Το φθινοπωρινό moody playlist 🍁


Μετά το self-care post της Παρασκευής, ήρθε η ώρα για το playlist του φετινού φθινοπώρου 😉. Μπορεί το καλοκαιρινό μου playlist να ήταν αρκετά ανεβαστικό, όμως τώρα οι διαθέσεις έχουν αλλάξει. Και δεν εννοώ ότι έχω πέσει ψυχολογικά. Ίσα ίσα, διανύω μια από τις καλύτερες περιόδους της ζωής μου 😄. Ετοιμάσου όμως για μια σύντομη (αυτή τη στιγμή θα έπρεπε να ετοιμάζομαι για το ταξίδι μου στα Τρίκαλα – έρχεται σύντομα υλικό) μελαγχολική, χαλαρωτική λίστα, τέλεια για όταν κάθεσαι στο σπίτι με τη βροχή να ακούγεται απ’ έξω (αν αξιωθεί να χειμωνιάσει ποτέ για τα καλά).
Μετά από τόσα blogposts με τα playlists μου, έχεις μάθει πια: κλικ πάνω στο τραγούδι για να μεταφερθείς αμέσως στο YouTube! 😊





























Ποια τραγούδια ακούς αυτήν την εποχή;

xx 






Share:

Δημοσίευση σχολίου

Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata