpost είναι το κατάλληλο για να καθοδηγήσει τόσο εσένα που το διαβάζεις, όσο και εμένα που το γράφω 😁, σε έναν μήνα (έστω και μισό) γεμάτο δραστηριότητες που θα σε κάνουν να νιώσεις καλά με τον εαυτό σου και ικανοποιημένο/-η με τον τρόπο που θα κλείσεις τη δεκαετία!

Μέχρι το επόμενο… stay classy, sassy and a bit bad-assy!

xx

Share:
Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata