THE BULLET JOURNAL SERIES: Λίστες

Αν είναι κάτι για το οποίο αξίζει να ξεκινήσεις ένα bullet journal είναι οι απεριόριστες δυνατότητες που έχεις για να φτιάξεις λίστες που θα οργανώσουν τη ζωή και τις σκέψεις σου. 😌

Έτσι, μετά από τα πολύ βασικά αλλά και τα weekly logs τα οποία σου έδειξα σε προηγούμενα blogposts, ήρθε η ώρα να σου μιλήσω για τις λίστες.

Πολλές από αυτές μου έχουν σώσει κυριολεκτικά τη ζωή, μιας και είναι ο μόνος τρόπος να θυμάμαι πράγματα αλλά και να οργανώνω διάφορα projects που έχω στο μυαλό μου.

Συνέχισε να διαβάζεις! 👇


Braindump

Σίγουρα έχεις καταλάβει πόσο φανατική οπαδός του braindumping είμαι! Για αυτό, συχνά αφιερώνω μερικό χώρο στο bullet journal μου για αυτό, ιδιαίτερα κατά τους πιο γεμάτους μήνες!





To-do's

Αντί να έχω τα to-do's (που συχνά προκύπτουν από το braindump) διασκορπισμένα σε post-its και σημειώσεις στο κινητό, προτιμώ να τα έχω όλα στην αρχή του μήνα μέσα στο bullet journal μου, ώστε α) να είναι πιο εύκολο να τα βρίσκω και β) να έχω την ικανοποίηση του να βάζω το ✔ μόλις κάτι ολοκληρωθεί!





Στόχοι

Είτε στην αρχή του χρόνου είτε στην αρχή του εξαμήνου/ τετραμήνου είτε στο ξεκίνημα του μήνα, το να έχω κάπου καταγεγραμμένους τους στόχους μου και να μπορώ να τους επισκέπτομαι συχνά, είναι πολύ σημαντικό για εμένα!
 


Έξοδα

Στην αρχή του έτους αφιέρωσα έναν χώρο (μισή σελίδα) για να μπορώ να σημειώνω τα μηνιαία μου έξοδα και να μπορώ να παρακολουθώ την πορεία τους. Έχω επίσης δοκιμάσει να καταγράφω και πού ξόδεψα τα χρήματά μου, όμως συνήθως ξεχνούσα να τα σημειώσω, οπότε εγκατέλειψα αυτή την προσπάθεια..





Δώρα

Μα δεν είναι πολύ εκνευριστικό να μην μπορείς να θυμηθείς τι δώρο έκανες σε κάποιον στα προηγούμενα γενέθλιά του; Το πρόβλημα λύνεται εύκολα με μια απλή λίστα που περιέχει σε ποιον έκανες το δώρο, πότε, τι ήταν το δώρο και πόσο κόστισε.

Αντίστοιχα, μπορείς να φτιάξεις μια άλλη λίστα (ή να τη συγχωνεύσεις με την προηγούμενη) όπου θα σημειώνεις τα δώρα που σου έδωσαν!





Ταινίες - Σειρές - Βιβλία

Είναι η τέλεια λίστα αν είσαι από αυτούς που έχεις στόχο να δεις περισσότερες ταινίες ή να διαβάσεις πιο πολλά βιβλία μέσα στη χρονιά! Το να τα βλέπεις σε λίστα, μπορεί να σε κινητοποιήσει τόοοοσο πολύ!

Για εμένα, αυτές οι λίστες δουλεύουν και σαν "μενού" για οποτεδήποτε δεν ξέρω ποια ταινία θέλω να δω 😁





Checklist για ταξίδια

Τι να πω για αυτή τη λίστα! Τα λέει όλα μόνη της! Μια ξεχωριστή για κάθε εποχή είναι λουκούμι, ειδικά αν είσαι από τους ανθρώπους που πάντα ξεχνάει να πάρει κάτι μαζί!



Projects

Όχι μόνο μπορείς να κάνεις μια λίστα με όλα τα projects σου, αλλά και να αναλύσεις το κάθε ένα στα μικρότερα επιμέρους βήματα, ώστε να διευκολύνεις την πραγματοποίησή τους!




Επόμενος μήνας

Δεν είναι λίγες οι φορές στις οποίες έχω πολλά σχέδια για τον επόμενο μήνα ή όπου έχω κανονίσει να πάω κάπου και δεν θέλω να το ξεχάσω. Έτσι, μια λίστα με όλα αυτά που ανήκουν στον επόμενο μήνα είναι ό,τι πρέπει, ειδικά αν πρόκειται για κάποιο project η ιδέα που δεν μπορώ να σημειώσω σε συγκεκριμένη ημερομηνία μέσα στην ατζέντα μου! 👌



Συνταγές

Πόσες φορές έχουμε δει μια ωραία συνταγή στην τιβί, στο YouTube ή σε κάποιο site και λέμε "Α! Πολύ ωραίο! Να το φτιάξω κάποια στιγμή!" και ποτέ δεν το κάνουμε; 👀 Μια λίστα με ιδέες για συνταγές έχει να αναιρέσει ακριβώς αυτό και να προσθέσει λίγη ποικιλία στο καθημερινό μας μενού! 









Αυτές είναι οι λίστες που έχουν κάνει τη ζωή μου *πολύ* πιο εύκολη και σίγουρα μπορούν να κάνουν το ίδιο και για εσένα!




Χρησιμοποιείς λίστες; Ποια άλλη θα ήθελες να μου προτείνεις; 




xx 



Share:

Δημοσίευση σχολίου

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata