Το άδοξο τέλος του 90-day challenge ;


Γράφω αυτό το κείμενο μετά από 5 ώρες ύπνου, 3 ημέρες εντατικού διαβάσματος και μια γραπτή εξέταση (aka πρόοδος), οπότε μη με κρίνεις για πιθανά συντακτικά λάθη, πλιζ. Δεν είναι δυνατόν να πάντα είμαι τόσο τέλεια.

Αν θυμάσαι, μέσα στον Μάρτιο ξεκίνησα ένα challenge 90 ημερών υγιεινούς ζωής. Εεεμμ…. Ναι. 😔

Ο μήνας μάλλον έληξε άδοξα. Και όχι δεν σφύριξα κι έληξε. Συνέβησαν πολλά…



Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Τον πρώτο καιρό, πράγματι πήγαινα γυμναστήριο 4 φορές την εβδομάδα, έτρωγα ισορροπημένα και κοιμόμουν επαρκώς. Και τότε συνέβησαν δύο πράγματα:

Πρώτον, το ευαίσθητο στην πίεση γόνατό μου άρχισε να παραπονιέται και αφότου εγώ δεν έδωσα σημασία στη πρώτη προειδοποίηση, το πρόβλημα έγινε χειρότερο. Έφτασα σε σημείο να δυσκολεύομαι να οδηγήσω και με αυτόν τον τρόπο συνειδητοποίησα ότι η γυμναστική έπρεπε ΜΑΛΛΟΝ να χαλαρώσει.

Δεύτερον, έχασα 2 κιλά σε περίπου 10 μέρες, πράγμα που με ανησύχησε πολύ τη στιγμή που είμαι αρκετά αδύνατη και μια τέτοια απώλεια βάρους με έκανε να φαίνομαι σχεδόν αποστεωμένη (σχεδόν είπα, μη φανταστείς τίποτα τραγικό). Ωστόσο, όλο αυτό που φάνηκε πολύ περίεργο και ήταν μάλλον ανεπιθύμητο, αφού το σώμα μου φαινόταν ότι δεν ήταν καλά.

Έτσι, με το γόνατο πονεμένο και την κοιλιά αποστεωμένη (σχεδόν είπαμε) αποφάσισα να κάνω ένα διάλειμμα από το challenge για μια εβδομάδα, ώστε να δώσω χρόνο στο σώμα μου να συνέλθει και μετά να επιστρέψω. Ωστόσο, η εβδομάδα στην οποία σκόπευα να επιστρέψω ήταν γεμάτη από εργασίες (τρεις, αν έμαθες και από το Instagram μου) με αποτέλεσμα να μην προλαβαίνω και κυρίως να μην έχω το κουράγιο να πάω γυμναστήριο. 🙃

Φτάνουμε, λοιπόν, στο σήμερα, όπου το γόνατό μου είναι μια χαρά και έχω ξαναπάρει το ένα κιλό (πρώτη φορά στην ζωή μου χαίρομαι που βάρυνα). Τρέφομαι υγιεινά, πίνω πολύ νερό και κοιμάμαι 8 ώρες. Εντάξει, το τελευταίο δεν το κάνω. Όσον αφορά τη διατροφή μου, τρώω 1-2 φρούτα κάθε μέρα (αντί 2-3) καθώς επίσης και σαλάτα σχεδόν κάθε μεσημέρι. Τώρα που θα ξεκινήσω και τη νηστεία της Μεγάλης Εβδομάδας, θα κάνω και ένα detox από τα κρεατικά… μούρλια.

Τελικά, το καινούριο σχέδιο με το οποίο θα πορεύομαι πια για το υπόλοιπο του challenge, θα είναι το εξής:

-       μία ώρα γυμναστήριο 2-3 φορές την εβδομάδα

-       μία ώρα περπάτημα 1 φορά την εβδομάδα

-       1-2 φρούτα την ημέρα

-       σαλάτα με το μεσημεριανό

-       8-10 ποτήρια νερό καθημερινά

-       γλυκό 1 φορά την εβδομάδα



Ουσιαστικά, το μόνο που έχω αλλάξει είναι οι φορές που πηγαίνω γυμναστήριο καθώς και ο αριθμός των φρούτων που καταναλώνω, ώστε να δώσω στον εαυτό μου την ευκαιρία να φάει και κάποιο άλλο σνακ προκειμένου να ισορροπήσω το βάρος μου. Το cheat day της μίας φοράς την εβδομάδα θα ισχύει κανονικά 😉

Συνεχίζουμε ακάθεκτοι για το υπόλοιπο του challenge και πραγματικά ελπίζω να μην ξανατύχει κάτι απρόοπτο!



Αν θες να με βοηθήσεις και να μου δώσεις λίγο μοτιβέισιο (aka motivation), κάνε με tag στο Instagram σε αντίστοιχα quotes και posts!

Επίσης, μπορείς και εσύ να ξεκινήσεις το challenge και να περάσουμε μαζί αυτό το ταξίδι!



xx
Share:

Δημοσίευση σχολίου

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata