Self care - Φεβρουάριος 2020

14 Φεβρουαρίου. Η μέρα των ερωτευμένων.  😍Κατά πολλούς, όλος ο μήνας είναι αφιερωμένος στην αγάπη. Συνήθως αναφέρονται στην αγάπη που δείχνουμε σε άλλα πρόσωπα όπως τους συντρόφους και τους φίλους μας.💑 Ωστόσο, εγώ σήμερα θα ασχοληθώ για την αγάπη που δείχνουμε στον εαυτό μας, την οποία θεωρώ περισσότερο σημαντική από αυτή που δείχνουμε στους άλλους, αφού πιστεύω ότι αν δεν αγαπάμε πραγματικά τον εαυτό μας δεν μπορούμε να δώσουμε και αγάπη στους άλλους. 😇 Ναι, ξέρω ακούγεται πολύ ονειρικό και χιλιοειπωμένο, όμως η αγάπη προς τον εαυτό μας είναι κάτι που πολύ λίγοι έχουν καταφέρει πραγματικά. Ως τώρα, μπορώ να πω ότι έχω καταφέρει να με αγαπάω πολύ περισσότερο σε σχέση με άλλοτε και είμαι πολύ περήφανη για αυτό, όμως δεν είμαι στο στάδιο του απόλυτου self love. 💪

Για να το καταφέρω, προσπαθώ να κάνω οτιδήποτε είναι στο χέρι μου για να φροντίσω το σώμα και το πνεύμα μου - εξ ου και τα μηνιαία self care blogposts. 😉 Ετοιμάσου να δώσεις πολλή πολλή αγάπη στον εαυτό σου με τις παρακάτω πέντε πρακτικές και εύκολες ιδέες!


1. Podcasts. 
Το έχω πει πολλές φορές, όμως θα το πω ξανά. ΞΕΚΙΝΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣ PODCAST. Υπάρχουν εκπομπές για οποιοδήποτε θέμα θέλεις και μάλιστα δωρεάν. 👌 Μπορείς να κατεβάσεις το επεισόδιο που θες να ακούσεις για κάποια στιγμή που θα είσαι offline (εκτός κι αν πληρώσεις τη συνδρομή) και θες λίγη εποικοδομητική - ή και όχι - παρέα. Εγώ έχω κατεβάσει την εφαρμογή acast εδώ και δύο χρόνια και δεν μπορώ να μην ακούσω τουλάχιστον ένα επεισόδιο από τα αγαπημένα μου σόου, σχετικά με την αυτοβελτίωση, το lifestyle και άλλα. Μπορείς να τα βρεις όλα στη σελίδα RESOURCES, στην οποία έχεις πρόσβαση αν γίνεις μέλος του newsletter! 🤗


2. Τι συνέβη στους στόχους του 2020;
Οι περισσότεροι έχουν ήδη ξεχάσει ή παρατήσει τις υποσχέσεις που έκαναν στον εαυτό τους τον Ιανουάριο - #procrastination. Είτε είσαι από αυτούς είτε όχι, κάνε μια επίσκεψη στο σημείο που έχεις καταγεγραμμένους τους στόχους σου και λάβε άμεσα δράση για να τους υλοποιήσεις. Αν πρόκειται για κάποιο project, φτιάξε μια λεπτομερή λίστα με όλα όσα χρειάζεται να γίνουν, ενώ αν αφορά μια συνήθεια  που θες να υιοθετήσεις (πχ να πηγαίνεις γυμναστήριο 4 φορές την εβδομάδα) φτιάξε ένα tracker για να σημειώνεις κάθε πότε την πραγματοποιείς ή κατέβασε μια αντίστοιχη εφαρμογή. 😎

3. Κλείσε το κινητό μια ώρα πριν κοιμηθείς. 
Δεν ξέρω για εσένα, αλλά εγώ έχω παρατηρήσει πως όταν κάθομαι μέχρι αργά το βράδυ προσηλωμένη σε μια μικρή οθόνη, όπως του κινητού ή του tablet, ο ύπνος που ακολουθεί είναι πολύ χαμηλής ποιότητας. 😥 Όχι μόνο δεν μπορώ να κοιμηθώ εύκολα αλλά και ξυπνάω μέσα στο βράδυ, σαν το μυαλό μου να μην μπορεί να ηρεμήσει και να βρίσκεται σε μια συνεχή εγρήγορση. Για αυτό, προσπαθώ να μην ασχολούμαι πολύ με τα social media κατά τις πολύ βραδινές ώρες και αν θέλω να δω κάποια σειρά (τηλεοπτική ή του Netflix) να προτιμήσω να τη δω στην τηλεόραση. Όποτε ελαχιστοποιώ τη μικρή (αλλά και τη μεγάλη) οθόνη το βράδυ, παρατηρώ πως ο ύπνος μου είναι ΜΑΚΡΑΝ καλύτερος. 😌 Πολλές συσκευές, συμπεριλαμβανομένων των smart TV, έχουν την επιλογή απενεργοποίησης μια συγκεκριμένη ώρα, την οποία μπορείς να ενεργοποιήσεις στην περίπτωση που η απόφαση να το κάνεις χειρωνακτικά παραείναι δύσκολη. Επίσης, μπορείς να ενεργοποιήσεις το φίλτρο μπλε φωτός στη συσκευή σου, προκειμένου να προστατεύσεις τα μάτια σου τις βραδινές ώρες  αλλά και για να κοιμάσαι καλύτερα (εάν το κινητό ή το tablet σου δεν διαθέτουν αυτή τη λειτουργία, μπορείς να κατεβάσεις μια εφαρμογή όπως αυτή). 


4. Επένδυσε στην περιποίησή σου.
Βρισκόμαστε μέσα στην περίοδο των εκπτώσεων και είναι ΣΙΓΟΥΡΟ ότι όλο και κατιτίς ψωνίσαμε, εε;; 😏 Αντί να ξοδέψεις χρήματα σε ένα ακόμα μπλουζάκι γιατί μόνο 50 δεν είναι αρκετά  εξοικονόμησέ τα για ένα ραντεβού περιποίησης προσώπου, νυχιών, σώματος ή μασάζ, που δεν χρειάζεται να είναι πολύ ακριβά. Υπάρχουν ένα σωρό κέντρα μασάζ που κοστίζουν μόλις 10 ευρώ, κάνοντας αυτή την υπέροχη εμπειρία (που δεν έχω δοκιμάσει ακόμα) πιο προσιτή. Επίσης, μπορείς αυτά τα χρήματα να τα χρησιμοποιήσεις για να αγοράσεις κρέμες, scrub και μάσκες, τα οποία επίσης μπορείς να βρεις σε πολύ προσιτές τιμές ειδικά μέσω ηλεκτρονικών φαρμακείων (μου έχουν σώσει τη ζωή. Μπορώ να πω ότι η αγάπη μου για την περιποίηση του δέρματός μου καλά κρατεί 😁 και μάλιστα υπερβαίνει αυτήν που έχω για τα καλλυντικά, αφού με κάνει να νιώθω υπέροχα φροντίζοντας τον εαυτό μου. Τα δικά μου αγαπημένα είναι:

  • Apivita Scrub Προσώπου για Βαθιά Απολέπιση με Ελιά
  • Apivita Μάσκα Λάμψης με Ρόδι
  • Apivita Μάσκα προσώπου για βαθύ καθαρισμό με πράσινη άργιλο
  • Frezyderm Moisturizing 24h Cream - Ενυδατική Κρέμα Προσώπου




5. Stretching.
Αν με ακολουθείς στο Instagram, ίσως έχεις δει πως έχω ξεκινήσει αυτό το yoga challenge 30 ημερών. Έχω ήδη τελειώσει το πρώτο δεκαήμερο, όμως τα πιασίματα από το γυμναστήριο και η κούραση που νιώθω τώρα που είμαι κρυωμένη με κρατούν μακριά από το να το ολοκληρώσω. 😓 Δεν το βάζω κάτω, όμως, και το challenge θα το τελειώσω ακόμα κι αν μου πάρει 2 μήνες, γιατί τα οφέλη είναι πολλά. 💪 Είτε επιλέξεις να κάνεις stretching υπό μορφή 25λεπτων μαθημάτων γιόγκα όπως εγώ είτε αφοσιωθείς σε 5 λεπτά διατάσεων καθημερινά, θα παρατηρήσεις αμέσως τη διαφορά στο σώμα σου και στην ψυχική σου υγεία. Το να αφιερώνεις αυτά τα λίγα λεπτά της ημέρας σου για να νιώσεις το σώμα σου να ενεργοποιείται, να δυναμώνει και ταυτόχρονα να χαλαρώνει είναι κάτι το οποίο πιστεύω ότι όλοι θα έπρεπε να κάνουμε χωρίς δεύτερη σκέψη. Όλοι μας έχουμε 20 λεπτά μέσα στην ημέρα τα οποία μπορούμε να διαθέσουμε για αυτόν τον σκοπό. Αν πιστεύεις ότι δεν τα έχεις, δοκίμασε να χρονομετρήσεις την ώρα που περνάς στα social media και θα με θυμηθείς. ✌


Τι θα κάνεις μέσα στον Φεβρουάριο για να δείξεις αγάπη στον εαυτό σου; ❤

Σου στέλνω όλη μου την αγάπη! 😍 Θα τα πούμε σύντομα!


xx 

Share:

Δημοσίευση σχολίου

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata