Μάνα, θα γίνω μπλόγκερ!

Μάνα, θα γίνω μπλόγκερ!

Μετά από πολληηή σκέψη και αρκετούς ομολογώ δισταγμούς, αποφάσισα να ξεκινήσω το δικό μου μπλογκ!
Η ενασχόλησή μου με τα social media ως χώρος για δημιουργικότητα και κάτι παραπάνω από χαζές φωτογραφίες με εμένα να προσποιούμαι ότι έχω φωτογένεια  ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2017. Το σωτήριο εκείνο έτος αποφάσισα να ξεκινήσω έναν λογαριασμό με το όνομα Ray of joy (αχτίδα χαράς), όπου μοιραζόμουν flatlays, ΠΟΛΛΑ λουλούδια και γενικά ό,τι μου έκανε εντύπωση και ήθελα να μοιραστώ με τους 50 followers που είχα.
Πες ότι ωρίμασα, πες ότι άλλαξαν τα γούστα μου, τελικά ο λογαριασμός πήρε το όνομα Athenian Girl Out and About , με αρχικό σκοπό να περιέχει urban εικόνες από την Αθήνα (όπου ζω). Ωστόσο, έχοντας ταξιδέψει αρκετά (και ειδικά μέσα στο καλοκαίρι θα το κατάλαβες εάν με ακολουθείς), αποφάσισα να αρχίσω να μοιράζομαι φωτογραφίες και βίντεο (έρχονται σύντομα) από όλα τα μέρη στα οποία έχω την τύχη να βρεθώ.
Στόχος των φωτογραφιών και των caption μου, είναι να δημιουργηθεί μια κοινότητα, όπου θα μοιραζόμαστε την αγάπη μας για την χώρα μας, την πόλη μας, τα ταξίδια μας, την φωτογραφία. Να συνδεόμαστε, να συζητάμε, να περνάμε καλά.
Ε λοιπόν, δεν μου έφτανε το Instagram για να το καταφέρω αυτό. Εξάλλου, υπάρχουν τόσα πολλά ακόμα που θέλω να μοιραστώ και που δεν είναι δυνατό να ανεβούν στην πολυαγαπημένη μου πλατφόρμα (γκουχ γκουχ Instagram), οπότε αυτό το μπλογκ θα γίνει το σπίτι τους. 😊
Εκτός από περιεχόμενο που αφορά την Αθήνα, λοιπόν, να περιμένεις πολλά πολλά ταξίδια, διάφορες σκέψεις, προτάσεις, ενδεχομένως lifestyle και γενικά ό,τι μπορεί να μου κατέβει στο κεφάλι.

Ελπίζω να διασκεδάσεις αυτό το ταξίδι όσο κι εγω! 😉

xx



Share:
Designed by OddThemes | Edited by BwithRenata