Τα podcasts που ΠΡΕΠΕΙ να έχεις στη λίστα σου - updated

Πριν από δυόμιση χρόνια, έγραψα ένα blogpost στο οποίο σου μιλούσα για τα αγαπημένα μου podcasts. Μέχρι σήμερα, κάποια υπάρχουν ακόμα στη λίστα μου ενώ κάποια έχουν αντικατασταθεί από καινούρια.

Ως φανατική των podcasts δεν θα μπορούσα παρά να ενημερώσω αυτή τη λίστα και να σου κάνω μερικές προτάσεις που ίσως σου ταιριάζουν! 😁

Όπως και τότε, έτσι και τώρα χρησιμοποιώ την εφαρμογή acast, η οποία αν και από ό,τι φαίνεται περιέχει λιγότερα podcasts σε σχέση με το Spotify, έχει το πλεονέκτημα τις επιλογής του download αλλά και της ακρόασης χωρίς διαφημίσεις δωρεάν. ✌

💡 Στην περίπτωση που δεν γνωρίζεις, podcast είναι μια μαγνητοφωνημένη εκπομπή την οποία ο εκάστοτε παραγωγός ανεβάζει στην πλατφόρμα της επιλογής του ώστε να την ακούσει το κοινό, συνήθως δωρεάν. Κάθε εκπομπή μπορεί να έχει οποιαδήποτε θεματολογία και εκεί έξω υπάρχουν κυριολεκτικά άπειρα podcasts για κάθε γούστο.


Σε αυτό το blogpost θα βρεις: 
  • ποια από τα podcasts του παλιού άρθρου δεν ακούω πια
  • ποια εξακολουθούν να είναι στην λίστα μου
  • ποια είναι τα νέα αγαπημένα μου
μαζί με όλα θα βρεις και τα αντίστοιχα link για να τα βρεις πιο εύκολα!  😉



Τα podcasts που σταμάτησα να ακούω

The fringe of it: Μετά από πολλούς μήνες κατά τους οποίους δεν δημοσιεύονταν καινούρια επεισόδια, οι παρουσιάστριες επανήλθαν, όμως μια στο τόσο, επομένως έχασα το ενδιαφέρον μου. 🙄 Προτιμώ να ξέρω ότι πχ κάθε Κυριακή θα με περιμένει καινούριο επεισόδιο - #needy.

VIEWS: With David Dobrik and Jashon Nash: Όσο κι αν με έκαναν να γελάω με όλα αυτά που τους συνέβαιναν στην τρελή ζωή τους στο Los Angeles, η τάση τους να γίνουν.. πώς να το πω... κάφροι, άρχισε να με απομακρύνει. Έχω κάνει απεγγραφή από την εκπομπή τους, αφού για πολλούς μήνες δεν πάταγα να ακούσω ό,τι ανέβαζαν - #decluttering.

Lower your expectations: Αλήθεια λάτρευα αυτό το podcast. Δυστυχώς οι δημιουργοί του αποφάσισαν να το σταματήσουν στα τέλη του 2018, οπότε.... 😥



Τα podcasts που εξακολουθούν να είναι στη λίστα μου


The Life Coach School Podcast: Η Brooke Castillo είναι ειδική στο life coaching και μάλιστα έχει και σχολή στην οποία διδάσκει μελλοντικούς life coaches, συνεπώς καταλαβαίνεις πόση αξία έχει κάθε επεισόδιο και πόση σοφία προσφέρει στο κοινό. Είναι ιδανική αν θες να κινητοποιηθείς να κάνεις οτιδήποτε, να πιστέψεις στον εαυτό σου και να βάλεις σε σειρά τη ζωή σου. 👌

The Lavendaire Lifestyle: Η πολυαγαπημένη μου Aileen, δημιουργός του καναλιού Lavendaire στο YouTube, ανεβάζει κάθε Κυριακή από ένα νέο επεισόδιο στο οποίο έχει κάποια καλεσμένη που μας δίνει μαθήματα ζωής, κυρίως για το πώς κατάφερε το όνειρό της αλλά και συμβουλές για να πιστέψεις και να αγαπήσεις τον εαυτό σου. Είναι το τέλειο podcast για να σε βοηθήσει να "σχεδιάσεις τη ζωή των ονείρων σου", απολύτως χαλαρωτικό και γεμάτο από ανθρώπους που σου δίνουν την έμπνευση να κάνεις οτιδήποτε έχεις στο μυαλό σου.  💪


At home with Lily and Anna: Αρχικά αυτό το podcast λεγόταν "At home with..." και οι bloggers/YouTubers Lily και Anna επισκέπτονταν τα σπίτια γνωστών influencers της Αγγλίας για να τους πάρουν συνέντευξη αλλά και για να μιλήσουν για τη διακόσμηση του σπιτιού τους. Αυτό κράτησε 2 σεζόν, ώσπου λόγω δυσκολιών στη διοργάνωση αυτού του εγχειρήματος, η εκπομπή σταμάτησε (κλαψ!)

Ωστόσο, μέσα στον αυτο-περιορισμό, οι δύο φίλες ξεκίνησαν να κάνουν lives στο Instagram κάθε Σάββατο, κάτι που έγινε συνήθεια, με το κοινό τους (μαζί κι εγώ) να συντονίζεται κάθε Σάββατο στις 11.30 ώρα Ελλάδος για να το παρακολουθήσει. Τελικά, αυτές τους οι συζητήσεις μετατράπηκαν σε podcast, το οποίο επέστρεψε στις αρχές του Ιουνίου ως "At home with Lily and Anna", με νέο επεισόδιο κάθε Πέμπτη. 🎊 Συζητούν για τα highlights της εβδομάδας, τις ταινίες που είδαν και καταλήγουν σε ένα συγκεκριμένο θέμα για το οποίο έχουν πάρει τις ερωτήσεις του κοινού. (Μπορείς να συμπεράνεις πόσο τις λατρεύω από τις 2 παραγράφους που τους αφιέρωσα lol. 😁)


The Minimalists Podcast: Λόγω του ότι συνήθως είναι μεγάλα σε διάρκεια, ακούω τα επεισόδια των ανθρώπων που έκαναν γνωστό τον μινιμαλισμό (το ντοκιμαντέρ τους είναι διαθέσιμο στο Netflix ως Minimalism: A Documentary About the Important Things) αραιά και πού. Αφότου μιλήσουν οι ίδιοι για κάποιο θέμα, απαντούν στις ερωτήσεις που τους έχουν στείλει οι ακροατές. Είναι κατάλληλο για όποιον θέλει να δει μια άλλη οπτική για διάφορα θέματα τα οποία μοιάζουν δύσκολα, όμως τελικά μπορούν να γίνουν απλά και διαχειρίσιμα. Αν και είναι μινιμαλιστες, δεν θα ακούσεις ποτέ εξτρίμ απόψεις τύπου: θα έχω μόνο ένα στρώμα στο σπίτι μου και όλα θα βρίσκονται στο πάτωμα, γεγονός που σε διευκολύνει να μπεις εύκολα στη νοοτροπία του σύγχρονου μινιμαλισμού.



Τα νέα αγαπημένα μου podcasts


Getting Things Done: Ο συγγραφέας του best-seller ομώνυμου βιβλίου, David Allen, μοιράζεται σύντομα επεισόδια πάνω στην παραγωγικότητα. Αν και τα πιο πρόσφατα διαρκούν μόλις 2 λεπτά, αποτελούν διαμαντάκια που πιθανότατα δεν θα βρεις πουθενά αλλού. Σύντομες, ξεκάθαρες, υγροποιήσιμες συμβουλές για οποιονδήποτε θέλει να αυξήσει την παραγωγικότητά του. 🔥 


Mind Love - Modern Mindfulness: Ένας θησαυρός που βρήκα πρόσφατα είναι αυτό το podcast, στο οποίο θα βρεις αληθινές ιστορίες αλλά και πραγματικές έρευνες πάνω σε στην αξία του mindfulness. Καλύπτει θέματα γύρω από την αγάπη προς τον εαυτό μας, τη θετική νοοτροπία, τη μείωση του άγχους και των κακών συνηθειών και πολλά πολλά ακόμη. Λόγω του ότι το κάθε επεισόδιο διαρκεί περίπου μια ώρα, το έχω στα ακουστικά μου ενώ κάνω τις δουλειές στο σπίτι 😌


Sigma Nutrition Radio: Ασχολείται με θέματα γύρω από τη διατροφή, έχοντας για καλεσμένους καταξιωμένους επιστήμονες, οι οποίοι μιλούν με βάση πραγματικά δεδομένα και έρευνες, αντί να καλαμπουρίζουν σχετικά με ό,τι αβάσιμο κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, όπως συμβαίνει σε πολλές χαζο-εκπομπές. 💡 Τέλειο για εμένα που σπουδάζω διαιτολογία και ακόμα καλύτερο για όποιον θέλει να προστατευθεί από την παραπληροφόρηση σχετικά με τη διατροφή. 


The Brain Hacking Academy: Είναι το πρώτο ελληνικό podcast που βρίσκω και πράγματι μου αρέσει ! Ο Δημήτρης και η Φύλλις είναι πολύ διαβασμένοι πάνω στο θέμα της αυτοβελτίωσης - δεν μπορείς να φανταστείς το χαμόγελό μου όταν ανέφεραν νόμους και μεθόδους για τις οποίες έχω διαβάσει κι εγώ και δεν έχω (ακόμη) μοιραστεί με κανέναν! 😃 Θα σε συμβούλευα να πάρεις τα επεισόδια από την αρχή, αφού πλέον οι έννοιες που χρησιμοποιούν ίσως σου φανούν άγνωστες και λίγο δύσκολες αν δεν τις έχεις μελετήσει. 


Αυτά ήταν τα δικά μου αγαπημένα!



Ακούς podcasts; Ποιο θα μου πρότεινες;


xx



Share:

2 σχόλια :

  1. Ανώνυμος18/6/20

    https://www.bobina.gr/
    https://open.spotify.com/show/4xm9RBULwzjoHSmx30lKD3?si=sVzpe1HbTBm4JnWJoiESpg
    Ελληνικό podcast κυρίως για ταινίες αλλά και σειρές με συχνά αφιερώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata